Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egguttaket er over... Overrasket at det var ikke noe vondt. Total 9 egg. Nå venter jeg på tlf i morgen og.. Håper for innsett på fredag.
Jeg får melde meg inn her. Fikk negativt test etter vårt 7. forsøk i dag... Vi skal rett på fryseforsøk i denne syklusen, eller må bare vente til tante rød kommer...
Hei alle sammen! Er det mange som har satt inn? For de som har, når har dere testdag?![]()
Ja, dette er den tregeste tiden i livetTestdag fredag 17 juni! Føles ut som en eeevighet til![]()
Ja, dette er den tregeste tiden i livetplaner om å teste før eller klarer du å vente?
![]()
Forhåpentligvis siste sprøyte ikveld, kontroll imorgen tidlig. Håper på 1-2 fine egg på skjermen, ingenting hadde skjedd sist kontroll (fredag). Så får vi også se hvorvidt vi fortsetter eventuelt stimuleringen eller avbryter om ingenting/lite har skjedd.
Velkommen tilbakeDa er jeg tilbake, venter på mensen til helgen så jeg kan starte med ny runde. Blir innsett av fryst embryo denne gangen, rekker akkurat juni <3 krysser fingrene for oss alle sammen :-D
Lykke til i morgen! Krysser fingrene!! ❤Forhåpentligvis siste sprøyte ikveld, kontroll imorgen tidlig. Håper på 1-2 fine egg på skjermen, ingenting hadde skjedd sist kontroll (fredag). Så får vi også se hvorvidt vi fortsetter eventuelt stimuleringen eller avbryter om ingenting/lite har skjedd.
GratulererDa er det ikke tvil lenger. Fyrte av en cb ukeindikator.
Velkommen tilbakeKrysser fingrene for eskimospire ❤