juni 2016

Innsett onsdag 1.6. Greide ikke la Vær å teste idag. Har hatt sååå mye luft i magen. Snakker seriøs gasslekkasje her. Og jo da testen var det en skyggestrek på

Håper på sterkere snart :)

Da var egguttaket overstått, var ikke så ille i dag, men fikk mer "dop" også denne gangen :p det ble 5 egg, hadde håpet det skulle være flere, men det var mange tomme eggposer:/ håper ICSI gjør susen denne gangen og at jeg slipper enda en telefon om ingen befruktede egg.

Da var egguttaket overstått, var ikke så ille i dag, men fikk mer "dop" også denne gangen :p det ble 5 egg, hadde håpet det skulle være flere, men det var mange tomme eggposer:/ håper ICSI gjør susen denne gangen og at jeg slipper enda en telefon om ingen befruktede egg.

Krysser alt jeg har for deg :) ❤️

Ny kontroll i dag viste pluss/minus ti egg som begynte å bli klare for uttak, så da blir det Ovitrelle i kveld og uttak på onsdag :D :D :D De ville se an om de skulle sette inn fredag eller mandag. Var det god befruktning, ville de nok vente til mandag. Jippi for kropp som gjør som den skal :))

Heia eggene og lykke til med uttak på onsdag :D:D

Da blir det endelig uttak på oss onsdag :)
Hvordan reagerte dere på eggløsningssprøyten?
Da ligger vi likt :D Hvor hører du til igjen? Jeg merket ikke noe til EL-sprøyten sist, selv om jeg var lett overstimulert til og med. Så man trenger ikke nødvendigvis å kjenne så mye til den :)

2 dager til ny kontroll. Spent på hva som skjer. Blir avbrutt om ting ikke har utviklet seg som det skal.

Innsett onsdag 1.6. Greide ikke la Vær å teste idag. Har hatt sååå mye luft i magen. Snakker seriøs gasslekkasje her. Og jo da testen var det en skyggestrek på

Jeg hadde også innsett onsdag 1.6. Vi ligger helt likt. Skal prøve å holde meg og ikke teste. Når er offisiell testedato for deg?

Står på progynova 2 mg morgen, middag og 4 mg kveld. Og 200 mg lutinus hver 8 time. Har skjønt at dette er store doser. Og ved positiv test må jeg ha de i 55 dager til:rolleyes: men får bare håpe det går riktig vei.
Mia83 satte du inn i naturlig eller styrt syklus?

Står på progynova 2 mg morgen, middag og 4 mg kveld. Og 200 mg lutinus hver 8 time. Har skjønt at dette er store doser. Og ved positiv test må jeg ha de i 55 dager til:rolleyes: men får bare håpe det går riktig vei.
Mia83 satte du inn i naturlig eller styrt syklus?

Jeg har hatt ferskforsøk. Går på cyclogest. Har tidligere begynt å blø en uke etter innsett så håper større dose cyclogest skal hjelpe til. I tillegg går jeg på 10 mg prednisolon fremtil testedato 16 juni. Hvor tilhører du igjen? :)

Jeg har hatt ferskforsøk. Går på cyclogest. Har tidligere begynt å blø en uke etter innsett så håper større dose cyclogest skal hjelpe til. I tillegg går jeg på 10 mg prednisolon fremtil testedato 16 juni. Hvor tilhører du igjen? :)
Har vært i barcelona. Jeg får ikke dette i Norge dessverre.

Back
Topp