Utrolig teit.Helt forferdelig når man opprinnelig burde stå sammen og støtte hverandre gjennom det, og så blir det slik istedenfor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig teit.Helt forferdelig når man opprinnelig burde stå sammen og støtte hverandre gjennom det, og så blir det slik istedenfor![]()
Venninna mi har også forlovet seg, enig i at det er koseligSyns det var veldig veldig koselig!![]()
JuppHelt forferdelig når man opprinnelig burde stå sammen og støtte hverandre gjennom det, og så blir det slik istedenfor![]()
Håper der fikk en fin dagTønsberg står på planen herblir nok en bra dag i sola
EnigHelt forferdelig når man opprinnelig burde stå sammen og støtte hverandre gjennom det, og så blir det slik istedenfor![]()
Kranglet noe verre med søsteren min idag, kjenner at det tok all energien min. Hun mener at det er kun henne som har hjulpet og støttet pappa de to siste årene, og skrev flere kommentarer på melding som gikk hardt innpå meg. Er helt tom idag, jeg![]()
Det fikk viHåper der fikk en fin dag
Er det ikke typisk? Når man omsider begynner å senke skuldrene, så blir man syk. La meg en halvtime da jeg var helt kjørt. Merket at jeg verket så intenst i helr kroppen inatt, men tenkte ikke over det. Verker fortsatt, skallebank, tung følelse i kropp og hode og temp på 38,2 (har normaltemp på 36-36,3).
Hørtes ikke godt ut.Temp på 38,5 og verker så ille i alle leddmye klaging fra meg i det siste, men per nå har det å ha fri vært så som så
![]()
Uff ikke kjekt med krangel. Stor klem til degKranglet noe verre med søsteren min idag, kjenner at det tok all energien min. Hun mener at det er kun henne som har hjulpet og støttet pappa de to siste årene, og skrev flere kommentarer på melding som gikk hardt innpå meg. Er helt tom idag, jeg![]()
Jeg vilNå skall vi ut til stranden på en kveldsbad for de som vil.
Det blir bra.Jippi, da er bilen snart ferdig, og jeg kan hente den![]()