Så bra fangstDe fikk ut 18 egg i går, og vi fikk beskjed i dag at 9 har blitt befruktet. Det blir totalfrys (hvis noen blir til blasto). Denne ventingen blir man helt gal av![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra fangstDe fikk ut 18 egg i går, og vi fikk beskjed i dag at 9 har blitt befruktet. Det blir totalfrys (hvis noen blir til blasto). Denne ventingen blir man helt gal av![]()
Åååh, så deilig med mensen før tiden! Håper dette blir din rundeHer kom mensen 6 dager før tia, så jeg kan oppdateres og flyttes over på stimulerer
Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Uttak uke 25

Herlig ❤ Dette blir bra!Her kom mensen 6 dager før tia, så jeg kan oppdateres og flyttes over på stimulerer
Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Uttak uke 25
Åh, det er jo kjempebra! Kjedelig med totalfrys, men forhåpentligvis får du mange gode på frys ❤De fikk ut 18 egg i går, og vi fikk beskjed i dag at 9 har blitt befruktet. Det blir totalfrys (hvis noen blir til blasto). Denne ventingen blir man helt gal av![]()
Så bra fangstkrysser fingrene for noen blasto på frys
![]()

Åh, det er jo kjempebra! Kjedelig med totalfrys, men forhåpentligvis får du mange gode på frys ❤

For min del tror jeg kanskje det var fordi eggstokkene var litt forstørret og at jeg grenser til overstimulering, vet ikke, men jeg ba om å få mer smertestillende neste gang (hvis det blir en neste gangSå bra fangst! Satser på mange av de blir befruktetjeg var også litt sjokka første gang over at uttak var så vondt. Skjønner ikke hvorfor bedøvelse ikke virker bedre? Har tatt konisering av livmorhalstappen to ganger i forbindelse med celleforandringer, og da tok jo bedøvelsen all smerte. Rart de ikke har noe bedre til dette
![]()
).Skjer alltid med meg også, men vet ikke hvorfor..Er det noen som har opplevd at mensen nesten forsvinner helt etter oppstart med FSH?
Tok første dose i går, på cd2.. Og mensen er ca. helt vekke, minst ett døgn tidligere enn til vanlig. Jeg klager ikke altså, var bare litt snedig, hehe![]()
Her går det så tregt, hadde forventet å ha innsett for 1-2 uker siden men etter totalfrys og overstimulering forrige syklus har det gått tregt. Først var det cyster, som heldigvis har krympet. Nå er problemet for tynn slimhinne. Startet med Progynova 2 mg x 3 for en uke siden, var på ul i går og slimhinnen var gått fra 4,7 til 5,2.. lite forandring
Nå er jeg også begynt med Estradot plaster 100 mikrogram. Skal ha ny ul på fredag og legen på Medicus sa at han ville at den skulle være minst 6mm før innsett. 

E vitamin skal gjøre slimhinnen tykkere.Så kjekt å se at så mange allerede tester og ruger! Krysser fingre for alle sammenHer går det så tregt, hadde forventet å ha innsett for 1-2 uker siden men etter totalfrys og overstimulering forrige syklus har det gått tregt. Først var det cyster, som heldigvis har krympet. Nå er problemet for tynn slimhinne. Startet med Progynova 2 mg x 3 for en uke siden, var på ul i går og slimhinnen var gått fra 4,7 til 5,2.. lite forandring
Nå er jeg også begynt med Estradot plaster 100 mikrogram. Skal ha ny ul på fredag og legen på Medicus sa at han ville at den skulle være minst 6mm før innsett.
Noen her som har erfaringer med tynn slimhinne og disse legemidlene? Evt kjerringråd/tips for å få den tykkere?![]()
Okay, fint å høre det er fler i alle fallSkjer alltid med meg også, men vet ikke hvorfor..
Da er sikkert alt normalt.E vitamin skal gjøre slimhinnen tykkere.
Gode kilder til vitamin E inkluderer vegetabilske oljer, for eksempel solsikke- og soyabønneoljer, samt nøtter som hasselnøtter, peanøtter og mandler. Avokado, rød paprika, mango, kiwi, kålrot, regnbueørret og hummer er også gode kilder til vitamin E.

Velkommen ❤ Har du mange egg, siden de går for totalfrys?
Jeg har slitt mye med tynn slimhinne (har 4 avbrutte forsøk pga det), men den ene gangen jeg fikk innsett og den ble 7 mm så bar det akkurat den kombinasjonen du har fått her jeg gikk på. Går på akkurat det samme nå og håper på innsett før sommeren. I tillegg tar jeg denne gangen silicea-kapsler, har kuttet kaffe og holder meg mye i aktivitet for å sikre god blodsirkulasjon til livmor.Så kjekt å se at så mange allerede tester og ruger! Krysser fingre for alle sammenHer går det så tregt, hadde forventet å ha innsett for 1-2 uker siden men etter totalfrys og overstimulering forrige syklus har det gått tregt. Først var det cyster, som heldigvis har krympet. Nå er problemet for tynn slimhinne. Startet med Progynova 2 mg x 3 for en uke siden, var på ul i går og slimhinnen var gått fra 4,7 til 5,2.. lite forandring
Noen her som har erfaringer med tynn slimhinne og disse legemidlene? Evt kjerringråd/tips for å få den tykkere?![]()
Er det noen som har opplevd at mensen nesten forsvinner helt etter oppstart med FSH?
Tok første dose i går, på cd2.. Og mensen er ca. helt vekke, minst ett døgn tidligere enn til vanlig. Jeg klager ikke altså, var bare litt snedig, hehe![]()
Ser ut som vi er fler med samme erfaring daMin mens ble også rar. Nesten ingen blødning etter jeg begynte å stimulere. Men varte dog 3 dager lengre. Men var kun nødvendig med truseinnlegg. Rare greier