Juni - skravletråden

Sliten og trøtt. Nesten alle bevegelser er vonde men jeg har bestemt meg for å være blid, glad og fornøyd plutselig er hun her :)
Alt bra med dere?
Godt å være pos. om man klarer det ja.

Joda, men OJ. er syk igjen.

Bodde du i Sverige?
Bra de har begynt å lære seg språket litt, en fin fordel når hun skal starte på skolen ;)

Ja det er jo ikke det aller vanskeligste språket å lære? Norsk har jeg hørt er lett mtp lite synonymer ;)
I forhold til grammatikk er norsk lettere, det sier også mannen som jo har måtte lære seg begge språk på kort tid ;) men er vel om man kan engelsk fra før, om ikke blir det vel nesten det samme har jeg skjønt :)

Ja bor i Sverige :)

Nei får vel komme meg til butikken og handle litt:). Så får jeg se hva jeg og mini finner på ellers idag:). Helt tom for ideer når mini ikke går selv enda og bekkenet mitt ikke klarer å bære han for mye (og han ikke har tålmodighet til å sitte i vogn lenge av gangen)
Håper dere hat hatt en fin dag

Ja og det kjente jeg i går.. En gråstein kunne irriter meg :eek: Så sendte mld til mannen om at han ikke skulle snakke til meg før etter jeg hadde spist, for da kunne det komme diverse ting ut fra munnen min som ikke ville vært hyggelig :p Gikk fint etter mat da :) Blid og fornøyd ;)
Ha ha godt det da

Back
Topp