~Juli 2021 ~

Rolig dag her, har vært på stranda rett nedenfor huset og badet , eller fint lite annet.
 
For ein kaos dag på jobb med 29 grader inne på det meste. Det var 31 grader ute som høgeste temp i dag. Gikk unna på uniformer:D
 
Ja. Blokkleiligheter med dårlig lydisolering. Høres sånn ut hvertfall.
Dersom det skjer ofte tror jeg at jeg hadde sendt e-post til styret i borettslaget.
 
Måtte ut og lufte hodet før leggetid. Pappa ble innlagt igår pga mistanke om begynnende lungebetennelse (tett, litt surklete, høy temp, ikke i form). Fikk ikke lov til å besøke ham ikveld :(
 
Håper dere koser dere siste dagen

Det gjorde vi. Jeg vil ikke hjem. Altfor kort campingferie! (for lang svigers ferie, og for kort ferie totalt) planen hjem nærmere helga

Men i kveld begynner ser å regne og det varer til helga.

Neste uke er det jobb så vi må hjem. Og vi sover i telt. Så regn er ikke sånn kjempegøy, pakke ned mens der regner og alt blir vått.
 
Hadde ikke trodd at jeg skulle få mitt første vepsestikk mens jeg lå trygt i min egen seng og sov... Vred meg over på siden i halvsøvne, strakk den ene armen over hodet og *pang*, der stakk noe :wideyed: tydeligvis ei som hadde sneket seg inn gjennom vinduet :arghh:jeg er litt pinglete, men fy søren som det svir enda :shy:
 
God morgen
Ble en effektiv dag i går , så nå er mye kjøpt inn til konfirmasjon ,det er litt deilig. Fortsatt igjen litt , men det er greit , når 90% er krysset ut så føles det mye bedre .
 
Jeg klør.

Jeg så ikke mange mygg selv om jeg visste at det var en del i området, men myggstikkene taler sitt tydelige språk. Jeg har mange myggstikk. De klør!

Godt å være hjemme i egen seng også, selv om jeg synes teltsoving er helt fint, litt varmt på morgenen når sola treffer oss, men jeg liker senga mi. Evnen til å sove lenge er dog fraværende.
 
Hadde ikke trodd at jeg skulle få mitt første vepsestikk mens jeg lå trygt i min egen seng og sov... Vred meg over på siden i halvsøvne, strakk den ene armen over hodet og *pang*, der stakk noe :wideyed: tydeligvis ei som hadde sneket seg inn gjennom vinduet :arghh:jeg er litt pinglete, men fy søren som det svir enda :shy:

Eg riste alle dyner kvar kveld. Det ble også gjort når me var barn. Klemmer for at du ble stukket:Heartred
 
Back
Topp