Litt annerledes med telt men jeg har jo mind grunner til hvorfor jeg er sær på deling av rom etter en viss alderVi får se hvordan neste sommer blir. Vi har evt mulighet til å ha med et lite ekstra telt også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt annerledes med telt men jeg har jo mind grunner til hvorfor jeg er sær på deling av rom etter en viss alderVi får se hvordan neste sommer blir. Vi har evt mulighet til å ha med et lite ekstra telt også
Og alle er vi ulike og alle må man få velge det som er rett for seg og sineLitt annerledes med telt men jeg har jo mind grunner til hvorfor jeg er sær på deling av rom etter en viss alder![]()
Og alle er vi ulike og alle må man få velge det som er rett for seg og sineLitt annerledes med telt men jeg har jo mind grunner til hvorfor jeg er sær på deling av rom etter en viss alder![]()
Høres herlig ut.Her har camping i dag betydd, Morgenbad i badesjø like utenfor teltet. Besøk på designer outlet (med nike, puma, gant++) småby besøk, og lek på stranden, fotballspill mm. I morgen betyr det 5 min kjøring til stor fornøyelse park (heide park).
Så camping kan nok bety ganske mye forskjellig
Ja har jeg sagt noe annet?Og alle er vi ulike og alle må man få velge det som er rett for seg og sine
Nei, jeg mente det jo nettopp som en kommentar til støtte for at der var det du mente, ikke en protestJa har jeg sagt noe annet?
Og kanskje snart dra seg tilbake i sengen...Menneh, man får vel dra seg ur av senga. Ble sittende og lese til altfor lenge i natt. På tide å stå opp og komme igang med dagen.
Jeg har også ferie ut denne uken. Men jeg bytter ikke jobb og har enda noen dager igjen som skal spes utover høsten, husker ikke helt hvor mange. Men 2-3 stykker tror jeg.Her snakkes det ferie fremdeles
Jeg har blitt pålagt å ta ut alle mine resterende 10 feriedager før jeg begynner i ny jobb, så i første omgang har jeg ferie igjen resten av uken![]()
Snart august, hva skjer![]()
For en lang ferie det blev når man stort sett er rundt huset og på små turer her og der. Fikk ikke mulighet at reise til familie denne sommer og kjenner godt på det både små og stort![]()
Ååå.. DET skal jeg. Enda jeg spiste en baguett med dårlig samvittighet i dag, så skal jeg drite i samvittigheten på den godteposen nede.Jeg er ekstremt godissjuk.Men kan jo ikke gi inn og spise godis.
Pass har alle man her men det blev en veldig dyr flybilletter før oss. Tenker at vi tar en tur til familien i høstferien. Tar dokk barna fri 1 extra uke fra skolen. Når vi vel reiser 3000 km før at besøke familie da må vi vær der litt mer en 1 uke.Åh... Det er kjedelig... Har vært bare hjemme her også. Men vet det blir ferie ila vinteren. Har nettopp ordnet pass til alle mann
Pass har alle man her men det blev en veldig dyr flybilletter før oss. Tenker at vi tar en tur til familien i høstferien. Tar dokk barna fri 1 extra uke fra skolen. Når vi vel reiser 3000 km før at besøke familie da må vi vær der litt mer en 1 uke.