Supert! Takk!
Det ligner litt på min situasjon. Har tenkt at det er pga frykten for overstimulering at man i hvertfall får Gonapeptyl, men ble så usikker når jeg skulle ta begge deler
Har PCOS, men har reagert seint på medisinene, så har stimulert i tre uker nå, så de er livredde overstimulering (til tross for at kun én folikkel hadde krabbet seg opp til 16 mm)....
Tok en halv Ovitrelle + 2x Gonapeptyl i kveld, så må jeg bare krysse fingre og tær for at det er noe å hente ut og at kroppen ikke blir overstimulert
Men phu, da vet jeg at det er sjans for innsett dersom alt annet også skulle klaffe!![]()
lykke til med uttak i morgen!!! Endelig

Men er veldig spent, og gleder meg veldig!
det ene måtte de destruere for det var ikke modent nok, og et av de hadde de enda ikke sett noe befruktning på men de skulle se igjen i morgen. Så da ble 3 av 5 befrukta. Krysser fingre og tær for at de ikke faller fra før mandag. Så langt som befruktet egg har vi jo tross alt ikke kommer før
Kan jo potensielt bli mange fine egg av dette da, men skjønner det er kjipt med totalfrys
Ja, det blir bare tur-retur samme dag. Litt kjipt å måtte dra alene, men sånn er det bare nå ❤
har allerede testet en gang for å sjekke hvor sterk Ovitrelle hang igjen i kroppen
men forhåpentligvis skal det gå veien denne gangen, og strekene dine er tydelige og fine i helgen ❤