juni 2016

Så leit:( Hva gjør dere nå da?
Har de justert sprøytedosen underveis, eller har du gått på den samme hele tiden?

Startet på 50 IE 10 dager, så 75 IE i 9 dager, 100 IE i 5 dager og nå 125 IE :)

Har fått forsamtale til IVF 8. august så blir stimulering noen dager til (ny kontroll til helgen), så medisinfri i juli og samtale da i august med forsøk i september ;)

Fikk telefon om at jeg ikke fikk noen egg på frys denne gangen, håper ikke det betyr at egget jeg fikk satt inn er av samme kvalitet. Ble litt negativ nå egentlig :/
Jeg er fortsatt gravid på det ene de satte inn, det andre overlevde ikke. De setter inn det de mener er det beste egget :)

Da var ul ferdig. Venter nå på tlf fra Porsgrunn. Syns slimhinnene var noe tynn : 8.5. Men jeg vet ikke hva den skal være heller. Vet bare at jeg har hatt tykkere før.
Jeg hadde slimhinne på 9 ved uttak, så tror ikke det er så galt :)

Fikk telefon om at jeg ikke fikk noen egg på frys denne gangen, håper ikke det betyr at egget jeg fikk satt inn er av samme kvalitet. Ble litt negativ nå egentlig :/
Så kjipt at du ikke fikk noen på frys :( Men de pleier vel å velge det beste til innsett, så håper det er en survivor ❤

❤️ Det gikk greit, heldigvis var ikke eggposene tomme, og de hentet ut 5 egg. 4 egg på venstre og 1 på høyre. Høyre side var mye vondere, sikkert pga den store cysten som ble tømt i tillegg. Men, nå er det heldigvis overstått:)
Blir nervepirrende å vente på tlf i morgen:nailbiting: Sist var det kun et egg som ble befruktet, så håper på litt flere, så de har litt større sjanse. Men jeg blir glad bare jeg får bli ruger igjen på onsdag:)
Tusen takk :D Testdato er 24. juni, men jeg kommer garantert til å begynne før det :)) Kanskje lørdag. Jeg er ei håpløs testetøs :P

Så bra at alle eggposene var fulle og at du fikk ut fem egg :D Jeg har inntrykk av at det kanskje også er bedre egg når de fleste posene er fulle. Hos meg sist var det i alle fall 14 tomme eggposer og 11 fulle, og det forsøket gikk jo til helvete.. :P Denne gangen tømte de nok cirka like mange poser som det ble egg, og det gikk mye bedre. Så jeg har trua :D Når får du tlf? Det er forferdelig nervepirrende å vente på disse telefonene altså :confused:

UL kontroll før sprøytestart. Forsøk avbrudd da jeg ikke fikk blødning på Synarela før planlagt sprøytestart.
Åh, så utrolig kjipt :( Så utgjort! Håper dere får begynne kjapt etter ferien igjen ❤

Samme her, ingen egg på frys så sitter litt med samme tanke. Men krysser alt for at de plukket ut gulleggene til oss :)

Har testdag til fredag men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.. Vet heller ikke hvor tidlig man egentlig kan teste og få mest riktig svar på testen? Hva med deg? :)
EL-sprøyta går ut etter 7-10 dager så du burde få riktig svar før fredag :) Jeg skal teste lørdag, på rugedag 10, da klarer jeg ikke vente lenger og jeg har testdag 22. juni :P Har sjekket at ovitrelle har gått ut allerede :)

EL-sprøyta går ut etter 7-10 dager så du burde få riktig svar før fredag :) Jeg skal teste lørdag, på rugedag 10, da klarer jeg ikke vente lenger og jeg har testdag 22. juni :P Har sjekket at ovitrelle har gått ut allerede :)

Okei, kanskje jeg kjøper test i morgen og tar den på onsdag morgen .. Hjelp. Vet nesten ikke om jeg tørr alikevel :p Hvis du tester på rugedag 10, så skal det vel gå fint for meg på dag 12 :) Må bare overtale samboeren, han vil helst at vi venter til fredag... :p som om han har så mye han skulle sagt etter alt jeg har gått igjennom for oss ;) Hehe neida...

Okei, kanskje jeg kjøper test i morgen og tar den på onsdag morgen .. Hjelp. Vet nesten ikke om jeg tørr alikevel :p Hvis du tester på rugedag 10, så skal det vel gå fint for meg på dag 12 :) Må bare overtale samboeren, han vil helst at vi venter til fredag... :p som om han har så mye han skulle sagt etter alt jeg har gått igjennom for oss ;) Hehe neida...
Du burde få svar onsdag :) hehe, det er sant :P

Startet på 50 IE 10 dager, så 75 IE i 9 dager, 100 IE i 5 dager og nå 125 IE :)

Har fått forsamtale til IVF 8. august så blir stimulering noen dager til (ny kontroll til helgen), så medisinfri i juli og samtale da i august med forsøk i september ;)

Må jo være en påkjenning for kroppen din å gå på stimulering over så lang tid:eek: Får håpe ting har skjedd til neste kontroll da:) Om ikke så krysser jeg fingrene for at september er din måned:) ❤️

Tusen takk :D Testdato er 24. juni, men jeg kommer garantert til å begynne før det :)) Kanskje lørdag. Jeg er ei håpløs testetøs :p

Så bra at alle eggposene var fulle og at du fikk ut fem egg :D Jeg har inntrykk av at det kanskje også er bedre egg når de fleste posene er fulle. Hos meg sist var det i alle fall 14 tomme eggposer og 11 fulle, og det forsøket gikk jo til helvete.. :p Denne gangen tømte de nok cirka like mange poser som det ble egg, og det gikk mye bedre. Så jeg har trua :D Når får du tlf? Det er forferdelig nervepirrende å vente på disse telefonene altså :confused:

Spennende:D:p Vet du om man kan teste tidligere med blastocyst? Siden det er 5 dager siden befruktningen? :)

Ja, får satse på kvalitet fremfor kvantitet:D Sist ringte de i 9 tiden på morgenen, så det tror jeg de gjør denne gangen også. Fælt gjort å holde oss på pinebenken lenger enn nødvendig:p

Spennende:D:p Vet du om man kan teste tidligere med blastocyst? Siden det er 5 dager siden befruktningen? :)

Ja, får satse på kvalitet fremfor kvantitet:D Sist ringte de i 9 tiden på morgenen, så det tror jeg de gjør denne gangen også. Fælt gjort å holde oss på pinebenken lenger enn nødvendig:p
Ja, man kan nok teste før, for man er jo allerede 5 dpo når man setter inn blasto, ikke 2 dpo som med vanlig :) Dpo'ene blir vel noenlunde det samme ved IVF, tror jeg. Så på lørdag er jeg 10 dpo, og da bør en evt graviditet snart begynne å vises på tester :) Tenker å ta en test i morgen for å sjekke Ovitrelle-ståa :P

Krysser alt jeg har for at du får beskjed om god befruktning i morgen! ❤ Håper du slipper å vente altfor lenge på tlf :)

For noe drit :( :( Skal dere fortsette enda litt til eller? Sender en klem ❤

Ja, er kjipt.. Blir i hvert fall til helgen, så får vi ta en avgjørelse da. Har jo holdt på i 3,5 uke så kan jo like gjerne fortsette..

Må jo være en påkjenning for kroppen din å gå på stimulering over så lang tid:eek: Får håpe ting har skjedd til neste kontroll da:) Om ikke så krysser jeg fingrene for at september er din måned:) ❤️

Ja.. Det er ikke bare bare. Men akk. Mer påkjenning at jeg aldri får EL for psykens del ;) Kroppen er bare full av blåmerker og jeg er dårlig i magen :P Sånn er det nå:

13453417_1776085465940432_785649381_o-2.jpg

Et slag midt i trynet.. Fikk telefon om at fire av eggene ble befruktet i går, men i dag hadde befruktningen stoppet opp:sorry: Så ingen innsett:sorry: Er så lei meg nå. Fått tilbud om samtale med legen der på fredag.

Masse lykke til til dere andre ❤️ Krysser fingrene for mange spirer i løpet av de neste dagene/ukene ❤️ Kommer til å heie på sidelinjen.

God sommer!

Back
Topp