Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye. Håper spiren sitter helt til målr og smiler . Faint positiv test i dag (12dpo).
Håper spiren sitter fast 8 mnd til.
Gratulerer!!r og smiler . Faint positiv test i dag (12dpo).
Gratulerer så myer og smiler . Faint positiv test i dag (12dpo).
Telefon fra st Olavs nå, ingen på frys denne gangen heller, tross at de dyrket 7 videre... Jaja, får bare håpe det er gullegget de satte inn nå da![]()
Tusen takk for motivasjon Førstegangsmammaen, det hjalp virkelig med en sånn historie på en ellers tung dagJeg fikk ut 13 egg, 11 ble befruktet, men kun ett overlevde til blastocyst.
Jeg er nå straks 7 uker på vei med gulleggettrenger ikke flere enn ett gullegg. Lykke til
![]()
Virker lovende mtp HCG stigningen daNyheter fra meg og min spotting. Har Vært svært lite. Men gir store bekymringer. Har ligget på sofa og senga så si hele helgen.
Vært hos lege og startet på sopp kur.
Kvalmen og humørsvingninger gir seg ikke. Er skikkelig bitch!!
Hcg 1223 på onsdag og idag 5054. Lurer på å ringe gyn. og prøve få et par uker sykemelding.
Hcg burde liggi litt høyere. Men fint innafor synes det er litt ekkelt å Be om sykemelding men jobber med høyt tempo og mye som skal gjøres og dårlige stillinger og løft.Virker lovende mtp HCG stigningen data deg en sykemelding, ikke noe å tenke på engang i din situasjon. Masse lykke til!
Men sånn som jeg har forstått det kan HCG øke i rykk og napp, og være veldig individuelt. Håper det bare stiger og stiger hos deg nå. Jeg har funnet ut at jeg må slutte å bry meg om hva andre evt tenker og synes når det kommer til sykemld i forbindelse med ivf/graviditet, først og fremst deg selv som betyr noeHcg burde liggi litt høyere. Men fint innafor synes det er litt ekkelt å Be om sykemelding men jobber med høyt tempo og mye som skal gjøres og dårlige stillinger og løft.
Takk trengte litt positivt nå. Så får jeg håpe jeg får sykemelding av gynekologMen sånn som jeg har forstått det kan HCG øke i rykk og napp, og være veldig individuelt. Håper det bare stiger og stiger hos deg nå. Jeg har funnet ut at jeg må slutte å bry meg om hva andre evt tenker og synes når det kommer til sykemld i forbindelse med ivf/graviditet, først og fremst deg selv som betyr noe![]()
Satser på at gullegget sitterTelefon fra st Olavs nå, ingen på frys denne gangen heller, tross at de dyrket 7 videre... Jaja, får bare håpe det er gullegget de satte inn nå da![]()
Tusen takk for motivasjon Førstegangsmammaen, det hjalp virkelig med en sånn historie på en ellers tung dagdet går faktisk an liksom! lykke til videre i svangerskapet
![]()