Håper uka går fortJa det er det faktisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper uka går fortJa det er det faktisk![]()
De verste!!!De er seriøst gruuusomme!![]()
God natt folkens
Gir meg på 79.000 innlegg
Når du kun mangler 1000 innlegg har du nok det lenge før juni er ferdigVifår nå se på det
Var det koselig da?Ja vi ble i byen ett par timer![]()
Antar du sover nå da.Etter denne episoden så![]()
KjedeligSamboer får smell da,
God nattNei da skal jeg også komme meg i seng
.. god natt damerhåper dere får en god nattssøvn
Huff, har du paracet tilgjengelig?Uff da var feberen høy igjen stakkar
Ja går vel også på hva man faktisk kan gjøre ogsåHadde jeg kunna hadde jeg gjort det![]()
Ja var helt greit. Droppa å bestille frisørtime siden jeg reiser til spania om under 3 uker så tenkte at det var dumt å betale mye for frisørtime også blir fargen veldig famlet av sola der nede, så da shoppa jeg heller litt til meg og lillemorVar det koselig da?![]()
Satser på at alt er bra men skjønner du blir bekymret!Kjenner jeg er litt bekymret nå ! Søsteren min dro til bulgaria i dag, hun skal jobbe som promotør på en bar. Siste vi hørte fra henne var at hu satt i en taxi for 2 timer siden
Stakkar LitaUff da var feberen høy igjen stakkar
Håper det går bra !Kjenner jeg er litt bekymret nå ! Søsteren min dro til bulgaria i dag, hun skal jobbe som promotør på en bar. Siste vi hørte fra henne var at hu satt i en taxi for 2 timer siden
Det er ganske kjekt her når jeg må jeg siMen ser bedre ut etter renovering da![]()
Håpe du får ei god nattssøvnJaa. Får spade av late folkhjemme nå og jeg er sliiiten
Stygge ekle dyrSlanger av alle ting![]()
ja jeg har gittHuff, har du paracet tilgjengelig?
jeg tror detSatser på at alt er bra men skjønner du blir bekymret!
Stakkar Lita![]()
Får håpe detHåper det går bra !
Det så jeg på mandagDeilig da![]()
Men
Hva skjedde med The K?
Det ble fra mobil jaKoselig å se deg her inne dafra mobil?
![]()