JaVirker ho glad i grøten ?
Vi lager bare smaksprøver, to ss vann og pulver, litt mindre enn 1/3 av full porsjon, og hun spiser ikke helt opp. Men mer i går enn i dag. Sakte tilvenning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaVirker ho glad i grøten ?
Haha ja, men lett å ikke si ifra daMhm. Trenger ikke følge nøye med. Hører det godt i såfall![]()
Vi har tre stykker på arbeidspraksis fra nav som er hver dag i ukedagene på dagtid og setter varer i hyllene. I tillegg til tre dager i uka tre ungdommer hver sin dag i fire timer. Men desverre er vel bare ei av de egentlig effektiv. Idag har vi ei på fra fire til åtte. Men hun rydder bare. Varene vi skal få kommer ikveld rundt halv ni. Kjøl, frukt og frys. Jeg tar kjøl iallefall. Og håper sjefen tar frukta. Eventuelt at vi er to på kjøl først. Mer effektivt daÅ,da skjønner jeg.. kjedelig altså... her jeg bor har rema ansatt sånne små søte 13-15 åringer til å sette på plass varer![]()
Ja de vet hva de vil haN spurte om jeg strikke til hun da jeg strikket den blåSå sa jeg nei, og da sa hun, "mamma, jeg vil ha en i Rosa"
Så da måtte det bli en til hun og
![]()
Gravidsurr ?Lurer på hvor jeg la bilnøkkelen:-/
Prøver det, sovet ganske lenge daJa kan skjønne det.
Må slappe mest mulig av og kose deg<3
Det er den beste måtenJa
Vi lager bare smaksprøver, to ss vann og pulver, litt mindre enn 1/3 av full porsjon, og hun spiser ikke helt opp. Men mer i går enn i dag. Sakte tilvenning
Høres ut som en deilig trilleturUte å triller med minivarmt i dag
![]()
Vi har god tid. Jeg ammer, trives med det, har nok melk og hun legger på seg som hun skal. Det er bare det at hun er et halvt år, så da er det meninga å begynne å gi mat. Og hun setter jo pris på det, så vi koser oss med det. Litt etter litt.Det er den beste måten![]()
Ja tror ammetåken har kommet allerede. Ikke kontroll på noe lengerGravidsurr ?var helt kronisk på det der jeg
Ute og triller jeg også.Ute å triller med minivarmt i dag
![]()
Er kun 74 kvm så tar ikke lang tid og ryddet igår så skal ikke gjøre mye men må få gjort det siden jeg kommer hjem med tepper imorgenIkke vaske gulv
Lurer på om jeg skal gå å legge meg igjen selv.
Hadde vi enda hatt et lite førstehjelpsskrin! Men sånn går det når man jobber på et apotek tror jegHar et lite førstehjelpsskrin med det mest nødvendige her også![]()
Gjør det automatisk jeg, vet ikke hvorfor men må bare gjøre detBlir så lei av å rydde...
Ja veldig.. ble litt i varmeste laget for meg. Men godt å få rørt seg littHøres ut som en deilig trilletur,
Her er det 12°Ute og triller jeg også.
Mer mildt enn varmt her.
16-17 grader tror jeg, men helt overskyet.
Men deilig å gå tur
Huff ja det er ikke en god følelse!Grusom følelse når man ser ambulanse med blålys svinge inn til barnehagen og skolen!
Blir bekymret for mine tre søte små![]()
Nei da er det vanskeligHøyst tvilsomt, hun sover mens jeg triller tur med henne etter lunsj. Og har sovet litt i bilen nå i morges.
Å jodaDet skal du ikke det