Juni 2021

Ser ut som vi er fler med samme erfaring da:) Fant det ikke nevnt i oversikten over bivirkninger, derfor jeg stussa litt. Men gjør sikkert ingenting... Jeg trengte heller ikke mer enn truseinnlegg plutselig, akkurat som du :)

Jeg begynte å tvile på min egen mens, tenkte om jeg hadde begynt for tidlig :confused: men leste her inne at flere hadde opplevd det samme

Uttak i dag - Og det var jammen mye vondere enn jeg hadde sett for meg! Spesielt etterpå.. :hilarious::confused:
Fikk 10 egg ut, så jeg er kjempefornøyd, jeg håper bare at det er snakk om modne egg...... Jeg er så veldig skeptisk da foliklene har vokst så seint, og flesteparten var litt små på siste kontroll...
Skal ringe på mandag og høre hvordan det går.
Huff, spennende :D
Våknet i dag, og det kjentes som jeg hadde vært på fylla hele natten :hilarious: Har vært så spent at jeg har vært kvalm!

For et flott innlegg å lese!!! Høres ut som at kllnikk lyktes meget bra med oppgaven å få ut god antall uten overstimulering! Krysser fingrene du får god beskjed når du ringer :Heartpink:Heartpink

De fikk ut 18 egg i går, og vi fikk beskjed i dag at 9 har blitt befruktet. Det blir totalfrys (hvis noen blir til blasto). Denne ventingen blir man helt gal av:rolleyes:

Wow, 9 befruktet, fantastisk antall også!!! Krysser alt :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Ja helt enig man blir gal av å vente på info. I den siste venteperioden drømte jeg flere ganger av å få telefon, våknet og var forvirret når jeg prøvde å svare :wacky:

Oppdatering fra meg:
Etter det blodprøver ble det stadfestet at vi gjennomgår nok en kjemisk :( fy f***!!
Er dette vanlig??

:Heartred det gjør vond i hjerterota å lese :( stor klem, håper du kjapt får ny plan av klinikk :Heartred:Heartred

Jeg har slitt mye med tynn slimhinne (har 4 avbrutte forsøk pga det), men den ene gangen jeg fikk innsett og den ble 7 mm så bar det akkurat den kombinasjonen du har fått her jeg gikk på. Går på akkurat det samme nå og håper på innsett før sommeren. I tillegg tar jeg denne gangen silicea-kapsler, har kuttet kaffe og holder meg mye i aktivitet for å sikre god blodsirkulasjon til livmor.

Godt å høre at du har god erfaring med den kombinasjonen, håper det funker like bra denne gangen for både deg og meg :happy: kjøpte silicea i går etter å ha lest mye om de, men vet du hvor lenge man skal bruke de, til innsett eller lengre?

Herlighet, jeg er så nervøs og spent at jeg er helt kvalm. :nailbiting:
I morgen kl 08 skal jeg være i Porsgrunn for å ta blodprøve, og etter det ta UL for å sjekke om det fortsatt er fare for overstimulering.
Vi har litt over 2 t kjøretid så vi drar herfra 0530 ca. Og så får jeg jo ikke vite om eggene har klart seg før vi er der borte. Så utrolig kjipt om det blir bomtur. Hadde jo kun 3 egg som ble befruktet, og det er vel ikke så veldig stor sjanse for at noen av disse har utviklet seg til blasto? Har trålet alle forumtråder fra mange år tilbake for å se andres erfaringer og ble ikke særlig positiv. Skulle ønske vi heller kunne satt inn tidligere :blackeye:

Godt å høre at du har god erfaring med den kombinasjonen, håper det funker like bra denne gangen for både deg og meg :happy: kjøpte silicea i går etter å ha lest mye om de, men vet du hvor lenge man skal bruke de, til innsett eller lengre?
Det vet jeg faktisk ikke. Ga meg ved innsett sist, men skal sjekke opp om jeg kan ta det etter denne gangen.

I morgen kl 08 skal jeg være i Porsgrunn for å ta blodprøve, og etter det ta UL for å sjekke om det fortsatt er fare for overstimulering.
Vi har litt over 2 t kjøretid så vi drar herfra 0530 ca. Og så får jeg jo ikke vite om eggene har klart seg før vi er der borte. Så utrolig kjipt om det blir bomtur. Hadde jo kun 3 egg som ble befruktet, og det er vel ikke så veldig stor sjanse for at noen av disse har utviklet seg til blasto? Har trålet alle forumtråder fra mange år tilbake for å se andres erfaringer og ble ikke særlig positiv. Skulle ønske vi heller kunne satt inn tidligere :blackeye:

Ganske nervepirrende prosess dette her :nailbiting: masse lykke til i morgen, krysser fingrene for gode nyheter og blastoer :love017

Lykke, lykke til i morgen ❤ Jeg hadde akkurat samme antall befruktede egg som deg når vi tok ut (4 egg ut, 3 befruktet), og vi endte med to blastoer ❤ Jeg ble jo gravid med den vi satt inn på ferskforsøket, men mistet- og nå fikk vi satt inn den siste. Det er absolutt håp, og husk at du trenger bare en ❤

Vi hadde også 3 befruktede egg og satt igjen med en blasto! Krysser fingrene for deg :happy:

Første dag med cyclogest i tillegg til progynova i dag! Som forventet så dødstrøtt på ettermiddagen (selv om det er søndag) at jeg måtte sove litt middag på sofaen:dead::shifty:
Føler jeg blir ekstremt hardt rammet av disse greiene.

Lykke, lykke til i morgen ❤ Jeg hadde akkurat samme antall befruktede egg som deg når vi tok ut (4 egg ut, 3 befruktet), og vi endte med to blastoer ❤ Jeg ble jo gravid med den vi satt inn på ferskforsøket, men mistet- og nå fikk vi satt inn den siste. Det er absolutt håp, og husk at du trenger bare en ❤
Takk gode du :HeartredDet gir litt håp å høre:love2

Da er det et lite håp :love7
Ja, det kan gå begge veier og jeg vil ikke gi feil forhåpninger, men siden du har lest mye negativt: Jeg har bl.a. fått 5 ut, hvorav 4 befruktet ble til 3 blastoer. Har også fått 5 ut (4 modne og befruktet) der det ble 2 inn på dag 3 og 2 blastoer på frys.

En eller flere av de 3 du har kan være vinnerne av hele batchen! Jeg håper på minst ett gull-egg. :love2

Lykke til, håper det blir en finfin dag :Heartpink

Ja, det kan gå begge veier og jeg vil ikke gi feil forhåpninger, men siden du har lest mye negativt: Jeg har bl.a. fått 5 ut, hvorav 4 befruktet ble til 3 blastoer. Har også fått 5 ut (4 modne og befruktet) der det ble 2 inn på dag 3 og 2 blastoer på frys.

En eller flere av de 3 du har kan være vinnerne av hele batchen! Jeg håper på minst ett gull-egg. :love2

Lykke til, håper det blir en finfin dag :Heartpink
Takk gode du :Heartred
Det er litt godt å høre slike tilfeller også, gir litt mer optimisme, men er nok innstilt på at det blir totalfrys eller ingen blasto. Så får det heller bli en fin overraskelse. Er liksom ingenting som går vår vei, så at det skal gå er for godt til å være sant :nailbiting:
Bare det at jeg kanskje ikke får innsett pga fare for overstimulert - så fikk jeg «bare» ut 5 egg :dead: er ikke det skikkelig uflaks? :eek:

Takk gode du :HeartredDet gir litt håp å høre:love2
Ja, det er jo ingen garanti, men det er absolutt håp ❤ En solskinnshistorie om ei her inne, hun fikk ut 3 egg hvor alle 3 ble til blastoer. Hun ble gravid med første blasto :love7 Det er masse håp, kjære deg - heier på dere!

Holder på å teste ut Ovitrelle. Den har ikke blitt så mye svakere enda.

Nederst er 9 dager siden Ovitrelle
20210614_073750.jpg

Back
Topp