Juni 2021

Da er jeg ruger :love7 Blastoen hadde utviklet seg videre etter de tok den opp, så det er bra.. men, jeg hadde for lave verdier av progesteron og må øke dosen. Det stresser meg litt, tenker at det sikkert ikke fester seg da :sorry:
Gratulerer som ruger - endeliiiiig :love7
Krysser fingrene for økt mengde medisiner ordner biffen med progrsteronnivå:love2

Ja, jeg ser den ❤ Jeg må liksom forberede meg på negativ test, tester og tester :hungover: har allerede testet en gang for å sjekke hvor sterk Ovitrelle hang igjen i kroppen :hilarious: men forhåpentligvis skal det gå veien denne gangen, og strekene dine er tydelige og fine i helgen ❤
Krysser alt jeg har fått at der går veien denne gangen ja :Heartred
Ser du har vært på innsett i dag. Så spennende og gratulere som ruger. Håpe det går vei
en for deg også denne gangen :Heartred

Da er jeg ruger :love7 Blastoen hadde utviklet seg videre etter de tok den opp, så det er bra.. men, jeg hadde for lave verdier av progesteron og må øke dosen. Det stresser meg litt, tenker at det sikkert ikke fester seg da :sorry:

Heia egget! :happy:

Skjønner stresset, men bra de oppdager det og justerer dosen.

Gratulerer!! Håper det klorer seg fast!:Heartred

Sniker inn her og gratulerer som ruger! Så herlig at dere kom dit denne gang ❤️ og veldig bra at de målte progesteron ved innsett, er det standard på klinikken din? Satser på at økt dose lager en god miljø for lille blasto :happy:

Oppdatering fra meg:
Etter det blodprøver ble det stadfestet at vi gjennomgår nok en kjemisk :( fy f***!!
Er dette vanlig??
huff. så utrolig kipt. :Heartred
Jeg hadde kjemisk etter mitt første innsett. Fikk positiv test 6 dager etter innsett, testet meg da jeg begynte å blø, men slo med til ro med at det var festeblødning. Tok rester jevnt utover de neste dagane og alt såg bra ut. Meldte også fra til klinikken at jeg var gravid. Men 3-4 dager senere begynte jeg å blø skikkelig. Og da viste det seg at jeg hadde kjemisk.
Har du blødd mye?

Ååå, gratulerer som ruger! :Heartred
Nå krysser jeg alt jeg har for at det fester seg og utvikler seg videre!:blob3:D

Kan jeg spørre hvordan de oppdaget det? Tar de blodprøver før innsett?

Uttak i dag - Og det var jammen mye vondere enn jeg hadde sett for meg! Spesielt etterpå.. :hilarious::confused:
Fikk 10 egg ut, så jeg er kjempefornøyd, jeg håper bare at det er snakk om modne egg...... Jeg er så veldig skeptisk da foliklene har vokst så seint, og flesteparten var litt små på siste kontroll...
Skal ringe på mandag og høre hvordan det går.
Huff, spennende :D
Våknet i dag, og det kjentes som jeg hadde vært på fylla hele natten :hilarious: Har vært så spent at jeg har vært kvalm!

Last edited:
Sniker inn her og gratulerer som ruger! Så herlig at dere kom dit denne gang ❤️ og veldig bra at de målte progesteron ved innsett, er det standard på klinikken din? Satser på at økt dose lager en god miljø for lille blasto :happy:
Tusen takk! ❤ Ja, det virker som det er standard, det er jo egentlig bra..

Uttak i dag - Og det var jammen mye vondere enn jeg hadde sett for meg! Spesielt etterpå.. :hilarious::confused:
Fikk 10 egg ut, så jeg er kjempefornøyd, jeg håper bare at det er snakk om modne egg...... Jeg er så veldig skeptisk da foliklene har vokst så seint, og flesteparten var litt små på siste kontroll...
Våknet i dag, og det kjentes som jeg hadde vært på fylla hele natten :hilarious: Har vært så spent at jeg har vært kvalm!
Gratulerer med overstått uttak ❤ 10 egg er jo en akkurat perfekt fangst! Håper mange blir befruktet ❤

Så bra fangst! Satser på mange av de blir befruktet :love2 jeg var også litt sjokka første gang over at uttak var så vondt. Skjønner ikke hvorfor bedøvelse ikke virker bedre? Har tatt konisering av livmorhalstappen to ganger i forbindelse med celleforandringer, og da tok jo bedøvelsen all smerte. Rart de ikke har noe bedre til dette :confused005

Det er veldig fint å lese alle deres erfaringer og tanker :Heartpink takk for at dere deler! Man blir på en måte litt forberedt selv på alle utfall og tanker underveis. Selv kan jeg flyttes over på stimulering. På dag 3 med gonal-f. Enda ikke fått tak i riksen pga streik, så håper bare alt med kontroller osv går som det skal til uken :shy: heia alle sammen!

Her kom mensen 6 dager før tia, så jeg kan oppdateres og flyttes over på stimulerer

Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Uttak uke 25

De fikk ut 18 egg i går, og vi fikk beskjed i dag at 9 har blitt befruktet. Det blir totalfrys (hvis noen blir til blasto). Denne ventingen blir man helt gal av:rolleyes:

Her kom mensen 6 dager før tia, så jeg kan oppdateres og flyttes over på stimulerer

Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Uttak uke 25
Lykke til! Jeg heier på deg :hello2

Back
Topp