Ja kampen er greit å se, Men jeg lå med ørepropper å så på iPaden, det var ikke greitOg du som hadde gledet deg på kamp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kampen er greit å se, Men jeg lå med ørepropper å så på iPaden, det var ikke greitOg du som hadde gledet deg på kamp
Pøh, etter sjokolade skal man føle seg toppHar nesten tømt en smashpose.. Følelsen er ikke særlig god nå.
Takk, jeg ogsåKrysser fingrene for det
Forstår det. Hvertfall om han tar seg til rette så sent på kvelden. Men, jeg skulle ønske noen kom uanmeldt til meg., lei av å sitte alene på lørdageneNei jeg blir så irritert
Åja, sånne til å ha ute ?
Jeg føler meg feitPøh, etter sjokolade skal man føle seg topp
Det er ikke egoistisk. Vil ikke ønske sykdom på min verste fiende.Trenger ikke dette nei. Virkelig ikke
Jeg vet jo at ingen trenger det, egentlig. Men jeg håper egoistisk nok likevel at hun slipper.
Nei. Tok over et år sistDe har veldig god mat.. blir bestandig stappmett. Godt å kose seg litt før babyen kommer blir ikke så mye kjæreste tid den første tiden
Okei. da har de fått inn?Nei kjøpte den ene og skal innom på onsdag å kjøpe mer
God turJa tror jeg må på butikken å kjøpe mer :/
Det tviler jeg på!Jeg føler meg feit
Strikker, spiser veldig mye godteri! Ser på TV. Hvilken film så du?Jøye meg. Trøtt gitt.
Hva gjør dere på i kveld?
Nettop sett film her.
Hatt taco.
Spist alt for mye snop
Stas altså<3ja eller har TFK men den funker bedre enn Simon ja stemmer takk 4+3 bare så er tidlig enda. Så hyggelig
kjøpt ny ?
ja helt greit
så hyggelig jada ble en liten tur
ja så klart
Ja det er sant
Så bra den slipper littTakk.. kjenner den begynner å slippe taket nå nesten litt deilig.. kjentes ut som pannen var dobbelt så stor
Trøtt jeg også..Jøye meg. Trøtt gitt.
Nettop sett film her.
Hatt taco.
Spist alt for mye snop
Det stemmer. Skal ja det under der sykkelstativ et stårÅja, sånne til å ha ute ?
Ja de sa såOkei. da har de fått inn?
Hva slags film?Jøye meg. Trøtt gitt.
Nettop sett film her.
Hatt taco.
Spist alt for mye snop