juni 2016

Rugedag 6/11 DPO her, og jeg er nok gravid. Enn så lenge iallfall. Jeg har jo hatt litt varierende tester til nå, men det har vært på så forskjellig urinkonsentrasjon, så det har vært vanskelig å sammenligne. Men jeg fikk svak strek innen fristen i dag, så det er ganske sikkert ikke pga Ovitrelle (det er 13 dager siden jeg satte den i dag). Men jeg har opplevd så mange kjemiske at jeg ikke tør å hoppe i taket helt enda, men jeg prøver å bare beholde godfølelsen så lenge jeg kan nå i alle fall ❤ Nervepirrende..

Her er morgentestene jeg har tatt - der kan man se at de var sterke pga Ovitrelle først, for så å bli svake, og så sterkere igjen. Håper bare det fortsetter :rolleyes: Jeg har tatt en haug flere til andre tidspunkter, men de blir bare surr å ta med for sammenligning :P

4710e93a0488b3052c15fc4b652464ed

Telefon fra st Olavs nå, ingen på frys denne gangen heller, tross at de dyrket 7 videre... Jaja, får bare håpe det er gullegget de satte inn nå da:)

Mensen 9 dager forsinket denne måneden, kom i går. Fikk tatt medisiner og var veldig spent på om vi rakk dette før ferien. Hadde avtalt å starte forrige mandag... Og ja, ringte vist i grevens tid sa hun. ul om en uke, så utrolig lettet krysser fingrene for innsett kanskje neste uke <3

Nyheter fra meg og min spotting. Har Vært svært lite. Men gir store bekymringer. Har ligget på sofa og senga så si hele helgen.

Vært hos lege og startet på sopp kur.
Kvalmen og humørsvingninger gir seg ikke. Er skikkelig bitch!!

Hcg 1223 på onsdag og idag 5054. Lurer på å ringe gyn. og prøve få et par uker sykemelding.

Jeg fikk ut 13 egg, 11 ble befruktet, men kun ett overlevde til blastocyst.
Jeg er nå straks 7 uker på vei med gullegget :) trenger ikke flere enn ett gullegg. Lykke til ❤️
Tusen takk for motivasjon Førstegangsmammaen, det hjalp virkelig med en sånn historie på en ellers tung dag:) det går faktisk an liksom! lykke til videre i svangerskapet❤️

Nyheter fra meg og min spotting. Har Vært svært lite. Men gir store bekymringer. Har ligget på sofa og senga så si hele helgen.

Vært hos lege og startet på sopp kur.
Kvalmen og humørsvingninger gir seg ikke. Er skikkelig bitch!!

Hcg 1223 på onsdag og idag 5054. Lurer på å ringe gyn. og prøve få et par uker sykemelding.
Virker lovende mtp HCG stigningen da:) ta deg en sykemelding, ikke noe å tenke på engang i din situasjon. Masse lykke til!

Hcg burde liggi litt høyere. Men fint innafor synes det er litt ekkelt å Be om sykemelding men jobber med høyt tempo og mye som skal gjøres og dårlige stillinger og løft.
Men sånn som jeg har forstått det kan HCG øke i rykk og napp, og være veldig individuelt. Håper det bare stiger og stiger hos deg nå. Jeg har funnet ut at jeg må slutte å bry meg om hva andre evt tenker og synes når det kommer til sykemld i forbindelse med ivf/graviditet, først og fremst deg selv som betyr noe:)

Men sånn som jeg har forstått det kan HCG øke i rykk og napp, og være veldig individuelt. Håper det bare stiger og stiger hos deg nå. Jeg har funnet ut at jeg må slutte å bry meg om hva andre evt tenker og synes når det kommer til sykemld i forbindelse med ivf/graviditet, først og fremst deg selv som betyr noe:)
Takk trengte litt positivt nå. Så får jeg håpe jeg får sykemelding av gynekolog

Tusen takk for motivasjon Førstegangsmammaen, det hjalp virkelig med en sånn historie på en ellers tung dag:) det går faktisk an liksom! lykke til videre i svangerskapet❤️

Takk for det :)
Sniker litt innimellom på assistert ennå for å se hvordan det har gått med alle de fine damene her. Blir spennende å følge med på deg :)

Back
Topp