juni 2016

Ikke så bra:( var ikke nok respons på stimulering så vi avbrøt. Han mente vi kun ville fått ut ett egg om vi prøvde nå og ikke fått med oss alle de andre som ikke hadde vokst nok. Blir elsprøyte på mandag og så prøve selv frem til august. Prøver nye medisiner da og håper på bedre resultat:)

Det var synd å høre.. Får håpe egget er gullegget dere trenger ❤️

Ikke så bra:( var ikke nok respons på stimulering så vi avbrøt. Han mente vi kun ville fått ut ett egg om vi prøvde nå og ikke fått med oss alle de andre som ikke hadde vokst nok. Blir elsprøyte på mandag og så prøve selv frem til august. Prøver nye medisiner da og håper på bedre resultat:)

Huff så kjedelig, men bedre med å avbryte enn å ta ut et egg og få det gjeldende som forsøk. Håper det er det egget som er gullegget og dere klarer det på egen hånd:) hvilken andre medisiner skal dere prøve?

Det var leit :-(
Gikk ikke bra med oss heller.
Legen fant en gedigen cyste på den ene eggstokken så det blir ikke nytt forsøk på oss før etter sommeren. Klinikken har stengt i juli og vi drar på ferie i august så da blir det ikke før september :-/

Det var synd:( Får håpe det går bedre ved neste forsøk:) Og kanskje dere får det til på egenhånd i sommer:) Lykke til!

Legen fant en gedigen cyste på den ene eggstokken så det blir ikke nytt forsøk på oss før etter sommeren. Klinikken har stengt i juli og vi drar på ferie i august så da blir det ikke før september :-/

Uff, så kjedelig at det skulle skje:( Hvor langt var du kommet i forsøket? Godt det ble oppdaget iallefall. Sommeren går jo fort forbi, og plutselig er september her:) Masse lykke til!:)

Uff, så kjedelig at det skulle skje:( Hvor langt var du kommet i forsøket? Godt det ble oppdaget iallefall. Sommeren går jo fort forbi, og plutselig er september her:) Masse lykke til!:)

Tusen takk! :-) Vi hadde ikke rukket å starte enda. Cysten er fra forrige forsøk i mai. Fikk bare ut to egg da som ikke ble befruktet så vi skulle få lov til å starte opp med en gang igjen dersom alt så ok ut men det gjorde det dessverre ikke.

Da ble det hverken frys eller innsett på meg denne gangen :(

Så da setter vi igang igjen til høsten :)

Lykke til videre alle sammen og god sommer :)

Så kjedelig. Er tungt å omstille kroppen og hodet hele tiden. Sender deg gode tanker

Huff så kjedelig, men bedre med å avbryte enn å ta ut et egg og få det gjeldende som forsøk. Håper det er det egget som er gullegget og dere klarer det på egen hånd:) hvilken andre medisiner skal dere prøve?
Ja, det var kjedelig. Men ett egg ut gir oss ikke særlig større sjanse enn å prøve selv så da sparer vi heller det forsøket til en runde med flere egg. Skulle visst prøve Puregon...

Dere som er i Porsgrunn. Legen sendte søknad for oss i går. Hva kan jeg vente nå: får jeg brev i posten? Når får jeg brev? Får man dato for samtale med en gang? Hvor lang frem i tid må jeg regne med at den er..? Trenger at noe skjer nå så jeg kan se fremover:)

Dere som er i Porsgrunn. Legen sendte søknad for oss i går. Hva kan jeg vente nå: får jeg brev i posten? Når får jeg brev? Får man dato for samtale med en gang? Hvor lang frem i tid må jeg regne med at den er..? Trenger at noe skjer nå så jeg kan se fremover:)
Jeg fikk brevet 2 uker etter henvisning ble sendt. Brevet inneholdt forsamtaledato. 1,5 mnd etter brevet kom. Nå er det jo ferie i juli, så vil tro du får brevet den 20. juni og forsamtalen ca. 10. september.

Æsj.. Ingen modne egg (største 9-10 mm) så blir samme dose til onsdag før vi legger ny slagplan. Gått 15 dager på sprøyter nå så dritt lei :(

Vel da har leget sjekket ut mine eggposer også, fant en del som var 12-13-14 mm så venter nå på telefonen fra Porsgrunn om vi kan inn mandag eller om jeg må ha ny kontroll hos legen mandag. Forsto som de helst vil ha de litt større så regner med det blir ny kontroll mandag:)

Vi sendte søknad i slutten av januar, fikk brev om time til forsamtale 11.april hvor de fortalte alt fra a til å om medisiner, ultralyden, uttak, innsett osv. Hadde også en innvendig ultralyd +samtale hos legen før vi skulle inn til pleieren å få vite alle detaljene. Fikk med meg alle reseptene og måtte ringe inn 1.dag i neste menstuasjon. Begynte på synarella 1.mai (dag 20)og deretter bemfola. Kjempe hyggelige og flinke til og forklare så vi var stor fornøyd:)

Jeg begynte på Orgalutran på dag 6 uten ul først jeg... legen sa nå at neste gang skal jeg ikke begynne med den før vi har sett hvordan det vokser. Kjenner nå jeg blir litt sur for at han bare satte meg på den "i blinde"! At det var det som ødela denne runden:(

Er det normalt å starte med Orgalutran før ul-sjekk? (Første gang jeg blir stimulert så kunne jo ikke vite hvordan jeg ville reagere...)

Jeg begynte på Orgalutran på dag 6 uten ul først jeg... legen sa nå at neste gang skal jeg ikke begynne med den før vi har sett hvordan det vokser. Kjenner nå jeg blir litt sur for at han bare satte meg på den "i blinde"! At det var det som ødela denne runden:(

Er det normalt å starte med Orgalutran før ul-sjekk? (Første gang jeg blir stimulert så kunne jo ikke vite hvordan jeg ville reagere...)
Jeg hadde kontroll på dag 6 for å se når jeg skulle starte på orgalutran.

Back
Topp