Det synes jeg ogsåDårlig gjort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg ogsåDårlig gjort!
Ja jeg har jo det så jegbbør ha det i husGjør det! Greit å ha hjemme om man har allergiske reaksjoner
Ha ha neiMen shorts og t skjorter får vel plass i samme skuff eller?
Det er kjiot detJa.. tror nok hun er ganske allergisk...
Stomi jaMen om de tar så mye ved operasjon får hun stomi da eller? Uansett ikke noe ønskelig.
Nei, og sovna fra at jeg skulle sende pappa en sms.Hørt noe mer da?
Det er jo en grei løsning daser ut som en flott manke ♡
Hehe, parykk kan være et flott alternativ det vil nok være svaret MJ får her om hun ønsker mørkt de må jo la det naturlige håret være ♡
Vi har en del løs hår og når hun klipper seg sveiser vi på ei stripe eller to.
Joda, er med på denJada, jeg kan fint spise det meste der.
Skal jeg kose meg så skal jeg kose meg.
Intet nytt er godt nytt sies det. Men i ditt tilfelle er det muligens ikke helt sånn. Du må prøve å slappe av det du kan.Nei, og sovna fra at jeg skulle sende pappa en sms.
Intet nytt fra ham betyr intet nytt. Ca
Hehe ja det kan jo hende en sjeldent gang her ogsåHehe
Tror ikke han tenker på det engang er ikke så ofte jeg.
Eller jeg kan jo spise sjokolade og potetgull til vanlig. Men aldri annet godteri, til tider ligger godiset til MJ i tynn tråd
Har enda ikke hatt skikkelig tid til hverandre. Får ta oss en kjæreste tur til trondheim snart. Men ha med svigermor som barnevaktNei. Tok over et år sist
Du får kjøpe inn ekstra når du er på harryhandelJa jeg har jo det så jegbbør ha det i hus
Da begynner han å ha for myeHa ha nei
Trondheim er byen sin detHar enda ikke hatt skikkelig tid til hverandre. Får ta oss en kjæreste tur til trondheim snart. Men ha med svigermor som barnevakt
Så flink han erFlinke mannen skrur IKEA kommode
Håper virkelig hun slipper det!Stomi ja
Ja er deilig.. blitt bedre. Drukket litt vann.. sikkert drukket for lite i varmen. Men nå må jeg tisse :OSå bra den slipper litt
Har fått strikket littlykke til