Juliskravla - sommer!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det er juli, folkens.
Sommer
Ferietid

Siste dag på jobb for ferien for min del.

Jeg trekkes mellom det nydelige været med tilhørende ønske om å gjøre nytte av arbeidsgivers praksis med sommertid, aka kortere arbeidstid, den eneste dagen av juli jeg faktisk jobber. Og behovet for å bli ferdig med alt jeg skulle gjort før ferien, og derved en langdag.

Været skal ifølge meldingene bli svært varmt, og da har jeg mer lyst å gå på stranda med ungene enn å sitte på jobb... Men det er fortsatt en del punkt på lista mi før ferien kan starte. Den ene bruker jeg vanligvis det meste av en dag på. Planlegger å ta en light - variant og håpe å få gjort det på drøyt en halv...
 
Det er juli, folkens.
Sommer
Ferietid

Siste dag på jobb for ferien for min del.

Jeg trekkes mellom det nydelige været med tilhørende ønske om å gjøre nytte av arbeidsgivers praksis med sommertid, aka kortere arbeidstid, den eneste dagen av juli jeg faktisk jobber. Og behovet for å bli ferdig med alt jeg skulle gjort før ferien, og derved en langdag.

Været skal ifølge meldingene bli svært varmt, og da har jeg mer lyst å gå på stranda med ungene enn å sitte på jobb... Men det er fortsatt en del punkt på lista mi før ferien kan starte. Den ene bruker jeg vanligvis det meste av en dag på. Planlegger å ta en light - variant og håpe å få gjort det på drøyt en halv...

God morgen!
Lykke til, håper du får en effektiv dag, uansett hvor mye du velger å jobbe!

Jeg skal.. lete etter solkremen, tror jeg la den i bilen i går. Smøre baby. Mulig ta frokosten ute. Tar meg likevel alt for lang tid å lage frokost.
Gubben skulle ta seg fri i dag, skulle bare "hente gressklipperen på jobb". Han dro før jeg stod opp, ikke kommet hjem, så tipper han falt for fristelsen med å "skal bare" jobbe bittelitt.
 
Juli måned tiden går så fort.
Minste er i bhg. Idag skall meg og en mor bytte barn :laughing002 Ja bytte barn.Hun kommer med et av sine barn her og tar med 1 av mine. Så leverer jeg hennes barn seinare og henter mitt. En fantastisk løsning dette her sa søsken kommer litt vekk fra hverandre og barna leker så fint sammen men sine venner her og der.
Skall prøve legge masse klær i skap og få rydde litt ellers prøve sitte litt ute i solen.
 
God morgen!
Lykke til, håper du får en effektiv dag, uansett hvor mye du velger å jobbe!

Jeg skal.. lete etter solkremen, tror jeg la den i bilen i går. Smøre baby. Mulig ta frokosten ute. Tar meg likevel alt for lang tid å lage frokost.
Gubben skulle ta seg fri i dag, skulle bare "hente gressklipperen på jobb". Han dro før jeg stod opp, ikke kommet hjem, så tipper han falt for fristelsen med å "skal bare" jobbe bittelitt.

Det ser ut til at oppgavene går greit, så jeg tipper jeg kan gi meg i 15-tiden i stedet for å jobbe til 16, og tiskontoen går ikke av hengslene om jeg kommer meg ut 14 heller, men det ser jeg litt tvilende på, 1430 kanskje, men trolig tidligst 15, men det skal bli så godt, FERIE!!!!!

Bare sånn 2,5-3 timer igjen!

Ca 1 time på å ta ut resten av disse rapportene, og halvtimes tid på å sende de 35 mailene med rett vedlegg i hver og en liten kommentar
En halvtimes tid på å avslutte et regnskap og sende en rapport på det.

Og litt tid på å bli ajour med epost, sette fraværsassistent, sjekke hvilken melding jeg har inne på telefonsvareren, at den henviser til sentralbordet og at jeg bare kan slå av den. Rydde pulten, sku ned ovnen og så er det FERIE!
 
Det ser ut til at oppgavene går greit, så jeg tipper jeg kan gi meg i 15-tiden i stedet for å jobbe til 16, og tiskontoen går ikke av hengslene om jeg kommer meg ut 14 heller, men det ser jeg litt tvilende på, 1430 kanskje, men trolig tidligst 15, men det skal bli så godt, FERIE!!!!!

Bare sånn 2,5-3 timer igjen!

Ca 1 time på å ta ut resten av disse rapportene, og halvtimes tid på å sende de 35 mailene med rett vedlegg i hver og en liten kommentar
En halvtimes tid på å avslutte et regnskap og sende en rapport på det.

Og litt tid på å bli ajour med epost, sette fraværsassistent, sjekke hvilken melding jeg har inne på telefonsvareren, at den henviser til sentralbordet og at jeg bare kan slå av den. Rydde pulten, sku ned ovnen og så er det FERIE!

Snart ferie for deg nå!! :D
 
Juli måned tiden går så fort.
Minste er i bhg. Idag skall meg og en mor bytte barn :laughing002 Ja bytte barn.Hun kommer med et av sine barn her og tar med 1 av mine. Så leverer jeg hennes barn seinare og henter mitt. En fantastisk løsning dette her sa søsken kommer litt vekk fra hverandre og barna leker så fint sammen men sine venner her og der.
Skall prøve legge masse klær i skap og få rydde litt ellers prøve sitte litt ute i solen.

Herlig da, at de får leke litt med venner. Sommeren kan fort bli lang når man ikke får sett venner man vil leke med.
 
Snart ferie for deg nå!! :D
Ble en time senere enn jeg tenkte. Men ca 1615 logger jeg av.

Nå er ungene hentet og jeg er hjemme. Det er ferie.

Følelsen har ikke helt tatt meg enda, men det kommer vel snart.
 
Oi la denne på feil sted istad.
Da er jeg henvist til gynekolog, og må begynne med å telle kalorier, så kjedelig. Men det går vel.
Laget slankedagbok her inne for å følge med på hvordan det går. ^^
Lykke til
 
Helg og hyttetur med barndomsvenninner venter, som jeg gleder meg. Drar tidlig i morgen å kommer hjem sent mandags kveld.
I dag har jeg vært på møte , så ble det cafetur etterpå med kollega, ble 3 t med skravling:) Kengubarnet er hos kompis, skal vel hentes utover kvelden en gang.
 
Misunnelig på dere som har ferie nå. Må jobbe to uker til.
Jeg jobber denne helga og ut neste uke, så er det ferie på meg også (forskjøvet en uke frem, skulle egentlig ha samme uker som deg). Disse ukene varer evig :hungover:
Jeg er så sliten og utkjørt at jeg er kvalm...
 
Jeg jobber denne helga og ut neste uke, så er det ferie på meg også (forskjøvet en uke frem, skulle egentlig ha samme uker som deg). Disse ukene varer evig :hungover:
Jeg er så sliten og utkjørt at jeg er kvalm...
Uff, ikke bra. Blir godt med ferie da. Skal du ha 3 uker?
 
Ble en time senere enn jeg tenkte. Men ca 1615 logger jeg av.

Nå er ungene hentet og jeg er hjemme. Det er ferie.

Følelsen har ikke helt tatt meg enda, men det kommer vel snart.

Så digg ! :)
 
Uff, ikke bra. Blir godt med ferie da. Skal du ha 3 uker?
4uker. Spent på om frøkna ender opp med vannkopper, minsten fikk det for en uke siden :wacky: det har vært så sykt mye på jobb med diverse tiltaksplaner, revurdering (som en konstant har hengende over seg. Hadde fått hjelp av en kollega til å få ferdig to av dem og fire brukere jeg måtte gå gjennom tidsplanen på, før jeg fikk fire nye lempet i fanget. Sykepleier på min gruppe er sykemeldt, er da blitt primær for alle hennes også), mye med pappa for tida (ble skikkelig dårlig med lungebetennelse, hostet blod, inn og ut av akutten, legevakt og strålt hele hjernen ti ganger på ti dager).

Jeg satt og gråt i bilen på vei hjem nå. Vakta var fin, den. Men jeg har det ikke fint. Tidligvakt igjen imorgen.
Ohoi, ble en hel stil dette her:wacky:
 
Back
Topp