Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk Time heldigvis etter jeg sa jeg skulle pp ferie å trengte time før det.Lykke til med dagen, det hørtes ikke helt greit ut hverken det første eller andre eller tredje
Leger som har ferie skal det finnes vikar for.
Velkommen inn i trådenHeiJeg er hun som stikker innom forumet her sånn et par ganger i året og sniktitter litt
Føler meg nok utenfor målgruppen her og er ikke så flink å skrive innlegg, så da blir det slik. Var litt mer aktiv da jeg var prøver med barn nr 2 og 3 (siste født i 2014), men er definitivt ferdig med babyer nå.
Vel, jeg ser at noen brukere fra min tid henger her enda, om enn ikke så mange, så ville bare hilse på. En bruker jeg har lurt på hvordan det går med, men som ikke har vært aktiv her på åresvis er Lykkeliten86 (eller ca det nicket i alle fall). Er det noen av dere som har kontakt med henne irl? Husker hun strevde lenge med å bli gravid og ble virkelig full av kunnskap om temaet etterhvert og hun delte villig med andre her inne. Hun fikk en gutt året etter jeg fikk min siste, mener jeg. Lurer fælt på hvordan det går med henne i dag. Har hun fått flere barn eller slått seg til ro med en? Husker hun var veldig dårlig i svangerskapet også, så fullt forståelig om hun ikke har fått flere både av den grunn og utfordringene med å bli gravid.
Vel, dere andre da? Nyter dere sommeren? Jeg begynte på jobb igjen denne uka, så ferien er over for denne gang, men har spart litt til senere i år. Nå er været uansett litt grått her jeg bor, så helt OK å jobbe om dagene.
I dag har vi levert to bursdagsgaver , siden ingen av de var hjemme sånla vi de bare på trappen, var ikke plass i postkassen og sa fra, men ingen har takket så da vet jeg ikke om de har funnet de eller om de er misfornøyde![]()
Kjedelig at de ikke har takket. Synes man bør takke uansett om man er fornøyd med innholdet eller ikke..
De pleier å gjøre det eller hverfall den ene familien . Jaja vi får se om det kommer takk etterhvertKjedelig at de ikke har takket. Synes man bør takke uansett om man er fornøyd med innholdet eller ikke..
Det kan hende de gjør her også, jeg bare skulle likt å visst om de fant pakkene liksomEnig.
Jeg har fått en gave jeg ikke har takket for enda. Eller. To, det ene er et gavekort jeg ikke har 100% på hvor er. Jeg sa vel strengt tatt gjerne takk da jeg fikk dem. Men jeg har steng beskjed om å ikke åpne før på tirsdag (eller, muligens torsdag på det fra svigerfar, han roter med bursdagen min og ringer somregel 4. Så et år kompenserte han og ringte 3. Så det står at den skal åpnes sånn ca 3.-4. på den, etter at nettopp bursdager var tema en dag i sommer.)
Så jeg tar en runde og sender takke - sms på bursdagen når det er åpnet.
Det kan hende de gjør her også, jeg bare skulle likt å visst om de fant pakkene liksom
Vokst ut av det, eller?Det pakkes! Kengubsrnet mangler visst mye klær for å være på fjellet![]()
Det kan hende de gjør her også, jeg bare skulle likt å visst om de fant pakkene liksom
De vet de er satt utenforKanskje du kan sende melding og skrive at du satt pakker utenfor, for å forsikre deg om at de har fått de?