Juni 2022

Nå ble det plutselig veeeldig spennende her! :joyful::nailbiting:

Sjekket Ovitrelle-status med både Babyplan og Make sure i går morges, 8 dpo. Begge var da helt blendahvite. Så røk jeg på en ny test med begge i går natt - da var de ikke lenger blenda, det var en ørsvak strek! Men har fått en del sånne på Babyplan det siste halvåret som nok enten var Ovitrelle eller skygge, og 8 dpo er jo supertidlig, så prøvde å holde forhåpningene nede. Men da jeg testet igjen i morges, 9 dpo, fikk jeg denne (nattens test øverst på bildet, morgenens nederst). Testet positivt 9 dpo (men svakere) da jeg var gravid med første barn, og fikk positiv digital 10 dpo, så dette er sååå nervepirrende!

Ååå babystrek dette :smiley-bounce012 :love017 :love017

Tenker på deg, Sofia! ❤️Og håper alt på eskimoene deres over sommeren. Håper du får en fin sommer, det fortjener du sånn etter all denne motgangen!
Takk gode deg :Heartred Skal prøve bruke sommeren til å koble ut litt, prøve å gå ned noen kilo og drikke VIN!
Dessverre så klaffer det så dårlig med syklusen min at innsett blir først i starten av september, så nok en gang med tre mnd imellom. Men vi satser på å få gjort IUI privat på juli-syklusen.
Heier som bare det på spiren din :Heartred

Its a baby :joyful: :Heartred Håper den klorer seg fast 8 mnd til :D
Spennende!! :) Jeg tror streken er for lett å se for å være skygge!
Åååååååå må jo være babystrek :Heartred :Heartred :Heartred :gen014
Åååå! Håper sånn for dere! Klor deg fast, lille spire :Heartred
Ååå babystrek dette :smiley-bounce012 :love017 :love017
Tusen takk, fineste dere! ❤️Dere aner ikke (eller jo, nettopp dere skjønner det jo) hvor uvirkelig dette føles! Jeg er jo så heldig å ha fått et barn med IVF, men har aldri sett glimt av en positiv test verken før eller etter, og med våre odds har jeg på ingen måte tatt det for gitt at vi noen gang ville bli gravide igjen.

Jeg tok nettopp en ny test, og den er minst like sterk som den fra i morges. Jeg har så mange gledestårer jeg har lyst til å gråte om dette faktisk går veien, men føler meg helt nummen nå, og ganske håpefull.

Takk gode deg :Heartred Skal prøve bruke sommeren til å koble ut litt, prøve å gå ned noen kilo og drikke VIN!
Dessverre så klaffer det så dårlig med syklusen min at innsett blir først i starten av september, så nok en gang med tre mnd imellom. Men vi satser på å få gjort IUI privat på juli-syklusen.
Heier som bare det på spiren din :Heartred
Det høres ut som en veldig fin sommerplan! Å gjøre mest mulig som er bra for deg! Syklus som klaffer - finnes det? :bag: Utrolig irriterende, men høres lurt ut med en privat IUI imens. Tusen takk igjen, blir ikke mye søvn på meg disse nettene❤️

:happy093 :dance018:love7

Vedlegg

• 496E7FED-E8E9-4D11-9074-704147D8ED1D.jpeg
    496E7FED-E8E9-4D11-9074-704147D8ED1D.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 108
Fremdeles veldig svak strek på strimmel, men digital viser nå 2-3, så det er jo stigning :Heartred Så da er det bare å ringe inn "gravid" til klinikken i dag :Heartred

Andre som har erfaring med svake streker, hvor det har gått bra?
Gratulerer. Strimmeltester variere veldig i farge så ville ikke ha sett på mye på den. Og jeg synes ikke den er svak. Du er gravid :gen014 :Heartred Skal jeg flytte deg over til gravid?

Last edited:
Fremdeles veldig svak strek på strimmel, men digital viser nå 2-3, så det er jo stigning :Heartred Så da er det bare å ringe inn "gravid" til klinikken i dag :Heartred

Andre som har erfaring med svake streker, hvor det har gått bra?
Gratulerer!!! Jeg har sett mange bilder på nettet der strekene ikke blir ordentlig sterke før 18-19 DPO. Har du mulighet å ta blodprøve å sjekke hvg verdien?

Back
Topp