Juni 2022

Friskt lyst blod ved toalett besøk nå! 2 dager etter innsett, altså 7 dpo :nailbiting: jeg spotter aldri!

Hadde en liten blødning da jeg var gravid sist også. Men den kom senere, ca 10dpo tror jeg. Umulig å vite helt sikkert da jeg ikke testet etter el den gangen.
 
Dette er veldig individuelt! Kommer blant annet an på hvor fort implantasjonen går. Jeg har nå fått veldig svak positiv 9 dpo (tidligtest) og positiv digital CB i to graviditeter. Det er tidlig, men heller ikke helt uvanlig. Så hører man om dem som tester negativt 14 dpo og likevel er gravide. Statistikken her gir et visst bilde. Den er basert på egenrapportering, ikke forskning, og dpo er muligens ikke like nøyaktig som for oss IVF-ere. Men synes likevel den er interessant: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Så er det jo også veldig ulikt hva man synes er best psykisk - teste tidlig eller vente.
testet positiv i dag 14dpo, så dette lover godt❤️
 
Friskt lyst blod ved toalett besøk nå! 2 dager etter innsett, altså 7 dpo :nailbiting: jeg spotter aldri!

Hadde en liten blødning da jeg var gravid sist også. Men den kom senere, ca 10dpo tror jeg. Umulig å vite helt sikkert da jeg ikke testet etter el den gangen.
Kjempe spennende!!!! Jeg hadde nemlig litt rosa utflod 10 og 11 DPO denne gangen, var gravid. Håper din spotting er festeblødning. :) Når planlegger du å teste?
 
Formen min har vært skikkelig dårlig de siste dagene... Kvalm, uvel, vonde eggestokker, vondt i kroppen osv... Viser seg vel nå jeg i tillegg til å være lett overstimulert (er veldig lite heldigvis, kun d-dimer som er litt påvirka, alle andre verdier er fine) og nygravid har fått en virusinfeksjon. Jeg orker ikke :inpain: Feber og alt.

Samtidig blir jeg jo urolig for om alt er bra i magen, siden eggestokkene nå er mindre vonde... Trodde de skulle være vonde i mange uker, men er sikkert forskjellig ettersom hvor kraftig overstimuleringa er. hCG har vært høy og fin.

Alt man skal være urolig for :(
 
Formen min har vært skikkelig dårlig de siste dagene... Kvalm, uvel, vonde eggestokker, vondt i kroppen osv... Viser seg vel nå jeg i tillegg til å være lett overstimulert (er veldig lite heldigvis, kun d-dimer som er litt påvirka, alle andre verdier er fine) og nygravid har fått en virusinfeksjon. Jeg orker ikke :inpain: Feber og alt.

Samtidig blir jeg jo urolig for om alt er bra i magen, siden eggestokkene nå er mindre vonde... Trodde de skulle være vonde i mange uker, men er sikkert forskjellig ettersom hvor kraftig overstimuleringa er. hCG har vært høy og fin.

Alt man skal være urolig for :(
Hvor lå hcg-en din på hvor langt? Skal til legen selv på tirsdag og be om en hcg måling. Tenkte å måle igjen ved tul om to uker.

Masse god bedring ❤
 
Hvor lå hcg-en din på hvor langt? Skal til legen selv på tirsdag og be om en hcg måling. Tenkte å måle igjen ved tul om to uker.

Masse god bedring ❤
Har bare tatt to stykk, med så vidt over et døgn mellom (måtte ta noen andre prøver, så tok likså greit hCG samtidig). 208 på 14 dpo, og 326 på 15 dpo. Blir ikke å ta flere målinger. Hadde nok vært annerledes om hCG lå litt lavt..
 
Har bare tatt to stykk, med så vidt over et døgn mellom (måtte ta noen andre prøver, så tok likså greit hCG samtidig). 208 på 14 dpo, og 326 på 15 dpo. Blir ikke å ta flere målinger. Hadde nok vært annerledes om hCG lå litt lavt..
Utifra det jeg har lest på nettet er disse veldig fine verdier. Ingenting å bekymre seg over. Du føler deg sikkert i bedre form om noen dager. :hug013
 
Utifra det jeg har lest på nettet er disse veldig fine verdier. Ingenting å bekymre seg over. Du føler deg sikkert i bedre form om noen dager. :hug013
Takk <3 Ja jeg håper det, ble litt mye på en gang nå. Etter det jeg kan se var begge disse hCG-verdiene innaforr ja, derfor jeg ikke orker stresse meg selv med å ta flere prøver :p Om ting går galt, er det uansett ikke noe jeg kan gjøre noe med... Men angsten for å miste og at noe skal værr galt hadde nok ikke vært så stor om jeg ikke hadde mista tidligere.
 
Formen min har vært skikkelig dårlig de siste dagene... Kvalm, uvel, vonde eggestokker, vondt i kroppen osv... Viser seg vel nå jeg i tillegg til å være lett overstimulert (er veldig lite heldigvis, kun d-dimer som er litt påvirka, alle andre verdier er fine) og nygravid har fått en virusinfeksjon. Jeg orker ikke :inpain: Feber og alt.

Samtidig blir jeg jo urolig for om alt er bra i magen, siden eggestokkene nå er mindre vonde... Trodde de skulle være vonde i mange uker, men er sikkert forskjellig ettersom hvor kraftig overstimuleringa er. hCG har vært høy og fin.

Alt man skal være urolig for :(
Åh, masse god bedring til deg! :Heartred
Krysser fingrene for at alt står bra til med spiren!
 
Der kom endelig mens til meg også. Nå blir det en prøveperiode hjemme selv i juli. Fikk utdelt en ovitrelle av klinikken slik at jeg kan booste eggløsningen og skal forsette på diverse støttemedisin etter el, så kanskje vi klarer det selv. Er jo lov å håpe med tanke på at vi har klart det 3 ganger tidligere. Og om det går så får vi håpe at spiren blir til baby denne gangen da :notworthy Jeg er optimistisk til det motsatte er bevist :happy:
 
Formen min har vært skikkelig dårlig de siste dagene... Kvalm, uvel, vonde eggestokker, vondt i kroppen osv... Viser seg vel nå jeg i tillegg til å være lett overstimulert (er veldig lite heldigvis, kun d-dimer som er litt påvirka, alle andre verdier er fine) og nygravid har fått en virusinfeksjon. Jeg orker ikke :inpain: Feber og alt.

Samtidig blir jeg jo urolig for om alt er bra i magen, siden eggestokkene nå er mindre vonde... Trodde de skulle være vonde i mange uker, men er sikkert forskjellig ettersom hvor kraftig overstimuleringa er. hCG har vært høy og fin.

Alt man skal være urolig for :(
Så slitsomt! Masse god bedring. Håper du kommer i bedre form snart❤️
 
Ja, det er jo litt sårt i eggestokkene, som er såre, og når du tar litt i for å tisse så klemmer det på eggestokkene.. Jeg har hatt fryktelige smerter rett etter ett uttak, og nesten ingen etter de to andre, men felles for ALLE de tre uttakene var at det var smertefullt å tisse de 3-4-5 dagene etterpå. Hvis du får VELDIG sterke smerter og blødninger (kan være punktert blære, det er ikke farlig altså), eller du får andre symtomer i tillegg (kvalme, stor mage, uvel, feber osv) kan det være greit å si fra til klinikken:)
Takk for svar ❤️ Det er litt bedre i dag, men fortsatt vondt. Så da regner jeg med at det bare er sånn det er. Ikke blitt verre hvertfall :)
 
Jeg følte meg skikkelig "stinn" og hadde vondt i eggstokkene noen dager etter uttak. Som sykepleieren på klinikken sa til meg: eggstokkene mine var forvirra, de var jo boosta og venta på en eggløsning som liksom aldri kom. Så helt normalt.
Takk for svar! ❤️ Det gir jo god mening :shy:
 
Back
Topp