Legge sammen og legge på plass klær, vi har mye klær som flyter nå...God morgen alle sammen
Hva er deres planer idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legge sammen og legge på plass klær, vi har mye klær som flyter nå...God morgen alle sammen
Hehe j og t jeg må holde igjen til dsmåen er fylt to heheeeeeeHehe mannfolk
UFF daSyk baby som kaster opp
så braHar fått strikket litt
Ekstremt, jeg lurte å om det var mobilen min som ikke oppdaterteGod morgen
Her var det stille
Ute på tur med baby og hund.God morgen alle sammen
Det, pluss vaske klær, på min liste.Legge sammen og legge på plass klær, vi har mye klær som flyter nå...
Huff da. God bedring!Syk baby som kaster opp
Virker som om de fleste har en veldig lat søndagsmorgen fult av familiekosGod morgen
Her var det stille
God morgen idag skal vi på smaksprøving av ett nytt matkonsept en venn av samboer har starta han skal ha sånn food truck tror jeg. Han har vært veldig hemlighetsfull rundt dette så vi vet ikke så myeGod morgen alle sammen
god morgen her var det stille ja.God morgen
Her var det stille
Uff stakkars.Syk baby som kaster opp
Eller hektisk morgen full av..... Unger...Virker som om de fleste har en veldig lat søndagsmorgen fult av familiekos
Høres fornuftig utLegge sammen og legge på plass klær, vi har mye klær som flyter nå...
Huff stakkars. ❤Syk baby som kaster opp
Ja jeg også i grunnEkstremt, jeg lurte å om det var mobilen min som ikke oppdaterte
Planen var egentlig gårdsbesøk men ikke i dette væretHøres fornuftig ut
Ja vaske klær står på min ogsåDet, pluss vaske klær, på min liste.
Irriterende at trommelen streiker
Ja det kan væreVirker som om de fleste har en veldig lat søndagsmorgen fult av familiekos
Skal dere gjøre noe spesielt med rabarbraen?Ute på tur med baby og hund.
Skal avsted til mine foreldres hus og plukke rabarbraen deres i dag, det heter seg jo at den skal høste før st hans så det er på tide å få tatt den opp, sa mamma i går.
Ellers lite planer.