Da har han en del ja kanskje lurt med noe ekstra daAldri fått det her hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har han en del ja kanskje lurt med noe ekstra daAldri fått det her hvertfall
Nei, da hadde jeg blitt imponert og sendt deg takkebrev Jeg leter meg i hjel.Det fant jeg ikke dessverre
Tja han er stor nå og knelange shortser tar en del plass faktiskDa har han en del ja kanskje lurt med noe ekstra da
Sjekket Amazon?Nei, da hadde jeg blitt imponert og sendt deg takkebrev Jeg leter meg i hjel.
Kan evt. høre med fam. i USA
Gal mor på jakt haha
God natt og sov godtGod natt damer
Nei, faktisk ikke.Sjekket Amazon?
God nattGod natt damer
Mannen har en del han også men i forhold til bukser og gensere syns jeg de ikke tar så stor plassTja han er stor nå og knelange shortser tar en del plass faktisk
God nattGod natt damer
Vel jeg synes det , sp vi har hvertfall ikke plass til både shorts og tskjorter i en skuffMannen har en del han også men i forhold til bukser og gensere syns jeg de ikke tar så stor plass
Det klarer duSovna fra strikke og skravlekvelden min egentlig, men jeg har da fått det ned i 175 masker på pinnen og med det under 6 timer beregnet strikketid igjen. Det er jo ikke reelt slik at jeg blir ferdig på 6 timer, for jeg skravler, går på do, ammer, spiser, surfer på nett etc innimellom, men altså.... jeg skal da helst bli ferdig i løpet av et par uker likevel.
Regner med det.Det klarer du
Så klart blir du ferdigSovna fra strikke og skravlekvelden min egentlig, men jeg har da fått det ned i 175 masker på pinnen og med det under 6 timer beregnet strikketid igjen. Det er jo ikke reelt slik at jeg blir ferdig på 6 timer, for jeg skravler, går på do, ammer, spiser, surfer på nett etc innimellom, men altså.... jeg skal da helst bli ferdig i løpet av et par uker likevel.
Hoho! Off ja du får vel kjenne på det ofteVi som foreldre er like lei. Hilsen ei som har en 16 åring i hus...
Ingen garanti egentlig.Så klart blir du ferdig
Åja. Jeg har en femåring som ønsker seg like langt hår som rapunzel!I grunn her og. Tom peppa gris
I frost er egentlig Olaf best og Elsa da for hun har lyst hår som henne. Men håret-der er rapunzel forbildet