Tusen takk for klem og håpSender deg en stor klem, det er så vondt
Men håper fremdeles en dag eller to for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for klem og håpSender deg en stor klem, det er så vondt
Men håper fremdeles en dag eller to for deg
Jeg valgte det helt selv. Jeg kunne fått i august men to viktige eksamener så er det helt allright å vente <3Ja vi må jo bare leve i troa i mellomtiden
Lang ventetid på deg også, håper virkelig dette blir en bra runde for deg
Tuuusen takk! Ja, det føles helt sprøtt. Spennende dager for deg også nå! Håper du følger etterGRATULERER! FOR EN FØLELSE! Nyyyt!
Vel overstått! 11 egg er jo et fantastisk utgangspunkt. Håper du får flere gode nyheter i morgen!11 egg ut i dag, legen var fornøyd! Nå håper jeg flere av dem lar seg befrukte og at vi får satt inn en fin blasto, og kanskje noen på frys
Hjertelig takk! Ja, dette var skikkelig gøy! Gjett om disse vårbabyene vil bli satt pris påHURRAAAA! Grattis!!! gode nyheter for oss begge i dag Og det er jo virkelig ingen selvfølge i dette gamet her.
Uff, så irriterende! Å gå og vente på de telefonene er ille nok, men enda verre å ikke kunne få beskjed ved avbrutt før i siste liten. Håper du får sove i natt og på at alt går fint i morgen!Da er mandagen komt og I morgen har vi time for innsett kl 12. Uttak var jo på torsdag, så det har vært en laaaang helg. Syns også det er helt forferdelig at de ikke kan ringe allerede i dag hvis egget ikke har klart seg og skal vente helt til rett før timen i morgen. Jeg sa til hun at vi har 2,5 timers reisetid, så i det minste ring før kl 9. Ja det skulle ho prøve på sa ho.. Dette er jo tortur!
Tusen, tusen takk!Gratulerer sååå masse
Takk, fine du! Ja, dette hadde jeg ærlig talt aldri trodd, med 3 usle follikler på siste UL før uttak. Jammen bra det ikke ble kansellert! Nå må lykken se og snu for deg ogsåSå nydelig å se etter all den motgangen du har hatt
Her er da vel alle velkommen Sikkert noen som ordner juli tråd snart. Alltids noen som sitter å venter på at andre skal gjøre det, som tilslutt ordner det selvKan jeg snike meg med her selv om det ikke blir innsett før i juli? Eller er det flere som skal ha behandling i juli og som vil være med på en juli-tråd? Jeg klarer ikke helt tro på at jeg faktisk skal få innsett, og vet ikke hvor aktiv jeg orker å være, så jeg tror ikke jeg skal ta ansvar for å starte en tråd.
Tror nok den er for sterk til å være skygge?14 dåp. Jeg sa jo at jeg ikke skulle teste hjemme, men jeg våknet skikkelig kvalm i dag... Er dette strek eller skygge?
Det er første gang på 9 år at jeg ser antydning til positiv test... Jeg skjelver nesten...
Vis vedlegget 383688
Definitivt strek! Fantastisk!14 dåp. Jeg sa jo at jeg ikke skulle teste hjemme, men jeg våknet skikkelig kvalm i dag... Er dette strek eller skygge?
Det er første gang på 9 år at jeg ser antydning til positiv test... Jeg skjelver nesten...
Vis vedlegget 383688
Åh!! Dette er definitivt ikke en skygge, men klar og tydelig strek! Gratulerer!!14 dåp. Jeg sa jo at jeg ikke skulle teste hjemme, men jeg våknet skikkelig kvalm i dag... Er dette strek eller skygge?
Vis vedlegget 383688
Det er strek!14 dåp. Jeg sa jo at jeg ikke skulle teste hjemme, men jeg våknet skikkelig kvalm i dag... Er dette strek eller skygge?
Vis vedlegget 383688
Enig! Jeg er jo relativt ny i ivf-gamet, men den støtten man finner her inne betyr mye Jeg heier sånn på alle, og håper alle får oppfylt drømmen om en spire som sitterVi må jo bare lage en egen heia-tråd for dere som skal på igjen over sommeren ❤ Er dessverre ikke så veldig god på ord som Litjmora og samtlige andre her inne, men dere er i tankene mine alle sammen, og bare håper at vi alle får oppleve at vår største drøm går i oppfyllelse.
Også er det jo litt spennende å følge med på alle sammen. Føler liksom vi er et eget lite samfunn her inne på forumet Så mye godhet og støtte skulle jeg ønske man kunne finne der man bør finne det også
Jeg synes du skriver veldig fint Og det er så sant! Jeg klarer faktisk ikke å forestille meg hvordan denne prosessen ville vært uten dette forumet og alt jeg har lært av å lese andres historier og erfaringer, kunne stille spørsmål og ikke minst oppleve den utrolige fine støtten her inne. Det hjelper så mye å vite at man ikke er alene og å se at det er stadig er «slitere» - med lang og kort vei - som får drømmen oppfylt.Vi må jo bare lage en egen heia-tråd for dere som skal på igjen over sommeren ❤ Er dessverre ikke så veldig god på ord som Litjmora og samtlige andre her inne, men dere er i tankene mine alle sammen, og bare håper at vi alle får oppleve at vår største drøm går i oppfyllelse.
Også er det jo litt spennende å følge med på alle sammen. Føler liksom vi er et eget lite samfunn her inne på forumet Så mye godhet og støtte skulle jeg ønske man kunne finne der man bør finne det også
Å jaaaaaaaaaada guri malla der er jo en klar å tydelig strek. Gratulerer så masse!14 dåp. Jeg sa jo at jeg ikke skulle teste hjemme, men jeg våknet skikkelig kvalm i dag... Er dette strek eller skygge?
Vis vedlegget 383688
Takk!Her er da vel alle velkommen Sikkert noen som ordner juli tråd snart. Alltids noen som sitter å venter på at andre skal gjøre det, som tilslutt ordner det selv