Juni 2021

Gratulerer som ruger :Heartred håper med deg! Jeg hadde lignende opplevelse på forrige innsett. Var mye styr og embryo måtte frem og tilbake til varmeskapet to(!) ganger. Satt igjen med skikkelig uggen følelse etterpå. Denne gangen derimot gikk det lett som en plett, så tydeligvis veldig variabelt også.

Tusen takk! Opplevde samme styret sist innsett også, men alltid hatt helt uproblematiske innsett før det :wideyed: Men i motsetning til forrige gang, tok de heeldigvis ikke ut embryoet før det harde kateteret var ordentlig på plass i går. Løsningen ble et større spekel! Sist gang var jeg overbevist om at frem og tilbake hadde ødelagt lille blasto sine sjanser, men denne gang må jeg bare tro at det ikke har noe å si siden all knotingen var før de tok den ut :Heartred

Er jo overhode ikke sikkert det er årsaken til at det var vanskelig for dere, men jeg ble fortalt at plassering/vinkelen på livmor er hovedårsaken til at man skal stille med full blære på innsett. Blæren presser visstnok livmor inn i en bedre posisjon for kateteret. Kjekt å vite uansett:D

Hadde innsett selv i dag, og glemte meg og tisset type et kvarter før… tror jeg bøttet 1 liter vann på 2 minutter i ren panikk det før jeg skulle inn:hilarious: men det holdt heldigvis, for de kommenterte ikke noe på blæremengde og kateteret gikk fint inn.

Aah, takk, det var nyttig info! :Heartred Jeg føler selv jeg har stilt med stappfull blære de to siste gangene, men i går sa de at den ikke var full i det hele tatt :hilarious: Bevis på at kroppen min forteller meg at jeg må på do lenge før jeg faktisk må.

@Timi90 har du hørt noe ennå? Sist gang ringte de før 09.00, og de sa de skulle ringe på morgenen i dag.... ennå ikke hørt noe. Uff den her ventinga altså :confused:

@Timi90 har du hørt noe ennå? Sist gang ringte de før 09.00, og de sa de skulle ringe på morgenen i dag.... ennå ikke hørt noe. Uff den her ventinga altså :confused:
De ringe meg halv elleve! Sist ringte de før 9, så jeg var kjemperedd! Men da ringer de deg sikkert snart :)

Da har jeg fått telefon fra klinikken. 7 av 14 egg var modne. Flere enn sist, men likevel skuffende at bare halvparten kan brukes.
Uansett, 6 av 7 egg er befruktet og det er jo dobbelt så mange befruktede egg enn vi hadde sist :happy: Har troa på at noen skal klare seg, men jeg klarer ikke slappe av. De ringer på lørdag og forteller hvor mange de fryser ned, hvis ingen utvikler seg riktig ringer de før. Så nå er det bare å vente og håpe at de ikke ringer før lørdag :nailbiting: Jeg hater denne perioden her, vil bare spole tiden frem.

Da har jeg fått telefon fra klinikken. 7 av 14 egg var modne. Flere enn sist, men likevel skuffende at bare halvparten kan brukes.
Uansett, 6 av 7 egg er befruktet og det er jo dobbelt så mange befruktede egg enn vi hadde sist :happy: Har troa på at noen skal klare seg, men jeg klarer ikke slappe av. De ringer på lørdag og forteller hvor mange de fryser ned, hvis ingen utvikler seg riktig ringer de før. Så nå er det bare å vente og håpe at de ikke ringer før lørdag :nailbiting: Jeg hater denne perioden her, vil bare spole tiden frem.
Krysser fingrene for at du ikke får noen telefon! Jeg skal få høre i morgen om noen embryo kan fryses, det døgnet her blir veldig tøft. Så jeg føler med deg, det her er virkelig det verste:oops:

Krysser fingrene for at du ikke får noen telefon! Jeg skal få høre i morgen om noen embryo kan fryses, det døgnet her blir veldig tøft. Så jeg føler med deg, det her er virkelig det verste:oops:
Krysser fingrene for deg!! Tiden går altså så sakte :nailbiting:

Endelig kom telefonen. Av 13 egg var 12 modne og ble befruktet. I dag er det 10 som fortsatt henger med :) Det blir innsett på fredag om det er noen som holder ut til da :Heartred

Endelig kom telefonen. Av 13 egg var 12 modne og ble befruktet. I dag er det 10 som fortsatt henger med :) Det blir innsett på fredag om det er noen som holder ut til da :Heartred

Det er jo kjempebra :)

11 egg ute! Dette gikk kjempebra! Jeg fikk oxynorm og det tok tannsmertene også. Så nå er jeg i kjempebra form egentlig. Er så utrolig glad og lettet! Spent på telefon fra Hausken i morgen. Håper det blir noe å sette inn på fredag.

Det var jo kjempebra! Håper at det blir mange fine og friske blastocyster ut av de eggene!
Hva var forskjellen på denne og siste runden?
Hvor mye FSH?
Var det frossen sæd og icsi?

Det var jo kjempebra! Håper at det blir mange fine og friske blastocyster ut av de eggene!
Hva var forskjellen på denne og siste runden?
Hvor mye FSH?
Var det frossen sæd og icsi?
Hadde gonal f 250 ie forrige runde og gonal f 300 ie denne runden. Stimulerte 15 dager denne gangen og 11 dager sist.
Ja vi brukte frossen sæd og icsi.

Blodprøve for å sjekke HCG i dag, og den er på 45! Sykepleieren sa jeg var gravid, stemmer dette virkelig? Jeg trur ikke på det! :P

Dette høres jo veldig bra ut :love017 Hurra! Det blir noen nervepirrende dager, men jeg har trua!!!

Wow, så mange! Det høres jo helt supert ut :love7 Heia heia!

Gratulerer :happy::Heartred Hvilken dpo er du på?

Oi, tokk Ovitrelle 13. Juni, egguttak 15. Juni og satt inn 18. Juni. Litt usikker på hvilke dato man regner fra her?

Har testet hjemme i går morges og morgenen før, og fått en svak svak svak svak strek, så var nesten sikker på att dette var kjemisk og att det ikke var noe nå, men får fortsette med noen hjemmetester fremover trur jeg før jeg trur på dette ordentlig! :)

Back
Topp