Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
i ettertid har han sagt vi må slutte med kos i mai for jeg blir bare gravid. xDJa,ingenting ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i ettertid har han sagt vi må slutte med kos i mai for jeg blir bare gravid. xDJa,ingenting ?
Har sånn småstein/sandÅja, har du grus under nå?
Huff mygg! Slitsomme insekter!Så mye mygg har det aldri vært her siden vi flyttet hit
Hehe. Sjokolade er godt! Derfor jeg nesten tømte en pose smash. Hvilke sjokoladeplater ?Det tviler jeg på!
Jeg sitter forøvrig med 2 store sjokolade plater, et cola glass og ei skål med potetgull potetgull deler jeg og mannen. Sjokoladen er min
Må spise mens jeg kanHa ha du er nå søt
Åh bobleshorts er så fint.
De har ikke en man kan putte oppå eller under da?Var planen men var ikke plass...
Får se hvor fullt det blir og heller vurdere en annen
De har ikke en man kan putte oppå eller under da?Var planen men var ikke plass...
Får se hvor fullt det blir og heller vurdere en annen
De er grusommeHuff mygg! Slitsomme insekter!
Hihi deilig Smågodt og ostepop herVar den gøy?
Melkesjokolade og firkløver
Klart du må detMå spise mens jeg kan
Tror ikke det blir fingDe har ikke en man kan putte oppå eller under da?
Det er lurt sånn at det ikke blir for myeDet vi også har kjøpt, litt etter vi ser behovet for noe mer
Håper den blir braÅh bobleshorts er så fint.
Deilig. Smågodt og popcorn her.
Ja vi likte den alle sammen
Var den bra?
Nå vet jeg jo ikke hvor mørkt det er, men ja, ofte må vi desverre det :/Og om hun farge håret når hun blir eldre må det vel blekes først?
Ta med pop corn og brus å plante bodyet i badekaretHåper den blir bra
Popcorn er digg! Planer for resten av kvelden da?
Aldri sånn jeg spiser vanligvis ikke godis . HahaHaha ser det for meg
Alltid sånn eller hormoner?