Juliskravla - sommer!

Kranglet noe verre med søsteren min idag, kjenner at det tok all energien min. Hun mener at det er kun henne som har hjulpet og støttet pappa de to siste årene, og skrev flere kommentarer på melding som gikk hardt innpå meg. Er helt tom idag, jeg :(

Å, så utrolig kjedelig... Sender en klem! ❤️

Er det ikke typisk? Når man omsider begynner å senke skuldrene, så blir man syk. La meg en halvtime da jeg var helt kjørt. Merket at jeg verket så intenst i helr kroppen inatt, men tenkte ikke over det. Verker fortsatt, skallebank, tung følelse i kropp og hode og temp på 38,2 (har normaltemp på 36-36,3).

Er det ikke typisk? Når man omsider begynner å senke skuldrene, så blir man syk. La meg en halvtime da jeg var helt kjørt. Merket at jeg verket så intenst i helr kroppen inatt, men tenkte ikke over det. Verker fortsatt, skallebank, tung følelse i kropp og hode og temp på 38,2 (har normaltemp på 36-36,3).

Ååh god bedring!

Temp på 38,5 og verker så ille i alle ledd :hungover: mye klaging fra meg i det siste, men per nå har det å ha fri vært så som så:p

Temp på 38,5 og verker så ille i alle ledd :hungover: mye klaging fra meg i det siste, men per nå har det å ha fri vært så som så:p
Hørtes ikke godt ut.

God bedring, snarlig håper jeg.

Måtte det bare vare, tenker jeg. Jeg våknet at par ganger, men sov mer eller mindre til 8, det er langt bedre enn en plass mellom 4 og 5 som har vært mer fasiten siste uka. Jeg har ferie! Akkurat nå har jeg til og med barnefri (ungene overnatter hos svigerfar, vi er hos svigermor)

Så da håper jeg dette er en ny trend. Jeg kan like å sove til 8

Men nå skal vi muligens over på telt i hagen til svigermor.

For nå kommer enda flere folk, og svigermor sover allerede på sofaen i stua.
Vi får se.

PS, jeg sa jo før jo dro at ideelt 7-10 dagers opphold, men vi ender ofte på 12+. Vi kom torsdag kveld og drar onsdag formiddag 2 uker senere, ja. Det blir ikke lang camping på oss i år heller.

Last edited:
Kranglet noe verre med søsteren min idag, kjenner at det tok all energien min. Hun mener at det er kun henne som har hjulpet og støttet pappa de to siste årene, og skrev flere kommentarer på melding som gikk hardt innpå meg. Er helt tom idag, jeg :(
Uff ikke kjekt med krangel. Stor klem til deg

Trøtt idag eller hode henger ikke helt sammen med kroppen. Fint vær så må vel ut med barna en tur. Eller blir det slappe av idag.

Ungene mine har det finfint. De koser seg, har reist med båt over Mjøsa til hytta på andre siden. De er altså hos svigerfar. Jeg og mannen monterer partytelt med svigermor.

Og trolig teltet vårt i hagen etterpå.

Jippi, da er bilen snart ferdig, og jeg kan hente den :)

Back
Topp