~Juli 2021 ~

Da skall vi reise og besøke familie etter 2 år:)
De vett ikke om det:p vi skall bare gå in dørren
 
Innser at jeg bør ta meg i nakken og stress - rydde huset.

Få dager igjen av ferien og jeg vil bare slappe av. Men andre dag på jobb har jeg bursdag og mine foreldre dukker nok opp. Huset står på hode. Jeg må ta i et tak. Har lovet ungene en shoppingtur og frozen joghurt i dag, men deretter blir det full fokus. Stue, kjøkken, klesvask, kjeller. Wish me luck. Det trengs....
 
Innser at jeg bør ta meg i nakken og stress - rydde huset.

Få dager igjen av ferien og jeg vil bare slappe av. Men andre dag på jobb har jeg bursdag og mine foreldre dukker nok opp. Huset står på hode. Jeg må ta i et tak. Har lovet ungene en shoppingtur og frozen joghurt i dag, men deretter blir det full fokus. Stue, kjøkken, klesvask, kjeller. Wish me luck. Det trengs....
Lykke til, you can do it!
 
Lykke til, you can do it!
Tviler egentlig, men jeg får prøve.

Alltid hatt kaos her, men pandemi = ikke besøk har definitivt ikke hjulpet. Her trengs egentlig mer tid enn jeg har.
 
Jeg burde egentlig bruke noen timer/dager på å plukke rips og lage saft og/eller gele også.
 
Innser at jeg bør ta meg i nakken og stress - rydde huset.

Få dager igjen av ferien og jeg vil bare slappe av. Men andre dag på jobb har jeg bursdag og mine foreldre dukker nok opp. Huset står på hode. Jeg må ta i et tak. Har lovet ungene en shoppingtur og frozen joghurt i dag, men deretter blir det full fokus. Stue, kjøkken, klesvask, kjeller. Wish me luck. Det trengs....
Lykke til
 
Det går trått.

Kjøkkenet tar jeg "inntil margen", men hittil har jeg da tatt ca halve benken, inkl oppvaskkummen.

Resten av benken, bordet, skapet og gulvet gjenstår.

Planen er å få tatt det i dag, så å la mine "5 min på senga" strekke seg til en drøy halvtime var neppe lurt, men jeg får krumme nakken og jobbe videre. Mannen har tatt oppvasken og satt igang maskina mens jeg strakk meg på senga (leste) så jeg får jobbe meg videre bortover den rotete benken. Det meste av tiden siden jeg jo hjem har fått til mat. Og den "stekken på senga", derfor har jeg slett ikke tatt alt jeg hadde tenkt pr nå. Kjøkkenbenken burde jeg jo ha tatt hele. Vel. Resten nå. Så videre
 
Uff husarbeid ja... Eg har vert jobb i dag og skal nok jobbe ut neste helg. Men må ta det. Litt etter litt. Men ikkje i kveld.

I ettermiddag har eldste og eg vert på shopping og på kafe:D
 
Jeg har også vært på shopping med ungene i dag, inkl frozen joghurt

Og jeg har en date med boka mi og et par sånne footmask-sokker en halvtimes tid i kveld. Føttene mine er knusktørre og sprekker opp etter ferien og mye barbeint både inne og ute. Litt selvpleie må være lov da.

Men først altså få tatt dette kjøkkenet. Har ikke hatt så god plass på kjøkkenbenken på et par år tror jeg!!!

Komfyren neste og så gå løs på den delen av rommet som ikke har benk.

Men tiden går rasende fort ser jeg, så det blir nok en pause for å legge minstemor underveis.

Mannen stakk på kontoret for å flytte sakene sine. Han har fått nytt kontor i løpet av ferien.
 
3 fly fra utlandet i dag, som me testa nokon av. I morgen kommer det seks stk. Og ett 7 som lander akkurat når vakten min er over. Kva skjedde med mellomting?!? I dag kjeda me oss på jobb....
 
God dag
3 t usammenhengende søvn… Prøver meg på å få legetime i dag også , i går var beskjeden legen din har ferie , er tilbaje neste uke.. Vel da har jeg dratt på ferie.

Utenom det er jeg drittlei nettbutikker som ikke fungerer, som ikkr skjønner kundeservice og som regelrett driter i kundene sine :mad:
 
God dag
3 t usammenhengende søvn… Prøver meg på å få legetime i dag også , i går var beskjeden legen din har ferie , er tilbaje neste uke.. Vel da har jeg dratt på ferie.

Utenom det er jeg drittlei nettbutikker som ikke fungerer, som ikkr skjønner kundeservice og som regelrett driter i kundene sine :mad:
Lykke til med dagen, det hørtes ikke helt greit ut hverken det første eller andre eller tredje

Leger som har ferie skal det finnes vikar for.
 
Back
Topp