Sov vel fra rundt halv tre til halv seksSovnet babyen tilslutt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov vel fra rundt halv tre til halv seksSovnet babyen tilslutt?
Lykke til på helsestasjonGod morgenvesla ville visst ikke slumre på puppen i dag. Så da har vi lekt og prata i en time i stedet. Snart er det frokost og tur til helsestasjonen
Lykke til på foreldresamtaleIngen slumring her heller.
Her er det foreldresamtale i dag (bhg)
Helsestasjonen skal vi neste uke.
Det var ikke myeSov vel fra rundt halv tre til halv seksså skal ikke klage.
God tur til helsestasjonenGod morgenvesla ville visst ikke slumre på puppen i dag. Så da har vi lekt og prata i en time i stedet. Snart er det frokost og tur til helsestasjonen
Haha sove til syv da har jo halve dagen gått her nestenTidlig her ogskulle ønske vi kunne sove til minst syv så mye våken hun er på natta, og siden jeg jobba sent som vanlig igår
Har du det bra da?God morgen til deg![]()
Har vært bortskjemt med slumring de siste dagene. Nå vil ho visst opp å spise grøt. Eller vent. Der fant ho visst puppen. Ligger litt til jeg da,Ingen slumring her heller.
Her er det foreldresamtale i dag (bhg)
Helsestasjonen skal vi neste uke.
Alt bra?God morgen til deg også
Ha en god vaktGod morgen
Jobben kaller!
4Haha ja, her startet den litt over 4, men jeg nektet å gå ut av soverommet før 6![]()
Haha. Føles slik, men syv hadde vært drømmenHaha sove til syv da har jo halve dagen gått her nesten![]()
Ho hadde sovet litt før det også da. Verre med megDet var ikke mye
Alt før 6 er tidlig syns jegVar 5.45 ca.
Og det er for tidlig
Ha en fin jobbdagGod morgen
Jobben kaller!
Håper det ikke tok lang tidSå lå jeg her da, og venter på at fenomen sovende baby skal inntreffe
Vi sitter i sofaen. Ferdig badet og stelt. Ammet til hun akkurat slapp taket og la seg behagelig til å sove i armkroken min.Har vært bortskjemt med slumring de siste dagene. Nå vil ho visst opp å spise grøt. Eller vent. Der fant ho visst puppen. Ligger litt til jeg da,
Får bli ferdig med en genser til meg selv så får vi se hva jeg eventuelt prøver meg på videreJa du skulle sy du nå jaHva skal du sy?