enig med deg derHe he de er i såfall rare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
enig med deg derHe he de er i såfall rare
ja den ser jeg, ja han er det :/ nå må jeg på butikken ! Det er koselig med besøk, men jeg er ikke så glad i svigerfarForstår det. Hvertfall om han tar seg til rette så sent på kvelden. Men, jeg skulle ønske noen kom uanmeldt til meg., lei av å sitte alene på lørdagene
Er svigerfar der fortsatt ?
takkGod tur
Ja det er detStas altså<3
Okei, jeg jogget med brio happy en dag. ikke noe særlig
Det er nok lurtJeg bruker mygg deo på hytta
ja den ser jeg, ja han er det :/ nå må jeg på butikken ! Det er koselig med besøk, men jeg er ikke så glad i svigerfar
takk
Ja det er det
Haha uff
Thank you
Ja må det der. Hjelper bra denDet er nok lurt
Det vi også har kjøpt, litt etter vi ser behovet for noe merI grunn så. Kjøper sånn hyller og sånn til å ha i garderobeskapene og kjøkkenskapet ved behov
Nei det kan vi ikkeÅ det kan vi jo ikke ha noe av
Og om hun farge håret når hun blir eldre må det vel blekes først?De er jo så små enda så det skjønner jeg
lykke tilHar lagt det på bordet litt nå... må lese litt oppskrift å finne ut hvor langt jeg skal strikke og hvor mange fellinger det er
Men om de tar så mye ved operasjon får hun stomi da eller? Uansett ikke noe ønskelig.Ja, jeg fikk besøkt henne, heldigvis.
Og fikk da vite litt mer om hvordan ting egentlig er.
Og vi må bare vente, vente og se om antibiotika, drikke og hvile klarer å få betennelsen tilbake såpass at i alle fall deler av tarmen hennes begynner å virke igjen. Alternativet er operasjon. Og da tar de hele. Så vi håper for hennes del at hun slipper.
enig ikke sundt hvis ikkeGreit å ikke ta mer enn nødvendig
Bare slapper helt av og koser meg med detJa :/ hva gjør du i kveld?
Her er det full avslapningJøye meg. Trøtt gitt.
Hva gjør dere på i kveld?
Nettop sett film her.
Hatt taco.
Spist alt for mye snop
Bare hyggelig duThank you
Ja må det der. Hjelper bra den
Håper du får en fin lørdagskveld likevelja den ser jeg, ja han er det :/ nå må jeg på butikken ! Det er koselig med besøk, men jeg er ikke så glad i svigerfar
takk
Ja det er det
Haha uff
Åja, har du grus under nå?Det stemmer. Skal ja det under der sykkelstativ et står
Haha ser det for megDet tviler jeg på!
Jeg sitter forøvrig med 2 store sjokolade plater, et cola glass og ei skål med potetgull potetgull deler jeg og mannen. Sjokoladen er min
Var den gøy?