Juni - skravletråden

Sovna fra strikke og skravlekvelden min egentlig, men jeg har da fått det ned i 175 masker på pinnen og med det under 6 timer beregnet strikketid igjen. Det er jo ikke reelt slik at jeg blir ferdig på 6 timer, for jeg skravler, går på do, ammer, spiser, surfer på nett etc innimellom, men altså.... jeg skal da helst bli ferdig i løpet av et par uker likevel.

Sovna fra strikke og skravlekvelden min egentlig, men jeg har da fått det ned i 175 masker på pinnen og med det under 6 timer beregnet strikketid igjen. Det er jo ikke reelt slik at jeg blir ferdig på 6 timer, for jeg skravler, går på do, ammer, spiser, surfer på nett etc innimellom, men altså.... jeg skal da helst bli ferdig i løpet av et par uker likevel.
Det klarer du :)

Så klart blir du ferdig:)

Vi som foreldre er like lei. :p Hilsen ei som har en 16 åring i hus...
Hoho! Off ja du får vel kjenne på det ofte :p
Har en kusine på 15, får stadig melding fra henne "jeg flytter inn hos dere, mamma og pappa er så teite"

Jeg tenker "helst ikke" hahaha :p

I grunn her og. Tom peppa gris ;)
I frost er egentlig Olaf best :p og Elsa da for hun har lyst hår som henne. Men håret-der er rapunzel forbildet ;)
Åja. Jeg har en femåring som ønsker seg like langt hår som rapunzel!

Back
Topp