Guovlem som IKEA kaller detHva mangler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guovlem som IKEA kaller detHva mangler?
Ja, har fått med meg at hun er ufør og sliter med helsen tidvis?
Jeg hadde 184 masker på pinnen nåHar du mye igjen på teppet ?
Å det kan vi jo ikke ha noe avKan jo ikke gjøre annet enn å prøve.
Ellers må vi jo slutte å skravle her inne
De er jo så små enda så det skjønner jegEr nok det nærmeste vi får kommet rosa hår ja, men ikke helt fan av alt sånt
Ja, håper på det Men har ingen tro på det daikke lenge til nå nei. Kan jo bli før også
Fikk du besøkt din mor idag?
Skjønner godt at du bekymrer deg, håper det bare går fremover! Og at hun snart er frisk.
Kos deg med strikkingen
Da er det ikke annet å gjøre enn å strikke daJeg hadde 184 masker på pinnen nå
Regnearket mitt sier meg at det er:
16833 masker igjen, eller altså 34% av teppet.
Noe som utfra en pinne strikket mens jeg tok tiden er ca 6 t og 28 minutter EFFEKTIV strikking....
Ja det har med alle turene med kjøkken,bad, garderober osv å gjøre. Nesten ikke frivilligDu er GAL
Hørtes kjent ut.Som to dråper
Bare ei oppfriskning?Samme som nå, hvit
NeiIkke bra
Ja :/ hva gjør du i kveld?Ja noen ganger gjør de det dessverre.
Lenge til neste nå daJa det har med alle turene med kjøkken,bad, garderober osv å gjøre. Nesten ikke frivillig
Nei... man må bare ta det når det kommer. Lykke til når den tiden er der hadde dere det fint på hotellet? Hva spiste du til frokost?Ja, håper på det Men har ingen tro på det da
Krysser fingrene for detNei
Har fått masse medisin nå så jeg håper denne natten blir bedre
Yrs det stemmerBare ei oppfriskning?
Ja ha, hva er så det?Guovlem som IKEA kaller det
Hun trenger virkelig ikke dette oppå alt. Krysser fingrene og håper på det beste.Ja, desverre. Hun er ufør. Hun har leddgikt, det er derfor hun er ufør. Hun har også 3-4 andre kroniske diagnoser, inkl diabetes og astma. Virkelig ikke trukket et heldig lodd i helselotteriet.