Gratulerer som rugerhåper med deg! Jeg hadde lignende opplevelse på forrige innsett. Var mye styr og embryo måtte frem og tilbake til varmeskapet to(!) ganger. Satt igjen med skikkelig uggen følelse etterpå. Denne gangen derimot gikk det lett som en plett, så tydeligvis veldig variabelt også.
Tusen takk! Opplevde samme styret sist innsett også, men alltid hatt helt uproblematiske innsett før det
Men i motsetning til forrige gang, tok de heeldigvis ikke ut embryoet før det harde kateteret var ordentlig på plass i går. Løsningen ble et større spekel! Sist gang var jeg overbevist om at frem og tilbake hadde ødelagt lille blasto sine sjanser, men denne gang må jeg bare tro at det ikke har noe å si siden all knotingen var før de tok den ut 

men det holdt heldigvis, for de kommenterte ikke noe på blæremengde og kateteret gikk fint inn.
Har troa på at noen skal klare seg, men jeg klarer ikke slappe av. De ringer på lørdag og forteller hvor mange de fryser ned, hvis ingen utvikler seg riktig ringer de før. Så nå er det bare å vente og håpe at de ikke ringer før lørdag
Jeg hater denne perioden her, vil bare spole tiden frem.
Hurra! Det blir noen nervepirrende dager, men jeg har trua!!!