Juliskravla - sommer!

Litt annerledes med telt men jeg har jo mind grunner til hvorfor jeg er sær på deling av rom etter en viss alder :)
Og alle er vi ulike og alle må man få velge det som er rett for seg og sine

Litt annerledes med telt men jeg har jo mind grunner til hvorfor jeg er sær på deling av rom etter en viss alder :)
Og alle er vi ulike og alle må man få velge det som er rett for seg og sine

Her har camping i dag betydd, Morgenbad i badesjø like utenfor teltet. Besøk på designer outlet (med nike, puma, gant++) småby besøk, og lek på stranden, fotballspill mm. I morgen betyr det 5 min kjøring til stor fornøyelse park (heide park).
Så camping kan nok bety ganske mye forskjellig
Høres herlig ut.

Camping kan være så mangt.

Last edited:
Menneh, man får vel dra seg ur av senga. Ble sittende og lese til altfor lenge i natt. På tide å stå opp og komme igang med dagen.

Her snakkes det ferie fremdeles :)
Jeg har blitt pålagt å ta ut alle mine resterende 10 feriedager før jeg begynner i ny jobb, så i første omgang har jeg ferie igjen resten av uken :)

Menneh, man får vel dra seg ur av senga. Ble sittende og lese til altfor lenge i natt. På tide å stå opp og komme igang med dagen.
Og kanskje snart dra seg tilbake i sengen...

Her snakkes det ferie fremdeles :)
Jeg har blitt pålagt å ta ut alle mine resterende 10 feriedager før jeg begynner i ny jobb, så i første omgang har jeg ferie igjen resten av uken :)
Jeg har også ferie ut denne uken. Men jeg bytter ikke jobb og har enda noen dager igjen som skal spes utover høsten, husker ikke helt hvor mange. Men 2-3 stykker tror jeg.

God kveld! Her var det stille, gitt. :P
Vi fikk hest nr2 i går, og jeg var borte og hilste på i dag. Snakk om vennlig skapning...! :D

Da ser det ut som vannkoppene er kommet til sistemann i huset! Hun har kikket nøye over hele seg de siste ukene for å se om det har kommet vannkopper, og hadde gitt opp nå :hilarious:

For en lang ferie det blev når man stort sett er rundt huset og på små turer her og der. Fikk ikke mulighet at reise til familie denne sommer og kjenner godt på det både små og stort:(

For en lang ferie det blev når man stort sett er rundt huset og på små turer her og der. Fikk ikke mulighet at reise til familie denne sommer og kjenner godt på det både små og stort:(

Åh... Det er kjedelig... Har vært bare hjemme her også. Men vet det blir ferie ila vinteren. Har nettopp ordnet pass til alle mann

Jeg er ekstremt godissjuk. :p Men kan jo ikke gi inn og spise godis.
Ååå.. DET skal jeg. Enda jeg spiste en baguett med dårlig samvittighet i dag, så skal jeg drite i samvittigheten på den godteposen nede. :P

Åh... Det er kjedelig... Har vært bare hjemme her også. Men vet det blir ferie ila vinteren. Har nettopp ordnet pass til alle mann
Pass har alle man her men det blev en veldig dyr flybilletter før oss. Tenker at vi tar en tur til familien i høstferien. Tar dokk barna fri 1 extra uke fra skolen. Når vi vel reiser 3000 km før at besøke familie da må vi vær der litt mer en 1 uke.

Pass har alle man her men det blev en veldig dyr flybilletter før oss. Tenker at vi tar en tur til familien i høstferien. Tar dokk barna fri 1 extra uke fra skolen. Når vi vel reiser 3000 km før at besøke familie da må vi vær der litt mer en 1 uke.

Her var det mest for å oppdatere passene til alle, sånn at man evt kan dra spontant om man føler for det. Spesielt når køene er så lange... Er bare jeg som har gyldig pass akkurat nå. Til vinteren er det antagelig bare jeg, gubben og baby som drar (pga jobben til gubben).

Forstår at man gjerne vil være litt lenger når man må så langt, ja!!

Back
Topp