Lykkelitenivf
Betatt av forumet
Innsett onsdag 1.6. Greide ikke la Vær å teste idag. Har hatt sååå mye luft i magen. Snakker seriøs gasslekkasje her. Og jo da testen var det en skyggestrek på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innsett onsdag 1.6. Greide ikke la Vær å teste idag. Har hatt sååå mye luft i magen. Snakker seriøs gasslekkasje her. Og jo da testen var det en skyggestrek på
Takk. Håper på det ja. Blir nok testing hver dagHåper på sterkere snart![]()
Da krysser vi fingre og tær for bra befruktningDa var egguttaket overstått, var ikke så ille i dag, men fikk mer "dop" også denne gangendet ble 5 egg, hadde håpet det skulle være flere, men det var mange tomme eggposer:/ håper ICSI gjør susen denne gangen og at jeg slipper enda en telefon om ingen befruktede egg.
Da var egguttaket overstått, var ikke så ille i dag, men fikk mer "dop" også denne gangendet ble 5 egg, hadde håpet det skulle være flere, men det var mange tomme eggposer:/ håper ICSI gjør susen denne gangen og at jeg slipper enda en telefon om ingen befruktede egg.
Ny kontroll i dag viste pluss/minus ti egg som begynte å bli klare for uttak, så da blir det Ovitrelle i kveld og uttak på onsdag![]()
![]()
De ville se an om de skulle sette inn fredag eller mandag. Var det god befruktning, ville de nok vente til mandag. Jippi for kropp som gjør som den skal
)
Tusen takkHeia eggene og lykke til med uttak på onsdag![]()
Da ligger vi liktDa blir det endelig uttak på oss onsdag
Hvordan reagerte dere på eggløsningssprøyten?
Da ligger vi liktHvor hører du til igjen? Jeg merket ikke noe til EL-sprøyten sist, selv om jeg var lett overstimulert til og med. Så man trenger ikke nødvendigvis å kjenne så mye til den
![]()
Ja det er vi. Du er flink om du greier. Testdato ble satt 15. Juni. Du da?Jeg hadde også innsett onsdag 1.6. Vi ligger helt likt. Skal prøve å holde meg og ikke teste. Når er offisiell testedato for deg?
Står på progynova 2 mg morgen, middag og 4 mg kveld. Og 200 mg lutinus hver 8 time. Har skjønt at dette er store doser. Og ved positiv test må jeg ha de i 55 dager tilmen får bare håpe det går riktig vei.
Mia83 satte du inn i naturlig eller styrt syklus?
Har vært i barcelona. Jeg får ikke dette i Norge dessverre.Jeg har hatt ferskforsøk. Går på cyclogest. Har tidligere begynt å blø en uke etter innsett så håper større dose cyclogest skal hjelpe til. I tillegg går jeg på 10 mg prednisolon fremtil testedato 16 juni. Hvor tilhører du igjen?![]()
Har vært i barcelona. Jeg får ikke dette i Norge dessverre.
Takk. Det samme til degHåper dette gjør susen og at du får din etterlengtede skatt![]()