juni 2016

Jeg får melde meg inn her. Fikk negativt test etter vårt 7. forsøk i dag... Vi skal rett på fryseforsøk i denne syklusen, eller må bare vente til tante rød kommer...

Egguttaket er over... Overrasket at det var ikke noe vondt. Total 9 egg. Nå venter jeg på tlf i morgen og.. Håper for innsett på fredag.

Gratulerer med overstått uttak og fint antall:) Så bra at det var smertefritt:) Krysser fingrene for bra befruktning :D

Spent på kontroll i morgen:) Har lest at en del opplever at det går litt treigt med eggene med Menopur, så håper det har skjedd utvikling der inne:) Merker litt stikninger på sidene til tider, og for ikke å snakke om den korte lunten de siste dagene..Stakkars mannen:D:p

Jeg får melde meg inn her. Fikk negativt test etter vårt 7. forsøk i dag... Vi skal rett på fryseforsøk i denne syklusen, eller må bare vente til tante rød kommer...

Velkommen, og masse lykke til med fryseforsøket:):) Får håpe det blir en haug med positive tester fra deg og alle oss andre snart:)

Forhåpentligvis siste sprøyte ikveld, kontroll imorgen tidlig. Håper på 1-2 fine egg på skjermen, ingenting hadde skjedd sist kontroll (fredag). Så får vi også se hvorvidt vi fortsetter eventuelt stimuleringen eller avbryter om ingenting/lite har skjedd.

Da er jeg tilbake, venter på mensen til helgen så jeg kan starte med ny runde. Blir innsett av fryst embryo denne gangen, rekker akkurat juni <3 krysser fingrene for oss alle sammen :-D
Velkommen tilbake :D Krysser fingrene for eskimospire ❤

Forhåpentligvis siste sprøyte ikveld, kontroll imorgen tidlig. Håper på 1-2 fine egg på skjermen, ingenting hadde skjedd sist kontroll (fredag). Så får vi også se hvorvidt vi fortsetter eventuelt stimuleringen eller avbryter om ingenting/lite har skjedd.
Lykke til i morgen! Krysser fingrene!! ❤

Da er det ikke tvil lenger. Fyrte av en cb ukeindikator.

Vedlegg

• 14653589423001562745636.jpg
    14653589423001562745636.jpg
    751,8 KB · Visninger: 71
Back
Topp