Ja syns det. Anbefaler denVar den bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns det. Anbefaler denVar den bra?
Hadde du bodd nærmere skulle jeg kommet til deg med det vi har som tilsvarer (samme virkestoff og samme styrke). For vi har noen ulike allergimedisinerDe er grusomme
Har jo nok en gang glemt å kjøpe ztrtec så jeg klør meg ihjel
Hehe mannfolki ettertid har han sagt vi må slutte med kos i mai for jeg blir bare gravid. xD
Ungene har mye klær, alt for mye. Men må innrømme at helt orden er det nok ikke. Eller dvs. jeg har vel en slags orden i kaoset, men ikke så lett å se for andre tror jegHvordan sorterer dere klærne dere som har kommode?
6 skuffer:
1 med t skjorte
1 med hettejakker/tykkere gensere
1 med bukser
1 med treningstøy
1 med tynne gensere
1 med ull på vinter /shorts på sommer
Da mangler jeg en til fintøy...
Hva mer?
Popcorn i badekaret?Ta med pop corn og brus å plante bodyet i badekaret
Snill du er ☺❤Hadde du bodd nærmere skulle jeg kommet til deg med det vi har som tilsvarer (samme virkestoff og samme styrke). For vi har noen ulike allergimedisiner
Da kan det være greit med sånn. Vi har sånn beleggings stein eller hva det heter i hele gårdsplassenHar sånn småstein/sand
Vi har ikke hatt orden i det hele tatt men nå vil vi ha detUngene har mye klær, alt for mye. Men må innrømme at helt orden er det nok ikke. Eller dvs. jeg har vel en slags orden i kaoset, men ikke så lett å se for andre tror jeg
Popcorn i badekaret?
Firkløver og melkesjokoladeHehe. Sjokolade er godt! Derfor jeg nesten tømte en pose smash. Hvilke sjokoladeplater ?
Det vil jeg også ha men er så dyrtDa kan det være greit med sånn. Vi har sånn beleggings stein eller hva det heter i hele gårdsplassen
Solgte joggevognen jeg! For fant ut jeg ikke kom til å bruke den. Angrer!
Takk skal straks legge meg ! Har plutselig blitt så trøtt om kveldeneHåper du får en fin lørdagskveld likevel
Er ikke så glad i smågodt jeg.. men ostepop er godtHihi deilig Smågodt og ostepop her
Ja den var gøy
Mhm skjønner.Vi har ikke hatt orden i det hele tatt men nå vil vi ha det
Spiste i grunn mye sjokolade når jeg ammet MJKlart du må det
Ja skjønner. Må sove godtTakk skal straks legge meg ! Har plutselig blitt så trøtt om kveldene
Finner ikke bilde av det heller så man vet jo aldri.Tror ikke det blir fing
MJ ser ut som hun har vannkopper i ansikter pga knott stakkar :/Snill du er ☺❤
Jeg skal kjøpe på mandag
Jeg er trøtt. Jeg har ikke ostepop, popcorn.Er ikke så glad i smågodt jeg.. men ostepop er godt
Fikk der på kjøpet vi heldigvisDet vil jeg også ha men er så dyrt