Juni - skravletråden

Ja, har fått med meg at hun er ufør og sliter med helsen tidvis?

Ja, desverre. Hun er ufør. Hun har leddgikt, det er derfor hun er ufør. Hun har også 3-4 andre kroniske diagnoser, inkl diabetes og astma. Virkelig ikke trukket et heldig lodd i helselotteriet.

Har du mye igjen på teppet ?
Jeg hadde 184 masker på pinnen nå

Regnearket mitt sier meg at det er:
16833 masker igjen, eller altså 34% av teppet.

Noe som utfra en pinne strikket mens jeg tok tiden er ca 6 t og 28 minutter EFFEKTIV strikking....

Fikk du besøkt din mor idag?
Skjønner godt at du bekymrer deg, håper det bare går fremover! Og at hun snart er frisk.
Kos deg med strikkingen :)

Ja, jeg fikk besøkt henne, heldigvis.
Og fikk da vite litt mer om hvordan ting egentlig er.
Og vi må bare vente, vente og se om antibiotika, drikke og hvile klarer å få betennelsen tilbake såpass at i alle fall deler av tarmen hennes begynner å virke igjen. Alternativet er operasjon. Og da tar de hele. Så vi håper for hennes del at hun slipper.

Jeg hadde 184 masker på pinnen nå

Regnearket mitt sier meg at det er:
16833 masker igjen, eller altså 34% av teppet.

Noe som utfra en pinne strikket mens jeg tok tiden er ca 6 t og 28 minutter EFFEKTIV strikking....
Da er det ikke annet å gjøre enn å strikke da

Ja, desverre. Hun er ufør. Hun har leddgikt, det er derfor hun er ufør. Hun har også 3-4 andre kroniske diagnoser, inkl diabetes og astma. Virkelig ikke trukket et heldig lodd i helselotteriet.
Hun trenger virkelig ikke dette oppå alt. Krysser fingrene og håper på det beste.

Back
Topp