Juni 2021

Supert! Takk! :D
Det ligner litt på min situasjon. Har tenkt at det er pga frykten for overstimulering at man i hvertfall får Gonapeptyl, men ble så usikker når jeg skulle ta begge deler :p
Har PCOS, men har reagert seint på medisinene, så har stimulert i tre uker nå, så de er livredde overstimulering (til tross for at kun én folikkel hadde krabbet seg opp til 16 mm)....o_O
Tok en halv Ovitrelle + 2x Gonapeptyl i kveld, så må jeg bare krysse fingre og tær for at det er noe å hente ut og at kroppen ikke blir overstimulert :confused:
Men phu, da vet jeg at det er sjans for innsett dersom alt annet også skulle klaffe! :D

lykke til med uttak i morgen!!! Endelig :cat::cat:

Det var mange! En kan altså bli så overstimulert at en havner på sykehus?:eek:

Lykke til, håper det blir mange flotte blastocyster på frys, og at du ikke blir så dårlig som sist!:happy:

Ja, jeg ble lagt inn fordi de måtte tappe væske. Men håper jeg slipper det denne gangen.

Tusen takk!! Masse lykke til med stimuleringen:Heartred

Jeg hadde ny UL igår, og de kunne se ca. 26 eggposer, og ca. 16 av de var mellom 17-20mm. Det blir uttak i morgen, men det blir totalfrys (hvis noen utvikler seg til dag 5) ettersom de kunne se masse væske i buken allerede. Ganske smertefullt allerede, så blir vel mest sannsynlig overstimulert. Håper ikke jeg havner på sykehuset som forrige gang:smiley-angelic001
Lykke til med uttak! :Heartred

Liten oppdatering! :cat:

Blir fryse-innsett neste fredag på meg! Alt så bra ut i dag, men trenger tydeligvis litt mer tid på Progynova før det er perfekt "der nede".
Merker jeg blir sååå trøtt av dette østrogenet, og av erfaring blir det vel verre av Cyclogesten jeg skal begynne med snart. :shifty: Men er veldig spent, og gleder meg veldig!

Nå ringte de fra klinikken. Herregud så skummelt å ta den telefonen :nailbiting:det ene måtte de destruere for det var ikke modent nok, og et av de hadde de enda ikke sett noe befruktning på men de skulle se igjen i morgen. Så da ble 3 av 5 befrukta. Krysser fingre og tær for at de ikke faller fra før mandag. Så langt som befruktet egg har vi jo tross alt ikke kommer før:smiley-angelic001
Nå må det gå veien ❤ krysser fingre og tær for eggene ❤

Jeg hadde ny UL igår, og de kunne se ca. 26 eggposer, og ca. 16 av de var mellom 17-20mm. Det blir uttak i morgen, men det blir totalfrys (hvis noen utvikler seg til dag 5) ettersom de kunne se masse væske i buken allerede. Ganske smertefullt allerede, så blir vel mest sannsynlig overstimulert. Håper ikke jeg havner på sykehuset som forrige gang:smiley-angelic001
Lykke til med uttak i morgen ❤

Lykke til med uttak:love2 Kan jo potensielt bli mange fine egg av dette da, men skjønner det er kjipt med totalfrys:sorry:

Jeg er også av den kronisk sene typen, men der er utrolig hva man får til når man vil/må :joyful: Ja, det blir bare tur-retur samme dag. Litt kjipt å måtte dra alene, men sånn er det bare nå ❤

lykke til med innsett :) :Heartred

I dag er det 8 dager sin innsett i styrt syklus, og jeg tenker jeg skal teste i løpet av helgen, muligens søndag. Men jeg er sååå nervøs. Hadde en veldig god følelse første 5-6 dagene, men nå er den ikke så god lenger. Men jeg drømte i natt at jeg fikk positiv test så jeg håper virkelig jeg er sanndrømt. offisiel testdato er ikke før 17. juni, men jeg må prøve å ta en i løpet av helgen i tilfelle den er negativ så slipper jeg å dra rett på jobb skuffet.
Dissene dagene går sååå treigt.

I dag er det 8 dager sin innsett i styrt syklus, og jeg tenker jeg skal teste i løpet av helgen, muligens søndag. Men jeg er sååå nervøs. Hadde en veldig god følelse første 5-6 dagene, men nå er den ikke så god lenger. Men jeg drømte i natt at jeg fikk positiv test så jeg håper virkelig jeg er sanndrømt. offisiel testdato er ikke før 17. juni, men jeg må prøve å ta en i løpet av helgen i tilfelle den er negativ så slipper jeg å dra rett på jobb skuffet.
Dissene dagene går sååå treigt.
Jeg er så imponert over dere som klarer å la være å teste så lenge! Krysser fingrene for testen i helgen ❤

Eneste grunnen til at jeg klarer å vente er for jeg vil utsette skuffelsen hvis testen er negativ:p
Ja, jeg ser den ❤ Jeg må liksom forberede meg på negativ test, tester og tester :hungover: har allerede testet en gang for å sjekke hvor sterk Ovitrelle hang igjen i kroppen :hilarious: men forhåpentligvis skal det gå veien denne gangen, og strekene dine er tydelige og fine i helgen ❤

Hei!
Jeg er ny her - dette er meg:

Inna - 33 - Barn 1 - IVF 1 - Medicus - Fyremadel, Bemfola, Gonapeptyl - Egguttak mandag 14.juni, deretter totalfrys.

Da er jeg ruger :love7 Blastoen hadde utviklet seg videre etter de tok den opp, så det er bra.. men, jeg hadde for lave verdier av progesteron og må øke dosen. Det stresser meg litt, tenker at det sikkert ikke fester seg da :sorry:

Back
Topp