Juni - skravletråden

Virker ho glad i grøten ?
Ja

Vi lager bare smaksprøver, to ss vann og pulver, litt mindre enn 1/3 av full porsjon, og hun spiser ikke helt opp. Men mer i går enn i dag. Sakte tilvenning

Å,da skjønner jeg.. kjedelig altså... her jeg bor har rema ansatt sånne små søte 13-15 åringer til å sette på plass varer :)
Vi har tre stykker på arbeidspraksis fra nav som er hver dag i ukedagene på dagtid og setter varer i hyllene. I tillegg til tre dager i uka tre ungdommer hver sin dag i fire timer. Men desverre er vel bare ei av de egentlig effektiv. Idag har vi ei på fra fire til åtte. Men hun rydder bare. Varene vi skal få kommer ikveld rundt halv ni. Kjøl, frukt og frys. Jeg tar kjøl iallefall. Og håper sjefen tar frukta. Eventuelt at vi er to på kjøl først. Mer effektivt da :)

Det er den beste måten:)
Vi har god tid. Jeg ammer, trives med det, har nok melk og hun legger på seg som hun skal. Det er bare det at hun er et halvt år, så da er det meninga å begynne å gi mat. Og hun setter jo pris på det, så vi koser oss med det. Litt etter litt.

Ikke vaske gulv;)
Lurer på om jeg skal gå å legge meg igjen selv.
Er kun 74 kvm så tar ikke lang tid og ryddet igår så skal ikke gjøre mye men må få gjort det siden jeg kommer hjem med tepper imorgen ;)

Back
Topp