Stor klemDu kan sette meg på ikke gravid @Litjmora
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klemDu kan sette meg på ikke gravid @Litjmora
Går ikke på progesteron, så kan ikke være det. Kun satt Ovitrelle.Det er også veldig vanlig å bli trøtt av progesteron-medisiner, så det kan også være det. Veldig irriterende at symptomene på graviditet og som de medisinene gir er så like. Jeg synes det som hjelper mest er å holde seg litt opptatt med hyggelige ting i disse seige ventedagen. Jeg ble selv gravid med fersk tredagers med første barn, så kan underskrive på at det er veldig mulig. Krysser alt for deg!
Dette er veldig individuelt! Kommer blant annet an på hvor fort implantasjonen går. Jeg har nå fått veldig svak positiv 9 dpo (tidligtest) og positiv digital CB i to graviditeter. Det er tidlig, men heller ikke helt uvanlig. Så hører man om dem som tester negativt 14 dpo og likevel er gravide. Statistikken her gir et visst bilde. Den er basert på egenrapportering, ikke forskning, og dpo er muligens ikke like nøyaktig som for oss IVF-ere. Men synes likevel den er interessant: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/Hvor tidlig er det "vanlig" å få positive hjemmetester? Mitt første ivf forsøk var testen positiv på dpo15.
Skjønner! Har ikke erfaring med forsøk uten progesteron, så der kan nok andre svare bedre. Lykke til med å overleve rugedagene!Går ikke på progesteron, så kan ikke være det. Kun satt Ovitrelle.
Edit: var ikke det at jeg ikke har tro på fersk tre dagers. Tenkte bare at jeg ikke huska noe fra da jeg satte inn det.
Har i tillegg ferie nå, så dagene går uansett litt tregt før vi skal reise bort
Velkommen!@Litjmora, Hei, sniker meg med her i siste liten, håper det går bra?
Lilkil79, 42, b1, #8, Maigaard - Synarela, Menopur, prednisolon, Albyl-E, Crinone, Cyclogest - oppstart medisiner var 12/6
Ja der var du Velkommen@Litjmora, Hei, sniker meg med her i siste liten, håper det går bra?
Lilkil79, 42, b1, #8, Maigaard - Synarela, Menopur, prednisolon, Albyl-E, Crinone, Cyclogest - oppstart medisiner var 12/6
De første dagene etter å ha begynt med lutinus kunne jeg sove 3 ganger ila dagen, i tillegg til 8-9 timer om natten... Jeg ble til og med litt bekymret, men kontaktet sykehuset og de sa det var normalt. At jeg skulle ta det med ro.Har hatt menssmerter helt siden kvelden i går,innsett kl09:30 i går.
Er to år siden jeg hadde innsett sist, så husker ikke hvordan det var da. Det var jo i tillegg fersk tre dagers.
Er så utrolig trøtt, holdt på å sovne i hvertfall 10 ganger på sofaen i kveld. Men vil tro det kommer av en real koffeinslutt og nikotin stopp. Er redd for å få for store forhåpninger på at dette skal gå…
Stor klem <3Du kan sette meg på ikke gravid @Litjmora
Bruker ikke noen form for støtte. Så kan ikke være det.De første dagene etter å ha begynt med lutinus kunne jeg sove 3 ganger ila dagen, i tillegg til 8-9 timer om natten... Jeg ble til og med litt bekymret, men kontaktet sykehuset og de sa det var normalt. At jeg skulle ta det med ro.
Det går sikkert over fort.
Ja, det er jo litt sårt i eggestokkene, som er såre, og når du tar litt i for å tisse så klemmer det på eggestokkene.. Jeg har hatt fryktelige smerter rett etter ett uttak, og nesten ingen etter de to andre, men felles for ALLE de tre uttakene var at det var smertefullt å tisse de 3-4-5 dagene etterpå. Hvis du får VELDIG sterke smerter og blødninger (kan være punktert blære, det er ikke farlig altså), eller du får andre symtomer i tillegg (kvalme, stor mage, uvel, feber osv) kan det være greit å si fra til klinikkenEr det vanlig at det gjør vondt i eggstokkene når man tisser, 2 dager etter uttak? Gruer meg til å gå på do. Det er ikke uvi, for det har jeg hatt veldig mange ganger
Jeg følte meg skikkelig "stinn" og hadde vondt i eggstokkene noen dager etter uttak. Som sykepleieren på klinikken sa til meg: eggstokkene mine var forvirra, de var jo boosta og venta på en eggløsning som liksom aldri kom. Så helt normalt.Er det vanlig at det gjør vondt i eggstokkene når man tisser, 2 dager etter uttak? Gruer meg til å gå på do. Det er ikke uvi, for det har jeg hatt veldig mange ganger
Bruker ikke noen form for støtte. Så kan ikke være det.
Jeg bare forvetner meg, hvorfor har du ikke progesteron støtte? Slik jeg forstod det på mitt sykehus måtte jeg ha det ved fryseforsøk, og etter at jeg har satt ovitrelle? Er det fordi du har sjekket med blodprøve at du produserer nok selv? Syns det er veldig spennende å hørre om andres historierOi! Da vet jeg ikke. Men jeg kan tenke meg at kroppen kjenner at "noe er på gang", så blir man trøttere?
Slimhinnen er bra nok og jeg spotter ikke mellom EL og mens. Derfor trenger jeg ikke. Jeg går privat da.Jeg bare forvetner meg, hvorfor har du ikke progesteron støtte? Slik jeg forstod det på mitt sykehus måtte jeg ha det ved fryseforsøk, og etter at jeg har satt ovitrelle? Er det fordi du har sjekket med blodprøve at du produserer nok selv? Syns det er veldig spennende å hørre om andres historier
(Jeg klarte vist også å svare feil person, skulle spør deg @Babydrømmen87 ) Er litt ny her inne.
Åh, de første dagene, må nesten bare la det renne følte jeg. Ikke press, for det gjorde bare vondt og spesielt med de siste dråpene som skulle ut. Men pleier å gå over innen den første uken har gått. ❤ Hos meg var de til og med innom blæra litt også, så det varlitt blod i selve urinen og.Er det vanlig at det gjør vondt i eggstokkene når man tisser, 2 dager etter uttak? Gruer meg til å gå på do. Det er ikke uvi, for det har jeg hatt veldig mange ganger
Aaa, da forstår jeg Krysse fingrene for postiv testSlimhinnen er bra nok og jeg spotter ikke mellom EL og mens. Derfor trenger jeg ikke. Jeg går privat da.
Ikke støtte, kroppen produserer nok selv, så vil jo det uansett på en måte ha samme "bivirkninger" som vi som bruker støtte. Kan være det er det du kjenner til egentlig. Hvordan har det vært ut dagen idag?Har hatt menssmerter helt siden kvelden i går,innsett kl09:30 i går.
Er to år siden jeg hadde innsett sist, så husker ikke hvordan det var da. Det var jo i tillegg fersk tre dagers.
Er så utrolig trøtt, holdt på å sovne i hvertfall 10 ganger på sofaen i kveld. Men vil tro det kommer av en real koffeinslutt og nikotin stopp. Er redd for å få for store forhåpninger på at dette skal gå…
Jeg har satt inn blasto. Menssmertene kommer og går, egentlig litt samme følelsen som da jeg var gravid sist, men mistet. Men tør ikke å ha for store forhåpninger.Ikke støtte, kroppen produserer nok selv, så vil jo det uansett på en måte ha samme "bivirkninger" som vi som bruker støtte. Kan være det er det du kjenner til egentlig. Hvordan har det vært ut dagen idag?
Tenkte kanskje det hadde implantert allerede, men det vil det jo ikke så raskt uansett siden det er 3 dagers. Ved blasto vil den jo implanteres mellom dag 5-7, så kunne vært det at du bare kjente på vanlige gravidsymptomer typ trøtthet og murringer, men igjen så vil jo det betinge at embryoet hadde implantert allerede.