Håper da detLenge til neste nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper da detLenge til neste nå da
Hadde det veldig koseligNei... man må bare ta det når det kommer. Lykke til når den tiden er der hadde dere det fint på hotellet? Hva spiste du til frokost?
De har veldig god mat.. blir bestandig stappmett. Godt å kose seg litt før babyen kommer blir ikke så mye kjæreste tid den første tidenHadde det veldig koselig
Jeg spiste litt forskjellig,egg i mange former, og frukt. Hadde ikke plass til pannekaker i dag... men baristaen lagde god kaffe som vanlig
Hun trenger virkelig ikke dette oppå alt. Krysser fingrene og håper på det beste.
Da er det ikke annet å gjøre enn å strikke da
Det er lov å være egoistisk når det er våre nærmeste.Trenger ikke dette nei. Virkelig ikke
Jeg vet jo at ingen trenger det, egentlig. Men jeg håper egoistisk nok likevel at hun slipper.
Han kan komme hit og tømme min også.. Har spist for myeNå kom svigerfar...tømmer godis og potetgull skåla mi
Jeg liker virkelig ikke å få uanmeldt besøk så seint, å tømme alt vi har og forventer at vi skal skru av TV !Han kan komme hit og tømme min også.. Har spist for mye
God bedringHodepinen blir bare værre... tror jeg må ta meg paracet og håpe den kikker inn så kvelden blir bedre :/
For en frekkasNå kom svigerfar...tømmer godis og potetgull skåla mi
Det er lov å være egoistisk når det er våre nærmeste.
Ja tror jeg må på butikken å kjøpe mer :/For en frekkas
Såpass. Ikke bra!Jeg liker virkelig ikke å få uanmeldt besøk så seint, å tømme alt vi har og forventer at vi skal skru av TV !
Takk.. kjenner den begynner å slippe taket nå nesten litt deilig.. kjentes ut som pannen var dobbelt så storGod bedring
Hørt noe mer da?Ja, det synes jeg. Jeg er i alle fall det.
Og du som hadde gledet deg på kampJeg liker virkelig ikke å få uanmeldt besøk så seint, å tømme alt vi har og forventer at vi skal skru av TV !
Nei jeg blir så irritertSåpass. Ikke bra!