Jeg ruger på en 4BA-blasto
Fikk en 5BA på frys. Kjenner jeg er litt skuffet over kvaliteten, og at det ikke ble to på frys siden det var tre gode embryoer i går. Var et voldsomt styr å få på plass kateteret også. Livmoren tok tydeligvis en voldsom u-sving akkurat der kateteret skulle plasseres. Men prøver å ikke tenke for mye på det. Ett embryo på frys er tross alt bedre enn ingen
Og nå er det ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene og vente 
Fikk en 5BA på frys. Kjenner jeg er litt skuffet over kvaliteten, og at det ikke ble to på frys siden det var tre gode embryoer i går. Var et voldsomt styr å få på plass kateteret også. Livmoren tok tydeligvis en voldsom u-sving akkurat der kateteret skulle plasseres. Men prøver å ikke tenke for mye på det. Ett embryo på frys er tross alt bedre enn ingen
Og nå er det ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene og vente 

testdato 8.juli her!
kjipt etter å ha brukt 2500 kr på legetimer og eggløsningstester, men sånn er det. Så roper jeg høyt lykke til, til alle! Så hvisker jeg stille til meg selv at jeg håper eggløsning er forsinket ennå en dag slik at det ser ut som jeg kan nå innsett i august
❤
Dagene etter egguttak er de jeg gruer meg aller mest til i denne prosessen...

men det holdt heldigvis, for de kommenterte ikke noe på blæremengde og kateteret gikk fint inn.