juni 2016

Jeg begynte på Orgalutran på dag 6 uten ul først jeg... legen sa nå at neste gang skal jeg ikke begynne med den før vi har sett hvordan det vokser. Kjenner nå jeg blir litt sur for at han bare satte meg på den "i blinde"! At det var det som ødela denne runden:(

Er det normalt å starte med Orgalutran før ul-sjekk? (Første gang jeg blir stimulert så kunne jo ikke vite hvordan jeg ville reagere...)
Jeg startet på dag 5 begge gangene uten kontroll først, trodde det var vanlig jeg :S den hindrer jo EL å komme så trodde ikke den hadde noe med veksten på eggposene å gjøre..

Da er jeg endelig ruger av et gullegg!!! ❤️❤️ Ble desverre ingen på frys, men satser på at det er bare dette egget jeg trenger. Det kommer til å bli noen laaaaange 14 dager!

Gratulerer som ruger❤️Krysser fingrene for at det er gullegget som blir værende i magen i ni måneder:):)

Hei, jeg startet men på dag 6 uten ultralyd. Jeg trodde det var standard siden man kan ta orgalutran opp til 19 dager

Hvor mange dager er det vanlig å stimulere før man eventuelt bryter grunnet manglende egg?

Jeg var på kontroll i går etter fire sprøyter, og det var 10-12 egg som var i anmarsj :D Orgalutran fra i dag, og ny kontroll på mandag. Jeg er sykemeldt ut neste uke fordi jeg blir forferdelig surrete, svimmel og ør av medisinene. Meh! Men godt å kunne gire helt ned og bare fokusere på forsøket :)

Jeg begynte på Orgalutran på dag 6 uten ul først jeg... legen sa nå at neste gang skal jeg ikke begynne med den før vi har sett hvordan det vokser. Kjenner nå jeg blir litt sur for at han bare satte meg på den "i blinde"! At det var det som ødela denne runden:(

Er det normalt å starte med Orgalutran før ul-sjekk? (Første gang jeg blir stimulert så kunne jo ikke vite hvordan jeg ville reagere...)
Sender deg en klem ❤ Utrolig trist at dere måtte avbryte :(

Orgalutran vil vel forresten ikke hindre videre utvikling av eggene, for jeg begynner i dag, men eggene er absolutt ikke store nok. Men den hindrer kanskje eventuelle egg som er for små, med å ta igjen de store? Jeg vet ikke jeg.. Håper dere får det til på egen hånd nå ❤

Sender deg en klem ❤ Utrolig trist at dere måtte avbryte :(

Orgalutran vil vel forresten ikke hindre videre utvikling av eggene, for jeg begynner i dag, men eggene er absolutt ikke store nok. Men den hindrer kanskje eventuelle egg som er for små, med å ta igjen de store? Jeg vet ikke jeg.. Håper dere får det til på egen hånd nå ❤
Så gøy at du hadde mange bra! Du er på FS er du ikke? Rart de tok kontroll før orgalutran hos deg og ikke meg. Han sa at det kunne bremse utviklingen hos meg, at det var grunnen. Men alle reagerer ulikt. Din reaksjon er vel mer vanlig:)

Hvor vondt er det vanlig å ha etter uttak? Har stikkende smerte på venstre side av eggstokken (Den siden som var vanskeligst å hente ut egg fra og som jeg måtte hjelpe til med å trykke "inn") Når jeg presser forsiktig inn er det veldig vondt og ellers stikkende smerte iblandt..

Hvor vondt er det vanlig å ha etter uttak? Har stikkende smerte på venstre side av eggstokken (Den siden som var vanskeligst å hente ut egg fra og som jeg måtte hjelpe til med å trykke "inn") Når jeg presser forsiktig inn er det veldig vondt og ellers stikkende smerte iblandt..
Hadde vondt i noen dager etter, som menssmerter. Går over etter en stund :)

Dag 16 med sprøyter.. Lei. Ingen egg i anmarsj igår. Vanskelig når man bare skal ha 1-2 egg med tanke på medisiner osv :(

Ny kontroll i dag viste pluss/minus ti egg som begynte å bli klare for uttak, så da blir det Ovitrelle i kveld og uttak på onsdag :D :D :D De ville se an om de skulle sette inn fredag eller mandag. Var det god befruktning, ville de nok vente til mandag. Jippi for kropp som gjør som den skal :))

Ny kontroll i dag viste pluss/minus ti egg som begynte å bli klare for uttak, så da blir det Ovitrelle i kveld og uttak på onsdag :D :D :D De ville se an om de skulle sette inn fredag eller mandag. Var det god befruktning, ville de nok vente til mandag. Jippi for kropp som gjør som den skal :))

Jippi :D Gratulerer med god stimulering frøken :)

To dager til kontroll og ekstreme murringer på venstre siden. Så håper at noe er i ferd med å skje.. Ingenting hadde skjedd forrige kontroll (fredag, etter 16 stimuleringsdager) så vi har bestemt oss for å avbryte om ingenting har skjedd på onsdagen. Det er da stimuleringsdag 20.

Back
Topp