Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller.. pappa stormet inn på rommet dagen etterpå og sa tallet på drepteJeg glemmer ikke den dagen.
Særlig siden jeg har en kusine som var på Utøya. Hun var på tv for 10 år siden, våt og kald. Hun var på tv nå i år. Reflektert om en vond tid.
Stolt av å kjenne henne. Utrolig vondt at hun måtte oppleve det. Hun og alle de andre.
Min matt kjørte jo tydeligvis rett bak Behring Breivik den dagen , huff husker fortsatt da politiet ringte og han måtte inn å prate med de.
Kjenner flere av de som reddet en del av ungdommene den dagen , det var en fryktelig jobb.
Jeg er heldigvis ikke gravid så bør gå over iløpet av kvelden/natten XD
Jeg glemmer ikke den dagen.
Særlig siden jeg har en kusine som var på Utøya. Hun var på tv for 10 år siden, våt og kald. Hun var på tv nå i år. Reflektert om en vond tid.
Stolt av å kjenne henne. Utrolig vondt at hun måtte oppleve det. Hun og alle de andre.
Igrunnen tilfeldig at ikke flere av "mine" var der ute. For jeg har en slekt som er ganske arbeiderparti-preget22. juli
Kjenner en som jobbet i den sikkerhetsboden som ble sprengt i filler, heldigvis var han på ferie når det smalt.
Kjenner en annen som er elektriker og jobbet i det området, den dagen stresset han med å bli ferdig med det han skulle før helgen slik at han kunne dra fra jobb kl 13:30 for å dra på hyttetur, han hørte om det i bilen på vei oppover.
Jeg kjenner ingen som var på Utøya, heller ingen som mistet noen, men det er rene tilfeldigheter som gjorde at jeg selv ikke mistet 2 venner...
Jupp det ble det så absoluttUff det ble tett på for dykk.
Jupp det ble det så absolutt
Ja heldigvis!Bedre i dag?