Mia83
Glad i forumet
Gratulerer så mye, klamre deg fast lille spire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Nei!!! Huff, så trist. Sender deg en klem!Da var det over. 7ende innsett endte i mensen i dag..
Gratulerer!!
Så gøy! Gratulerer så mye
Ånei, så utrolig tristDa var det over. 7ende innsett endte i mensen i dag..
Gratulerer
Gratulerer!! Så moro!
Gratulerer så mye, klamre deg fast lille spire![]()
Gratulerer
Gratulerer!!
Så gøy! Gratulerer så mye![]()
![]()
Da var det over. 7ende innsett endte i mensen i dag..
Knall!!Fikk telefon om 6 befruktede egg i dag, så da blir det innsett i morgen! Jippi!!! Tør nesten ikke håpe på å få egg på frys også. Blir spennende å høre hvordan det har utviklet seg i morgen..![]()
Takk! Håper bare at flest mulig deler og utvikler seg som de skalKnall!!Gratulerer med supert resultat! Straks ruger
![]()
Krysser fingrene for det og at det blir noen på frys ogsåTakk! Håper bare at flest mulig deler og utvikler seg som de skalSkal bli godt å bli ruger igjen. Må bare finne en god unnskyldning til ikke å drikke på sommerfesten på jobben neste uke
![]()
Uten tvil! Håper det snart er noe på gang altsåDag 27 med sprøyter. Lov å være drittlei nå? Og med tanke på at jeg har neste kontroll lørdag blir det jo minst 29 sprøytedager.
Uten tvil! Håper det snart er noe på gang altså![]()
Takk! Antibiotikaunnskyldningen er oppbrukt (og dessuten er jeg så og si aldri syk, så den går de nok ikke på), og vi skal være rett ved der jeg bor, så litt rart å kjøre. Men finner nok på noe "lurt". Eller så får jeg drikke Heineken 0%. De ser ut som vanlige ølKrysser fingrene for det og at det blir noen på frys ogsåDu får late som du går på antibiotika, skal kjøre hjem eller et eller annet
![]()
Hehe, da skjønner jeg at det kan være litt vanskelig, ja. Jeg antar at man ikke tar med drikke selv eller? Ellers kunne du helt alkoholfri vin på en vanlig vinflaske med skrukorkTakk! Antibiotikaunnskyldningen er oppbrukt (og dessuten er jeg så og si aldri syk, så den går de nok ikke på), og vi skal være rett ved der jeg bor, så litt rart å kjøre. Men finner nok på noe "lurt". Eller så får jeg drikke Heineken 0%. De ser ut som vanlige øl