Ganske så godtÅåh så deilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske så godtÅåh så deilig![]()
Takkfor detHa en god vakt![]()
Jeg fins ikke redd edderkopperHohih søte du![]()
Vi gjør detKos dere masse sammen
Koselig at du titter innom!
Nei ikke så veldigGod morgen
Sovet godt?
Du har vel allerede gjort det uansettHaha ja den skulle vi hatt på appen![]()
Tar meg kortere tid å vaske enn å støvsuge gulvet![]()
Du må legge ut bilderFår bli ferdig med en genser til meg selv så får vi se hva jeg eventuelt prøver meg på videre![]()
Koser meg så mye jeg snuppa miKos deg mase snuppa mi![]()
Nyter han fult utDet er forståelig. Kos deg med babyen. Har dere funnet navn enda eller ikke helt enig enda?
Godt å være pos. om man klarer det ja.Sliten og trøtt. Nesten alle bevegelser er vonde men jeg har bestemt meg for å være blid, glad og fornøyd plutselig er hun her
Alt bra med dere?
Det har jeg gjortKos deg på jobb![]()
Skal jeg nok klare, ellers sender jeg mannenHaha ja, men lett å ikke si ifra da![]()
Hva skal du handle der?God morgen damer
Nå skal jeg snart levere snuppa i bhg også skal jeg sove før jeg eventuelt finner noe å gjøre her. Imorgen skal jeg og naboen til ikea!![]()
Flott detPrøver det, sovet ganske lenge da![]()
I forhold til grammatikk er norsk lettere, det sier også mannen som jo har måtte lære seg begge språk på kort tidBodde du i Sverige?
Bra de har begynt å lære seg språket litt, en fin fordel når hun skal starte på skolen![]()
Ja det er jo ikke det aller vanskeligste språket å lære? Norsk har jeg hørt er lett mtp lite synonymer![]()
Kan vaske her om du vilLurer på om vi skal dra på postkontoret og sende pakke og så hente henne.. kjeder meg litt![]()
Håper dere hat hatt en fin dagNei får vel komme meg til butikken og handle litt. Så får jeg se hva jeg og mini finner på ellers idag
. Helt tom for ideer når mini ikke går selv enda og bekkenet mitt ikke klarer å bære han for mye (og han ikke har tålmodighet til å sitte i vogn lenge av gangen)
Gratulerer
Ha ha godt det daJa og det kjente jeg i går.. En gråstein kunne irriter megSå sendte mld til mannen om at han ikke skulle snakke til meg før etter jeg hadde spist, for da kunne det komme diverse ting ut fra munnen min som ikke ville vært hyggelig
Gikk fint etter mat da
Blid og fornøyd
![]()
Her må jeg mase, men har hatt noen opprydninger med poser når hun har virkelig satt seg på bak beina og det husker hunHihi... frøkena her er flink til det kun når hun vil![]()