Det håper jeg og!Denne streken MÅ være babystrek!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg og!Denne streken MÅ være babystrek!!
Det kan føles "urettferdig" når andre rundt oss får det til med en gang, mens vi må prøve i flere år og gå gjennom noe så tøft som IVF-behandlingen. Men tenk at det snart er det din tur å se en positiv test, og det blir kjempegøy å være i mammapermisjon samtidig.Jeg må bare få utløp et sted.
Bestevenninnen min sendte nettopp bilde av en positiv test. Dette er deres første pp. Jeg klarer ikke være glad på hennes vegne, bare ekstremt bitter over at vi sitter her et år senere, uten positiv test
Uff skjønner deg så godt og vit at det er helt greit å kjenne på det. Av å til er verden rundt oss dritt!Jeg må bare få utløp et sted.
Bestevenninnen min sendte nettopp bilde av en positiv test. Dette er deres første pp. Jeg klarer ikke være glad på hennes vegne, bare ekstremt bitter over at vi sitter her et år senere, uten positiv test
Skjønner hva du mener, jeg har vært i IVF-karusellen i "bare" 1 år.. Men da ei på jobb kom å fortalte at hun var blitt gravid med én gang etter hun slutta på pilla, uten en gang å ha fått mensen først, skulle det til å tilte for meg Klarte nesten ikke si noe en gang da hun sa det, og så gråt jeg da jeg kom hjem. Sender deg gode tanker, snart er det din tur (hvem vet, kanskje du straks får positiv test!)Jeg må bare få utløp et sted.
Vet hvordan du har det bare få det ut. Har selv ikke klart å være glad på andres vegne og sånne styggetanker kommer automatisk som man egentlig ikke vil tenke, men håper skjer. :OJeg må bare få utløp et sted.
Men hæ? Får jeg spørre hvorfor du ble avskjediget? :O(Sniker) ..så traumatisk å miste dyr sånn, det er kjempevondt. Og ikke enklere å håndtere med ekstra hormoner heller.
Kan snakke for meg selv, ved innsett nå i mars fikk jeg avskjed fra jobb. Fikk veldig sterk angst, ..og lille spire satt jammen likevel. Er 14+6 og alt er fint.
Så, det har nok ikke noe å si.. det går sitt eget løp
Litt sånn har jeg det også. Jeg har hele fem gravide på min jobb. Det bare dukket opp en etter en, og når den siste fortalte, kjente jeg at jeg ble ekstremt bitter selv. Ser de går rundt gravide og snakker om babyer osv. De fleste ble gravid ved et uhell! Har mest lyst til å rive av meg håret innimellom. Så skjønner deg veldig godt.Jeg må bare få utløp et sted.
Det er veldig vanlig med sånne tanker/følelser. Jeg skjønner deg veldig godt!Jeg må bare få utløp et sted.
Gratulerer!! Du er jo 15 dpo i dag, så da har jo bare så vidt kommet dit hvor det er forventa at CB skal bytte fra 1-2 til 2-3, så jeg tror helt ærlig det ikke er noe å uroe seg for Men jeg skjønner godt at opplevelsen fra sist sitter i, jeg sliter med det sammeNei, jeg klarte ikke å vente til mandag (offisiell testdatofra klinikken)
Fikk positiv test, men nå blir jeg stressa, for jeg hadde kanskje forventet 2-3 uker. Hadde uttak 10.6 og innsett 13.6.
Lav/sen stigning var første tegn på at noe ikke var som det skulle sist gang. Da var det exu. Så dette sitter jo sterkt i minne, og gjør meg litt stressa nå. Måtte bare lufte det med noen andre enn sambo.
Gratulerer så masse Skjønner kjempegodt at det er tungt nå, men som Lasorah sier. Du er helt på grensen til å bikke over til 2-3. Ta en ny på mandag som er offisiell testdag og prøv å nyt det faktum at du er gravid. Alle tunge tanker kan du la deg selv tenke på 10 min i dag og 10 min i morgen. Sender over masse klemmerNei, jeg klarte ikke å vente til mandag (offisiell testdatofra klinikken)
Fikk positiv test, men nå blir jeg stressa, for jeg hadde kanskje forventet 2-3 uker. Hadde uttak 10.6 og innsett 13.6.
Lav/sen stigning var første tegn på at noe ikke var som det skulle sist gang. Da var det exu. Så dette sitter jo sterkt i minne, og gjør meg litt stressa nå. Måtte bare lufte det med noen andre enn sambo.
Gratulerer!!! Det er ikke så lenge siden uttaket, du får sikkert+3 uker om du tester ila neste uke.Nei, jeg klarte ikke å vente til mandag (offisiell testdatofra klinikken)
TvitviDa har jeg fått beskjed fra klinikken at de har tatt opp egget i dag. Og alt har gått etter planen så langt nå krysser jeg alt jeg har, for at det deler seg som det skal til mandag
Min test 9 dpo var så svak at jeg lurte på om jeg så noe i det hele tatt, eller om jeg bare innbilte meg et hint av 1/10000 dels nyanse mørkere enn hvitt. kamera så nada og mannen min så nada. Ikke mist håpet helt endaIkke noe å se på testen 9 dpo. Vet det er tidlig men er uansett litt skuffet. Håper det sker noe de kommende dagene.
Gratulerer Sist fikk jeg 1-2 på testdag når jeg var 17dpo, og det ble baby av detNei, jeg klarte ikke å vente til mandag (offisiell testdatofra klinikken)
Jeg skjønner akkurat hvordan du har det, sender deg en god klem, dette her er sååå tøft å stå i <3Takk dere!
Skal puste med magen, og vente med ny test til mandag