juni 2016

Et slag midt i trynet.. Fikk telefon om at fire av eggene ble befruktet i går, men i dag hadde befruktningen stoppet opp:sorry: Så ingen innsett:sorry: Er så lei meg nå. Fått tilbud om samtale med legen der på fredag.

Masse lykke til til dere andre ❤️ Krysser fingrene for mange spirer i løpet av de neste dagene/ukene ❤️ Kommer til å heie på sidelinjen.

God sommer!

God klem til deg :( ❤️

Et slag midt i trynet.. Fikk telefon om at fire av eggene ble befruktet i går, men i dag hadde befruktningen stoppet opp:sorry: Så ingen innsett:sorry: Er så lei meg nå. Fått tilbud om samtale med legen der på fredag.

Masse lykke til til dere andre ❤️ Krysser fingrene for mange spirer i løpet av de neste dagene/ukene ❤️ Kommer til å heie på sidelinjen.

God sommer!
Nei og nei, så forferdelig beskjed å få :( Sender deg mange gode tanker og klemmer ❤❤

God sommer!
Så utrolig trist. Håper fredagen gir nye gode muligheter.

God sommer!

Det var leit å høre :( Klem til deg ❤️❤️

Huff så mange dårlige nyheter her inne nå jenter:( føler sånn med dere! Det er virkelig tøffe tider! Tøft nok å gjennomgå dette, Men når ting ikke går vår vei i tillegg... NEi har ikke ord, men sender dere en klem<3 Hadde uttak idag, 15 egg ut, og mest sannsynlig totalfrys da 15 er makstallet de opererer med pga overstimulering. Tok blodprøver etterpå, om de er OK får vi mest sannsynlig innsett på torsdag. Krysskryss.

Da har jeg begynt å spotte friskt blod. Så da ble det en sa igjen da:(
Åh, så utrolig drit :( Håper det bare er en uskyldig blødning og at alt er bra med spira!! ❤

Huff så mange dårlige nyheter her inne nå jenter:( føler sånn med dere! Det er virkelig tøffe tider! Tøft nok å gjennomgå dette, Men når ting ikke går vår vei i tillegg... NEi har ikke ord, men sender dere en klem<3 Hadde uttak idag, 15 egg ut, og mest sannsynlig totalfrys da 15 er makstallet de opererer med pga overstimulering. Tok blodprøver etterpå, om de er OK får vi mest sannsynlig innsett på torsdag. Krysskryss.
Ah, totalfrys er utrolig kjipt! Håper du slipper unna! :confused:

God sommer!
Så trist! Føler virkelig med deg! Håper det går bedre neste gang!

Syv egg ut i dag. Bra til å være meg, men så pleier det å "falle fra" noen på veien, så er veldig spent nå. Krysser fingrene for at det er minst ett befruktet gullegg (og helst flere så jeg kan ha noen til overs på frys) og innsett torsdag. Nå er det "bare" å vente på tlf. i morgen tidlig.

Har som vanlig (heldigvis) ingen smerter etter uttak, men skal si de tablettene slo meg ut i dag. Har følt meg skikkelig dopa og utenfor i hele dag. Ligger på sofaen nå og føler meg egentlig litt fyllesyk. Men får tro det var verdt det:-)

Å, nei:-( Er du sikker på at det er SA? Krysser fingrene for at det ikke er det. Klem til deg!
Var sånn det startet forrige gang. Bare nå har det kommet mer friskt. Faktisk små klumper og. Føler at østrogen og progesteron er det eneste som holder blødningene igjen. Og de får jeg ikke stoppe med før det er medisinsk bekreftet at det er en abort.

Var sånn det startet forrige gang. Bare nå har det kommet mer friskt. Faktisk små klumper og. Føler at østrogen og progesteron er det eneste som holder blødningene igjen. Og de får jeg ikke stoppe med før det er medisinsk bekreftet at det er en abort.
Satser på at det IKKE er det, da, men skjønner jo at du er bekymret når det er slik det har vært før:-(

ImageUploadedByBV Forum1465967948.507963.jpg

Jeg kan ikke tro det...Det var virkelig gullegget! Hold deg fast lille spire ❤️❤️❤️❤️❤️

Back
Topp