Ja ganske luksus også for tidenFlott det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ganske luksus også for tidenFlott det![]()
Godt når det er varmtUte å triller med minivarmt i dag
![]()
Skal vel bli deiligJa, sånn cirka..
Kom hjem fra jobbDa er vi ferdig med trillingen og mini er våken. Hva gjør dere?
De fleste har en såmn periodeIrriterende unge som har begynt med noe nytt. Istedenfor å hyle store deler av kjøreturen så holder han seg stort seg rolig nå (endelig!!). Men nå skaper han seg når vi setter han inn i bilen istedenfor. Høres ut som vi mishandler han ide vi setter han i bilen og skal feste selene i bilstolen. Han vrir og vrenger på seg, hyler og skriker og nekter å sitte slik at det går lettere å få han i stolen. Får nesten minner om da jeg jobbet på psyk og de får gangene jeg var med å legge pasienter i belteseng:-(. Dårlig sammenligning men føler nesten jeg tvinger på han noe han ikke vil men han nesten må sies han er aaaaltfor liten enda til å være alene hjemme
Gleder deg ikke du ??Under 1 time til jeg har ferie![]()
He he ingen hastNår jeg får dratt ut sy utstyret så, utrolig treg!
Det er godtHe he ingen hast
Ja det var den ser jeg
Kjedelig når det er ineffektive folk på jobb. Så unødvendig ..Vi har tre stykker på arbeidspraksis fra nav som er hver dag i ukedagene på dagtid og setter varer i hyllene. I tillegg til tre dager i uka tre ungdommer hver sin dag i fire timer. Men desverre er vel bare ei av de egentlig effektiv. Idag har vi ei på fra fire til åtte. Men hun rydder bare. Varene vi skal få kommer ikveld rundt halv ni. Kjøl, frukt og frys. Jeg tar kjøl iallefall. Og håper sjefen tar frukta. Eventuelt at vi er to på kjøl først. Mer effektivt da![]()
Det er det jaDet er godt
Får ta det etter helgaviktigst først å få på plass tingene som skal kjøpes på ikea
![]()
Skal vel bli deilig![]()
Trives veldig på jobb, men skal bli deilig med litt friGleder deg ikke du ??
Okei da, du skal få dispensasjon men da får du hvile etterpåEr kun 74 kvm så tar ikke lang tid og ryddet igår så skal ikke gjøre mye men må få gjort det siden jeg kommer hjem med tepper imorgen![]()
Det skjønner jegTrives veldig på jobb, men skal bli deilig med litt fri![]()
Jeg er nødt til å lade litt oppDet skjønner jeg
Må ha orden på ting, spesielt når jeg skal slike steder og snuppa må være medJa det var den ser jeg
Uff daNei ikke så veldig
Man kan jo elske jobben så mye man vil men ferie er herlig ❤Trives veldig på jobb, men skal bli deilig med litt fri![]()
JadaOkei da, du skal få dispensasjon men da får du hvile etterpå