Vi har vanligvis ikke stått opp før 7-7.45 vi.Haha sove til syv da har jo halve dagen gått her nesten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vanligvis ikke stått opp før 7-7.45 vi.Haha sove til syv da har jo halve dagen gått her nesten![]()
Men våknet tidlig?Heldogvis, ammet til noe etter 23 og så sov hun til 3. Nå har hun sovnet igjen så da sover jeg videre
Kos dere idagGod morgenvesla ville visst ikke slumre på puppen i dag. Så da har vi lekt og prata i en time i stedet. Snart er det frokost og tur til helsestasjonen
Ja, var desverre ikke det minste interessert i å godta at jeg sa det var natt enda, hun ville stå opp. Og poengterte det med å fylle bleia.Men våknet tidlig?
Haha ja gjett omHaha. Føles slik, men syv hadde vært drømmen![]()
Våkner ikke J av den ?Alt før 6 er tidlig syns jegmannen står jo opp 5. Han har alarmen på sykt høyt
å slumrer i 20 min
![]()
Det er min drøm, å få sove så lengeVi har vanligvis ikke stått opp før 7-7.45 vi.
Kos deg på jobbGod morgen
Jobben kaller!
Det har jeg faktisk aldri sett. Men når du sier det er skummelt så tør jeg ikkeHaha ja gjett om
Shit! Ser på pretty little liars nå. Det er så spennende og skummelt, nesten glad J er oppe for dette er creepy![]()
Det gjorde jegHåper dubfikk sove
God morgen!God morgen
Jobben kaller!
Sa ingenting om å sove ;-)Det er min drøm, å få sove så lenge![]()
Klart tegn på at det er morgen ja.Ja, var desverre ikke det minste interessert i å godta at jeg sa det var natt enda, hun ville stå opp. Og poengterte det med å fylle bleia.
Så da var det morgen da.
Men NÅ sover hun ;-)
Så godt! Nyt dagenGod morgen!
Deilig å våken opp å være i mye bedre form enn det jeg har vært de siste dagene!
Hva er planene for dagen?![]()
Mere spennendeDet har jeg faktisk aldri sett. Men når du sier det er skummelt så tør jeg ikke![]()
Det skal jeg!Så godt! Nyt dagen![]()
Æsj...Jeg frykter en ny sånn natt. Hun sovner ikke igjen etter at hun våknet for en time siden!!!!
Godt å våkne i bedre formGod morgen!
Deilig å våken opp å være i mye bedre form enn det jeg har vært de siste dagene!
Hva er planene for dagen?![]()