Juliskravla - sommer!

Bare så det ikke blir feil, min bror driver med fiske som yrke tre uker om gangen. Tre uker ute, tre uker hjemme, så han er mye borte i forbindelse med jobben. Så jobber han som snekker minst én av ukene han er hjemme. Så han er ikke på fisketur som hobby :p
Ahh, litt annerledes da ja, men han har nå i alle fall et par uker der han kan buke litt av da. For du har også et liv.

Siste dag i barnehagen dette barnehageåret.
Nå venter 3 uker hjemme med mamma og pappa hvor vi sporadisk kommer til å sykle rundt, så klart dette må planlegges mellom fysio, neste uke mandag, onsdag, og fredag. Så unge hjemme hele tiden, ikke noe sjans for å få en pause, og mye fysio i tillegg. Dette blir gøy? :p
Ikke helt typisk ferie, men håper dere får det fint sammen likevel

Jobben er viktig for meg, men ungene og pappa kommer først :Heartred
Klart de gjør. Men egen helse er viktig, så du må få slappe av litt så du har noe å gi. Og da tenker jeg det er fint om dere kommer dere på den ferien, så det håper jeg ordner seg. Men det er jo speilet tungt med din far for tiden da
Klem.

Her går ferielivet sin late gang. Noen folk drar, andre kommer. Vi må få tak i strøm til kjøleboksen og allerginesepray til mannen, finne en eller annen måte å få med og alle tingene på, dele dagene mellom svigers siden de er skilt, og sånn går nå dagene

Her går ferielivet sin late gang. Noen folk drar, andre kommer. Vi må få tak i strøm til kjøleboksen og allerginesepray til mannen, finne en eller annen måte å få med og alle tingene på, dele dagene mellom svigers siden de er skilt, og sånn går nå dagene

Litt godt med late dager også :)

God morgen!

Føler jeg er flink til å ligge skjevt om tiden :P Vondt i nakken, igjen. Hadde håpet på å få ordnet meg en liten ridetur i dag, greit å ikke være stiv i nakken :p

Kranglet noe verre med søsteren min idag, kjenner at det tok all energien min. Hun mener at det er kun henne som har hjulpet og støttet pappa de to siste årene, og skrev flere kommentarer på melding som gikk hardt innpå meg. Er helt tom idag, jeg :(

Kranglet noe verre med søsteren min idag, kjenner at det tok all energien min. Hun mener at det er kun henne som har hjulpet og støttet pappa de to siste årene, og skrev flere kommentarer på melding som gikk hardt innpå meg. Er helt tom idag, jeg :(
Klem.

Dårlig gjort av henne.

uff da .

Back
Topp