Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det virker sånn jaÅ det klarer du
Helt okei, mulig jeg skal prøve på en dupp litt etterpå. Enn du?Håper dubsov godt snuppa
Koselig morgen daGod morgenvesla ville visst ikke slumre på puppen i dag. Så da har vi lekt og prata i en time i stedet. Snart er det frokost og tur til helsestasjonen
Hvordan ble natten?Var 5.45 ca.
Og det er for tidlig
Ikke noe sommerdag herØnsker alle en herlig sommerdag![]()
Hvordan går det med henne?lige måde til Deg
mamma kunne passe hu, Men jeg blir nok hjemmeja det blir fin alder ja
takk takk
Morronei jeg er hjemme med M
Ha en fin dag på jobb snuppaGod morgen
Jobben kaller!
Det tror jegLurtHehe, kanskje hun fikk mer adrenalin av å være med enn å bli sliten
![]()
TakkGod morgen
Kos dere idag!
Haha her løpes det rundt bordet hele dagen egentlig. At hun ikke blir leiHaha, litt morgentrim er viktig![]()
Ikke vaske gulvGod morgen damer![]()
Nå skal jeg snart levere snuppa i bhg også skal jeg sove før jeg eventuelt finner noe å gjøre her. Imorgen skal jeg og naboen til ikea!![]()
Men husk at mannen din har svigermor vegg i veggDe blir en uke!!![]()
Legg deg duIkke vaske gulv
Lurer på om jeg skal gå å legge meg igjen selv.
Vi hadde en dag der frøkna våkna 4:15. Tror det var samme dagen som vi dro til usa. Men hun sovna igjen etter 30 min. "Dette passer veldig dårlig assa" sa jeg til henneNæsj, blitt så vant til det nu. Siste par ukene har enten den ene eller den andre våknet alt mellom 4-7 og vi pleier til vanlig å stå opp kl6 fra før![]()
Nå skal jeg lykke øynene litt, også skal jeg til frisøren senereGod morgenHva står på planen i dag? Jobb her
![]()
Milde himmel, gratulerer så mye snuppa,,det gikk fort
Er jo en fordel om det er litt kjent smak til å begynne med ja.Er jo ikke så rart
Men gitt at melka er så søt også er det jo en grei start
Har et lite førstehjelpsskrin med det mest nødvendige her ogsåEr det. Vi har også en del allergi medisin, medisin mot halsbrann og mye annet![]()
Da er det mindre enn meg ja. Bor dere langt unna?Vi er der aldri (jeg har altså ikke vært i Sverige siden før jeg traff min mann. Som i dag er 15 år siden)