juni 2016

Forsøk avbrutt. Blir ikke innsett. De hadde tatt opp 6 stk på mandag. 2 var ødelagte og de 4 neste overlevde ikke videre. :( er helt knust nå. Hadde så troa på dette innsettet. Har fortsatt 2 på frys. Så får prøve å se fremover og håpe de er det som skal til.

Forsøk avbrutt. Blir ikke innsett. De hadde tatt opp 6 stk på mandag. 2 var ødelagte og de 4 neste overlevde ikke videre. :( er helt knust nå. Hadde så troa på dette innsettet. Har fortsatt 2 på frys. Så får prøve å se fremover og håpe de er det som skal til.

Dette var utrolig trist! :(
Glad du hvertfall har to igjen. Kunne de ikke prøvd med de også? Blir det ny frys i august da?

Dette var utrolig trist! :(
Glad du hvertfall har to igjen. Kunne de ikke prøvd med de også? Blir det ny frys i august da?
Det var for seint å ta de opp å prøve med de pga slimhinnene. Håper et av de to sist eggene er det som skal til. Tung nyhet å få. Har jo enda ikke fått innsett på 3 forsøket vårt.

Så trist!! Håper det går bedre med de 2 som er igjen på frys!!

Da har jeg vært til ultralyd i dag, så det blir forhåpentligvis innsetting torsdag 30. juni. Håper egget overlever opptiningen

Hei.
Jeg venter på mensen :-( skulle hatt det i går. Tilmelder meg når jeg får, så blir det innsett i starten av juli :-) tror jeg blir den siste i junitråden :-(

Hvordan går det med deg?? :-)
Åhh, men bra at du akkurat rekker det da før de tar ferie! Krysser fingrene for mensen i kveld eller i morgen tidlig:)
Gikk ikke med meg denne gangen heller. Så tryglet om å gå rett på vårt siste ferskforsøk i august, det fikk vi lov til. Så da blir det en laaaang pause i sommer.

Her er det en ny kjemisk på gang, så da får vi håpe fryseeggene gjør susen i august/september. Lykke til videre dere som ikke er ferdig enda ❤

Åhh, men bra at du akkurat rekker det da før de tar ferie! Krysser fingrene for mensen i kveld eller i morgen tidlig:)
Gikk ikke med meg denne gangen heller. Så tryglet om å gå rett på vårt siste ferskforsøk i august, det fikk vi lov til. Så da blir det en laaaang pause i sommer.

Fikk mensen i natt! Juhu :-) så kan jeg endelig tilmelde meg.

Det var synd det ikke gikk denne gang :-( men bra dere får prøve igjen i August. Så må vi bare håpe den sitter da :-)

Lurer jaggu på om jeg er gravid:D veldig tidlig enda da så er redd for kjemisk eller at det ikke stemmer, men det er streker der både igår og idag:D
ImageUploadedByBV Forum1466677408.741009.jpg

Noen her med erfaring fra one step tester fra billigtester.no? Var tom for billigstrimler idag og måtte ta en sånn, men den ble svakere, om dere ser en strek i det hele tatt? Leste mye dårlig om disse testene på nett, derfor jeg lurer.
ImageUploadedByBV Forum1466750443.604030.jpg

Noen her med erfaring fra one step tester fra billigtester.no? Var tom for billigstrimler idag og måtte ta en sånn, men den ble svakere, om dere ser en strek i det hele tatt? Leste mye dårlig om disse testene på nett, derfor jeg lurer. Vis vedlegget 184011
Billigtester har normalt ikke One Step-tester, det får du gjerne på Ebay og lignende steder. Den testen du har der, er en vanlig BT-test, bare i et etui (eller hva man kaller det. Det stod litt stille nå :P). Så den skal fungere på samme måte som BT, i utgangspunktet i alle fall. Man kan forresten få svakere tester feks pga dårligere konsentrert urin, forskjellig mengde fargestoff i testene eller normale variasjoner i HCG, så krysser fingrene for at det er det som er tilfelle for deg :)

Back
Topp