Juni 2022

Ja vi må jo bare leve i troa i mellomtiden :Heartred
Lang ventetid på deg også, håper virkelig dette blir en bra runde for deg:Heartred
Jeg valgte det helt selv. Jeg kunne fått i august men to viktige eksamener så er det helt allright å vente <3

Kan jeg snike meg med her selv om det ikke blir innsett før i juli? Eller er det flere som skal ha behandling i juli og som vil være med på en juli-tråd? Jeg klarer ikke helt tro på at jeg faktisk skal få innsett, og vet ikke hvor aktiv jeg orker å være, så jeg tror ikke jeg skal ta ansvar for å starte en tråd.

Da er mandagen komt og I morgen har vi time for innsett kl 12. Uttak var jo på torsdag, så det har vært en laaaang helg. Syns også det er helt forferdelig at de ikke kan ringe allerede i dag hvis egget ikke har klart seg og skal vente helt til rett før timen i morgen. Jeg sa til hun at vi har 2,5 timers reisetid, så i det minste ring før kl 9. Ja det skulle ho prøve på sa ho.. :sad015 Dette er jo tortur! :confused:
Uff, så irriterende! Å gå og vente på de telefonene er ille nok, men enda verre å ikke kunne få beskjed ved avbrutt før i siste liten. Håper du får sove i natt og på at alt går fint i morgen!
Gratulerer sååå masse :love017 :love017 :smiley-bounce012 :smiley-bounce016
Tusen, tusen takk!

Kan jeg snike meg med her selv om det ikke blir innsett før i juli? Eller er det flere som skal ha behandling i juli og som vil være med på en juli-tråd? Jeg klarer ikke helt tro på at jeg faktisk skal få innsett, og vet ikke hvor aktiv jeg orker å være, så jeg tror ikke jeg skal ta ansvar for å starte en tråd.
Her er da vel alle velkommen :Heartred Sikkert noen som ordner juli tråd snart. Alltids noen som sitter å venter på at andre skal gjøre det, som tilslutt ordner det selv :happy:

14 dpo. Jeg sa jo at jeg ikke skulle teste hjemme, men jeg våknet skikkelig kvalm i dag... Er dette strek eller skygge?
Det er første gang på 9 år at jeg ser antydning til positiv test... Jeg skjelver nesten...

1656397209283945073381.jpg

Last edited:
Vi må jo bare lage en egen heia-tråd for dere som skal på igjen over sommeren ❤ Er dessverre ikke så veldig god på ord som Litjmora og samtlige andre her inne, men dere er i tankene mine alle sammen, og bare håper at vi alle får oppleve at vår største drøm går i oppfyllelse.

Også er det jo litt spennende å følge med på alle sammen. Føler liksom vi er et eget lite samfunn her inne på forumet❤️ Så mye godhet og støtte skulle jeg ønske man kunne finne der man bør finne det også :happy:

Vi må jo bare lage en egen heia-tråd for dere som skal på igjen over sommeren ❤ Er dessverre ikke så veldig god på ord som Litjmora og samtlige andre her inne, men dere er i tankene mine alle sammen, og bare håper at vi alle får oppleve at vår største drøm går i oppfyllelse.

Også er det jo litt spennende å følge med på alle sammen. Føler liksom vi er et eget lite samfunn her inne på forumet❤️ Så mye godhet og støtte skulle jeg ønske man kunne finne der man bør finne det også :happy:
Enig! Jeg er jo relativt ny i ivf-gamet, men den støtten man finner her inne betyr mye :Heartred Jeg heier sånn på alle, og håper alle får oppfylt drømmen om en spire som sitter :Heartred

Jeg synes du skriver veldig fint❤️ Og det er så sant! Jeg klarer faktisk ikke å forestille meg hvordan denne prosessen ville vært uten dette forumet og alt jeg har lært av å lese andres historier og erfaringer, kunne stille spørsmål og ikke minst oppleve den utrolige fine støtten her inne. Det hjelper så mye å vite at man ikke er alene og å se at det er stadig er «slitere» - med lang og kort vei - som får drømmen oppfylt.

14 dåp. Jeg sa jo at jeg ikke skulle teste hjemme, men jeg våknet skikkelig kvalm i dag... Er dette strek eller skygge?
Det er første gang på 9 år at jeg ser antydning til positiv test... Jeg skjelver nesten...

Vis vedlegget 383688
Å jaaaaaaaaaada guri malla der er jo en klar å tydelig strek. Gratulerer så masse! :Heartred

Her er da vel alle velkommen :Heartred Sikkert noen som ordner juli tråd snart. Alltids noen som sitter å venter på at andre skal gjøre det, som tilslutt ordner det selv :happy:
Takk! :Heartred

soloprøver2020 - 36 - B1 - Maigaard - FER1 etter IVF3 - Progynova, prednisolon, Albyl-E, Crinone, Cyclogest - oppstart medisiner var 19.06. Forhåpentligvis innsett i uke 27.

I dag begynte jeg å gråte på jobb etter å ha vært kjip mot en kollega (dessverre ikke en av de som vet om situasjonen min). Etter det som skjedde i helga i Oslo så kjenner jeg at jeg har følelsene utenpå kroppen. Og medisiner og stress med om dette forsøket vil gå bidrar ikke akkurat til å gjøre meg mer avbalansert. Tar heldigvis ferie på fredag, så må bare holde ut til det.

Back
Topp