Det er juli, folkens.
Sommer
Ferietid
Siste dag på jobb for ferien for min del.
Jeg trekkes mellom det nydelige været med tilhørende ønske om å gjøre nytte av arbeidsgivers praksis med sommertid, aka kortere arbeidstid, den eneste dagen av juli jeg faktisk jobber. Og behovet for å bli ferdig med alt jeg skulle gjort før ferien, og derved en langdag.
Været skal ifølge meldingene bli svært varmt, og da har jeg mer lyst å gå på stranda med ungene enn å sitte på jobb... Men det er fortsatt en del punkt på lista mi før ferien kan starte. Den ene bruker jeg vanligvis det meste av en dag på. Planlegger å ta en light - variant og håpe å få gjort det på drøyt en halv...
Sommer
Ferietid
Siste dag på jobb for ferien for min del.
Jeg trekkes mellom det nydelige været med tilhørende ønske om å gjøre nytte av arbeidsgivers praksis med sommertid, aka kortere arbeidstid, den eneste dagen av juli jeg faktisk jobber. Og behovet for å bli ferdig med alt jeg skulle gjort før ferien, og derved en langdag.
Været skal ifølge meldingene bli svært varmt, og da har jeg mer lyst å gå på stranda med ungene enn å sitte på jobb... Men det er fortsatt en del punkt på lista mi før ferien kan starte. Den ene bruker jeg vanligvis det meste av en dag på. Planlegger å ta en light - variant og håpe å få gjort det på drøyt en halv...
Ja bytte barn.Hun kommer med et av sine barn her og tar med 1 av mine. Så leverer jeg hennes barn seinare og henter mitt. En fantastisk løsning dette her sa søsken kommer litt vekk fra hverandre og barna leker så fint sammen men sine venner her og der.
det har vært så sykt mye på jobb med diverse tiltaksplaner, revurdering (som en konstant har hengende over seg. Hadde fått hjelp av en kollega til å få ferdig to av dem og fire brukere jeg måtte gå gjennom tidsplanen på, før jeg fikk fire nye lempet i fanget. Sykepleier på min gruppe er sykemeldt, er da blitt primær for alle hennes også), mye med pappa for tida (ble skikkelig dårlig med lungebetennelse, hostet blod, inn og ut av akutten, legevakt og strålt hele hjernen ti ganger på ti dager).