Samboer får smell da,Typisk det, og heller det enn å få tilbakesmell![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboer får smell da,Typisk det, og heller det enn å få tilbakesmell![]()
God natt... da ble det 70 tilGod natt folkens
Gir meg på 79.000 innlegg
Hihi... takker... kjenner blæra er full så må nokNå sparka jeg deg ut
Da må vi bare venteJa blir fort det![]()
Ja... men her var det ingenting og se på tv og jeg fikk heller ikke strikket så myeDa må vi bare vente![]()
Det samme til degNei da skal jeg også komme meg i seng
.. god natt damerhåper dere får en god nattssøvn
Har ikke strikka så mye som ei maske i dag jegJa... men her var det ingenting og se på tv og jeg fikk heller ikke strikket så mye![]()
Send litt varme nordover daJa veldig.. ble litt i varmeste laget for meg. Men godt å få rørt seg litt
Hohi. Tidlig den kom da;pJa tror ammetåken har kommet allerede. Ikke kontroll på noe lenger![]()
Hadde jeg kunna hadde jeg gjort detKan ikke sove bort hele dagen da![]()
Tar gjerne imot forslag til hva å finne på hjemmeEr så kjedelig når det går i sånn repit loopMen alltid noe å gjøre inne
![]()
Er ofte sånn etter lurGanske så godtda var det nesten vanskelig og våkne
![]()
Slanger av alle tingJeg fins ikke redd edderkopperslanger derimot...
Jaa. Får spade av late folkKjedelig når det er ineffektive folk på jobb. Så unødvendig ..![]()
Uff hørtes ikle ut som den beste kvelden og natta daNeida, sovet godt. Men hele kvelden igår tilbringte jeg inne på rommet siden eldste ikke ville sove og da sovnet jeg selv til slutt. Kom ut av rommet halv 11 og var våken til litt over 12(noe som er fryktelig seint for meg) og så våknet lillebror litt før 4 på morgningen og skulle ikke sove lengre -.-
Tusen takk!![]()
God nattDa skal jeg komme meg til senga jeg og, god natt![]()
Men ser bedre ut etter renovering daJa,,det tror jeg på![]()