Juni 2022

Fremdeles veldig svak strek på strimmel, men digital viser nå 2-3, så det er jo stigning :Heartred Så da er det bare å ringe inn "gravid" til klinikken i dag :Heartred

Andre som har erfaring med svake streker, hvor det har gått bra?
RFSU? Jeg hadde helt lik strek ved 108 og 437 i hCG i november :laughing002 De der testene suger, kan ikke måle stigning med de. Så hadde bare stolt på den digitale, de er i alle fall MYE mer pålitelig enn RFSU :P Grattis:Heartpink

Ja, jeg håper ❤️ Syns det var litt ubehagelig, men det gikk veldig greit. Det verste var da legen bedøvde opp mot den andre eggstokken, det gjorde faktisk ordentlig vondt noen sekunder. Ellers var det ingenting å grue seg til :happy: Så ble letta, hehe.
Så bra. Jeg har alltid veldig mye smerter ved uttak, så misunner veldig de som kommer seg igjennom med litt ubehag :Heartred

Da er mandagen komt og I morgen har vi time for innsett kl 12. Uttak var jo på torsdag, så det har vært en laaaang helg. Syns også det er helt forferdelig at de ikke kan ringe allerede i dag hvis egget ikke har klart seg og skal vente helt til rett før timen i morgen. Jeg sa til hun at vi har 2,5 timers reisetid, så i det minste ring før kl 9. Ja det skulle ho prøve på sa ho.. :sad015 Dette er jo tortur! :confused:

RFSU? Jeg hadde helt lik strek ved 108 og 437 i hCG i november :laughing002 De der testene suger, kan ikke måle stigning med de. Så hadde bare stolt på den digitale, de er i alle fall MYE mer pålitelig enn RFSU :p Grattis:Heartpink
Ja, RFSU "test ofte". Googla litt tidligere i dag, og det er visst mange som har ymse (dårlige) erfaring med de. Så da vet man det :meh: Støtter meg til CB jeg :love017

Regnes uttaksdagen som eggløsning? I så fall er jeg 17dpo.
Jepp, uttak er EL-dagen. Da er vi ganske likt i løypa da, bare 3 dager forskjell :)
Ja, RFSU "test ofte". Googla litt tidligere i dag, og det er visst mange som har ymse (dårlige) erfaring med de. Så da vet man det :meh: Støtter meg til CB jeg :love017
Ja, du kan absolutt ikke stole på de mtp. å se mengde hCG i alle fall. De gir jo strek hvis du er gravid, men styrken sier ingenting om mengden hCG. Så hadde droppa de ja. Du er definitivt gravid, og antagelig en grei hCG og siden du fikk "2-3":joyful:

Jeg fikk målt hCG i dag, og har jo grei verdi til å være 14 dpo... Jeg får lov å ta prøve på onsdag også (kun for min egen del i så fall, klinikken trenger ikke flere målinger), men vet ikke om jeg klarer.. Har så mye angst knyttet til hCG-måling. Vet ikke hva som blir "best" og "verst" :inpain:

Fikk svar på blodprøven. Hele 1 i hcg, så da vet jeg ved neste innsett at den testetrangen 8 dpo er bare å legge fra seg :hilarious:
Det var trist det ikke gikk for deg nå. Krysser alt jeg har for at neste innsett blir det forsøket som gir resultat, og at det er noen skikkelig fine embryo som ligger hos UNN:Heartpink

Fader også, men da i verste fall får vi møtes k september gruppa.. her er det uttak ca uke 39.. men lever i trua i mellomtiden <3
Ja vi må jo bare leve i troa i mellomtiden :Heartred
Lang ventetid på deg også, håper virkelig dette blir en bra runde for deg:Heartred

Jeg snakka visst LITT tidlig, under påvirkning av både Paracet, Ibux, Oxynorm og lokalbedøvelse o_O

Det gjør ganske vondt nå. Håper det går fort over :)
Uff da. Håper det går over snart. Og ha lav terskel for å kontakte sykehus ved veldig store smerter over lenger tid :Heartred

Back
Topp